Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Berit Nordstrand

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-15, 12:56   #1
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Berit Nordstrand

Hei

Er det noen her inne som følger kostholdet som er beskrevet i bøkene til Berit Nordstrand? Det blir vel ikke akkurat lavkarbo - men kanskje plass til det her?

Har selv hatt svært stor hjelp i hennes bøker - og sammen med kunnskapen man har fra lavkarbo er det jo mye av dette som jeg synes er svært god kunnskap. Kan virkelig anbefale bøkene hennes.

Hadde vært gøy å høre om det er noen andre som har erfaringer.

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-15, 13:01   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Berit Nordstrand

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Hei

Er det noen her inne som følger kostholdet som er beskrevet i bøkene til Berit Nordstrand? Det blir vel ikke akkurat lavkarbo - men kanskje plass til det her?

Har selv hatt svært stor hjelp i hennes bøker - og sammen med kunnskapen man har fra lavkarbo er det jo mye av dette som jeg synes er svært god kunnskap. Kan virkelig anbefale bøkene hennes.

Hadde vært gøy å høre om det er noen andre som har erfaringer.

Har ikke bøker av henne, men er venn med henne på fb og følger mye med på det hun formidler. Det er neppe helt lavkarbo, men det er lett å plukke deler av det slik at man får det tilpasset slik man ønsker. Jeg liker tankegangen hennes om naturlig "ren" mat. Hun har maaange flotte gode tips og oppskrifter.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som bor nær Nordstrand i Oslo her? ada-emilie Trening 0 20-10-10 18:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no