Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
12-05-10, 23:11 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
|
Superrask sjokoladenytelseJeg tok utgangspunkt i en sjokoladeis her og tenkte jeg skulle prøve å lage den med kremfløte. Fant ut at den var kjempegod uten å fryses. Sist redigert av Kjøttbolla : 12-05-10 kl 23:27. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
12-05-10, 23:14 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
|
Sv: Superrask sjokoladenytelseDet er kjempedigg når man er fysen på noe. Jeg liker også å gjøre det med blåbær eller bringebær, helt frosne. Bare blander pisket krem med de frosne bærene (bringebær hakkes litt opp først) og så blir det en nydelig, halvfrossen dessert. Mmmm.
12-05-10, 23:27 | #3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
|
Sv: Superrask sjokoladenytelseVar så sugen her en kveld. Bladde side opp og side ned for å finne en godisoppskrift med ingredienser som jeg hadde i skapet (som desverre ikke var så mye i denne kategorien) Så da ble det dette. Var slett ikke værst syns jeg selv. |
13-05-10, 20:02 | #4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sørlandet
|
Sv: Superrask sjokoladenytelseDette er en favoritt her i huset også. Spesiellt med vaniljepulver (malt vaniljestang) i. Skikkelig digg. |
14-05-10, 09:04 | #5 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
|
Sv: Superrask sjokoladenytelseSamboern min bruker å hakke opp sjokolade i krem... og det er også nyyyydelig! gjerne med litt jordbær vedsiden av.. og kanskje en halv atkins chocolate dekadence. |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|