Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvordan slette konto?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-02-11, 11:51   #1
Kinkygirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 17
Kinkygirl er på en erverdig vei

Hvordan slette konto?

Hei, har gått i 14 dager på ketolysekuren men gått opp 200gram...Dette er ikke noe for meg og ønsker å slette min konto her inne, men finner ingen innstilling for dette. Hvordan gjør jeg det?

Kinkygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 12:10   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan slette konto ?

Hei,
Det er vel litt tidlig å dømme ketolysekuren nord og ned etter 2 uker, kroppen trenger gjerne opp til fire uker for å gå fra å fyre med kh til fettforbrenning. Ikke alle raser ned i vekt de første ukene heller, det bare virker sånn.
Når det er sagt så er det ikke alle som trives med ketogene dietter men man går jo også ned i vekt og får ikke minst de samme helsemessige gevinstene på generell lavkarbo, har du vurdert noen av de andre retningene.

Til dere med treg start
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 14:23   #3
Kinkygirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 17
Kinkygirl er på en erverdig vei

Sv: Hvordan slette konto?

Har bare 10 kg å ta av, og gikk på lavkarbo før denne kuren også, og gikk ned ca 2-500gram pr uke. da jeg opplevde stagnasjon tenkte jeg å ta de siste kg ved et ketogent kosthold. Kom i ketose etter fem dager men har istedenfor å ta av , gått opp 400 gram fra jeg startet, og det bekymrer meg. I redsel for å gå opp enda mer tørr jeg ikke fortsette på denne kuren..Jeg skeiet ut hver lørdag på den andre kuren for ikke å gi opp så fort og det fungerte fint, helt til jjeg stagnerte.Men at jeg skulle GÅ OPP i vekt på denne ketolyse kuren hadde jeg ikke regnet med..Tenkte derfor å gå tilbake til vanlig lavkarbo for å iallefall ikke gå opp.

Kinkygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 14:26   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan slette konto?

Opprinnelig lagt inn av Kinkygirl, her.

Har bare 10 kg å ta av, og gikk på lavkarbo før denne kuren også, og gikk ned ca 2-500gram pr uke. da jeg opplevde stagnasjon tenkte jeg å ta de siste kg ved et ketogent kosthold. Kom i ketose etter fem dager men har istedenfor å ta av , gått opp 400 gram fra jeg startet, og det bekymrer meg. I redsel for å gå opp enda mer tørr jeg ikke fortsette på denne kuren..Jeg skeiet ut hver lørdag på den andre kuren for ikke å gi opp så fort og det fungerte fint, helt til jjeg stagnerte.Men at jeg skulle GÅ OPP i vekt på denne ketolyse kuren hadde jeg ikke regnet med..Tenkte derfor å gå tilbake til vanlig lavkarbo for å iallefall ikke gå opp.

Du kan jo være her når du er på vanlig lavkarbo også

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 20:33   #5
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan slette konto?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Du kan jo være her når du er på vanlig lavkarbo også


jepps,DET kan du!





streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 20:39   #6
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvordan slette konto?

Jeg og har sluttet på denne kuren , og begynt på Grete Roede igjen , da jeg økte 3 kg på 14 dager.
Hører noen sier at man skal gi det litt tid, men jeg tørr altså heller ikke å bare øke mer og mer i vekt
Lykke itl videre du og

  Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 17:08   #7
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Hvordan slette konto?

OK. Man kan være her uavhengig av lavkarbofilosofi, men kanskje burde mod/admin svare på spørsmålet likevel?

(Når det er sagt, så håper jeg jo at TS blir her, likevel.)

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 18:19   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan slette konto?

Viss man ønsker å slette konto må man sende en PM til adm.: HP

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 18:45   #9
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan slette konto?

Og dersom man ikke vil vanke her inne lenger så kan man og bare logge av og ikke logge inn igjen.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan kan man slette profilen sin? Lollypop! Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 27 16-09-07 22:02
Slette konto Maddie Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 11-08-07 08:39
Like feit, hylla full av bøker og tom konto. Flax Generell diskusjon 9 27-02-06 17:36
Hvordan slette... magdalena Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 10 23-01-05 23:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no