Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Pollentiden er her allerede

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-05, 14:42   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Pollentiden er her allerede

Les denne;
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102656

--

Min kjære har sterk pollenallergi. Vi ble begge smittet av noe forkjølelsesgreier i helgen, og mens jeg nå nesten er helt frisk - er han fremdeles skikkelig dårlig. Da jeg leste denne artikkelen, ble jeg overbevist om at han ikke er frisk enda pga. pollenen. Jeg ble allergisk mot pollen i fjor, men ikke på langt nær i samme grad som han.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 01:22   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Pollentiden er her allerede..

Denne skrev jeg for ett år siden.. Da hadde det vært en varm vinter. Tror jeg blir å begynne med allergimedisin i mars i år, om det holder seg like varmt som det har gjort i snitt i januar.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:24   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Pollentiden er her allerede..

Beskjeden til moderat spredning allerede.

http://www.pollenvarslingen.no/forsiden/varsel.aspx

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 00:05   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Pollentiden er her allerede ...

Åh, fillern! Jeg har glemt å begynne med homeopatmedisinen min i år også... jaja, intensivkur fra i morgen!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 01:50   #5
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Pollentiden er her allerede

Forklarer røde, kløende øyne og rennende nese i flere dager... på tide å grave frem loratadinen igjen da

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg har allerede gått ned! Wilhelmina Ketolysekuren 13 09-09-08 23:23
Kan jeg ha ødelagt ketostixene allerede? moreheavygravy Lavkarbo generelt 10 21-02-08 18:09
I ketose, allerede nå? Glade-Gry Ketolysekuren 3 06-06-07 12:03
Sprekk allerede t4x4o Spørsmål og svar 22 24-02-06 19:08
tviler allerede...... m@nisha Induksjonen 2 24-10-04 18:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no