Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-11-13, 18:18   #2676
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

takk for det ,,ja motivasjonen er noe rare greier plutselig så blir den borte .enda så er den her hos meg ,,og syker meg selv opp så godt jeg kan

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 18:12   #2677
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjekt at du listet deg inn her Arkine. Seks bittesmå uker går fort. Du ska se at snart lister du deg ikke rundt her lenger, men tramper og tar en selvfølgelig plass her. Du ma gjerne ta plass du også Bøtt.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 21:39   #2678
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

ja og i dag er det femte dagen .og motivasjonen er enda bedre
bestilte de rundstykkene, er ikke sikker på om de er til fase en ,også kvier jeg meg for og smake på de ,er redd de ligner litt for mye på vanlig mat ,,planen er og ha kalkun pålegg på ,men tror jeg venter litt
har noen av dere smakt de?

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 10:14   #2679
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ja og i dag er det femte dagen .og motivasjonen er enda bedre
bestilte de rundstykkene, er ikke sikker på om de er til fase en ,også kvier jeg meg for og smake på de ,er redd de ligner litt for mye på vanlig mat ,,planen er og ha kalkun pålegg på ,men tror jeg venter litt
har noen av dere smakt de?

Rundstykkene er gode og en kjærkommen avveksling til resten av maten. Jeg var også redd det skulle trigge lysten på brød hos meg, men det har ikke vært noe problem. Jeg deler de gjerne i tre, smører et lag med pesto på og legger på skiver med cherrytomater og litt rød løk, salt og pepper. Jeg synes det er veldig godt! Det er ikke noe i veien for å spise rundstykkene i fase 1, etter hva jeg har forstått. Kos deg med de du.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 14:09   #2680
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for svar , da skal jeg prøve rundstykke i kveld kanksje ,,,
6 dagen i dag og kjenner meg litt fysete i dag , å det er farlig ,men får finne på noe annet og gjøre ,,skal ikke sprekke ,,og jeg har enda ikke veid meg (jippy) har satt bort vekta, og bestemt meg for å ta den frem 22desember

har alltid veid meg stort sett to ganger om dagen,men det går forbausende bra,,,saken er jo at jeg er redd for å veie meg,for den vekta har ødelagt for meg før ,,så denne gangen skal jeg kjenne etter på buksene..

Da var det ut i solen og opp i trærne

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 16:13   #2681
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

7 dagen i dag , ble ingen rundstykker i går ,,tok ikke sjansen
,men følte på viljestyrken ,, laget pepperkaker av 2kilo deig ,og slo til med snurringer også,, smakte ikke på noen ting ,det kaller jeg viljestyrke,
men til gjenngjeld har lukta av fersk bakverk fulgt meg i hele natt,,men de er nå trykt i frysa ,og pepperkakene i boks ,, så da er noe av julen redda,
gått en lang tur i dag i det fine været ,hvem skulle tro det er langt ute i november

Det er visst stille å¨ED fronten her nå ser jeg ,men det dukker vel opp noen etter vert

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 20:39   #2682
Gravid 2014
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 19
Gravid 2014 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Arkine, det er flere her men jeg har vært litt lat jeg har akkurat startet på fase 2 etter 30 dager i fase 1, utrolig deilig med et vanlig måltid! Jeg spiser et rundstykke hver dag. Deler i tre, rister, gnir inn med hvitløk og spiser ofte blomkålsuppe til trigger ikke hos meg ha en god kveld!

Gravid 2014 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 10:24   #2683
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er nå på slutten av fase 2 og forbereder meg til overgangen til fase 3A.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 14:43   #2684
Gravid 2014
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 19
Gravid 2014 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg er nå på slutten av fase 2 og forbereder meg til overgangen til fase 3A.

Så flink!! Hvor lenge har du vært i fase 2? Gikk du ned mindre enn i fase 1? Lykke til, høres deilig ut med ny fase!!

Gravid 2014 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 18:53   #2685
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg var 1 måned i fase 1 og 2 måneder i fase 2. Hvis du svipper innom journalen min så har jeg tabell med ukentlig oppdatering av vektnedgangen. Jeg er veldig fornøyd til nå. Håper på fortsatt nedgang i fase 3. Jeg har vært på ED en gang tidligere. Da gikk jeg ned i fase 3, men saktere.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 11:54   #2686
Gravid 2014
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 19
Gravid 2014 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg var 1 måned i fase 1 og 2 måneder i fase 2. Hvis du svipper innom journalen min så har jeg tabell med ukentlig oppdatering av vektnedgangen. Jeg er veldig fornøyd til nå. Håper på fortsatt nedgang i fase 3. Jeg har vært på ED en gang tidligere. Da gikk jeg ned i fase 3, men saktere.

Nå har jeg lest hele journalen din, Pearl! Så inspirerende. Takk for at du deler! Jeg er inne i min andre uke i fase 2, ser ut som vekta går jevnt nedover, det er deilig. Har aldri spist så mye grønnsaker som nå, det føles veldig godt. Jeg ble så inspirert av de suppene dine som du lager og fryser ned i porsjoner, hva bruker du til å fryse de ned i? Jeg lager som regel en stor porsjon blomkål/brokkolisuppe og har gryta i kjøleskapet, men den tar plass og holder seg dårlig, så det er en skikkelig god ide.

Ønsker deg en strålende dag!

Gravid 2014 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 12:55   #2687
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Gravid 2014, her.

Jeg ble så inspirert av de suppene dine som du lager og fryser ned i porsjoner, hva bruker du til å fryse de ned i?

*blander seg inn* Du kan bruke alt mulig. Jeg har et utvalg små plastbokser med gode lokk samlet over mange år. Sjekk på Nille / Europris / Jernia (dyrere, men sikkert mer holdbare) osv. Melkekartonger som du klipper toppen av og klipper langs hjørnene et stykke nedover, brett over og tape etter at du har fylt dem. Fløtekartonger - de kan du jo bare fylle og skru igjen! Men ikke fyll dem smekkfulle, da revner de når suppa fryser. Det går sikkert an å bruke to platposer utenpå hverandre og en sånn Ikea-poseklips også om du passer på at de står stødig til de er frosne.

Porsjonspakker med suppe er genialt å ha i fryseren!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-11-13, 18:06   #2688
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 34
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg fant Walden farm bbq saus og majones, og shirataki nudler på gym grossisten.no.

Jeg tenker dette må være perfekt for oss på eurodiet fra fase 2 og ut. Alle disse inneholder ingen karbohydrater, ingen fett, og ingen sukker, pluss at det er under 5 kcal på alt per 100g. Noen tanker om dette? Jeg har fått beskjed av sykepleien som følger meg opp at det er lurt å sette smak på ting , og jeg må gjerne bruke sauser ol. med lite kcal jeg liker jo at ting er mest naturlig, men det er jo så mye drit i de eurodiet produktene uansett, så hvorfor ikke utnytte det.

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 23-11-13, 22:39   #2689
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Gravid 2014, her.

Nå har jeg lest hele journalen din, Pearl! Så inspirerende. Takk for at du deler! Jeg er inne i min andre uke i fase 2, ser ut som vekta går jevnt nedover, det er deilig. Har aldri spist så mye grønnsaker som nå, det føles veldig godt. Jeg ble så inspirert av de suppene dine som du lager og fryser ned i porsjoner, hva bruker du til å fryse de ned i? Jeg lager som regel en stor porsjon blomkål/brokkolisuppe og har gryta i kjøleskapet, men den tar plass og holder seg dårlig, så det er en skikkelig god ide.
Ønsker deg en strålende dag!

Så hyggelig å kunne være til inspirasjon Hvor lenge skal du være i fase 2?
Jeg fryser ned i plastbokser av alle slag. Jeg har en så travel hverdag at jeg ofte er avhengig av hurtigmat. Siden dette er min form for hurtigmat, så passer jeg på å alltid ha noen porsjoner i fryseren. Jeg kjøper også gjerne en stor stek og klipper opp i små strimler og fryser ned i posjoner på 150 g. Samme med kjøttdeig. Jeg MÅ bare ha det enkelt i hverdagen. Så jeg tar heller en større innsats av og til.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 15:24   #2690
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Melkekartonger som du klipper toppen av og klipper langs hjørnene et stykke nedover, brett over og tape etter at du har fylt dem. Fløtekartonger - de kan du jo bare fylle og skru igjen! Men ikke fyll dem smekkfulle, da revner de når suppa fryser.

God ide

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 16:08   #2691
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Bathory, her.

Jeg fant Walden farm bbq saus og majones, og shirataki nudler på gym grossisten.no.

Jeg tenker dette må være perfekt for oss på eurodiet fra fase 2 og ut. Alle disse inneholder ingen karbohydrater, ingen fett, og ingen sukker, pluss at det er under 5 kcal på alt per 100g. Noen tanker om dette? Jeg har fått beskjed av sykepleien som følger meg opp at det er lurt å sette smak på ting , og jeg må gjerne bruke sauser ol. med lite kcal jeg liker jo at ting er mest naturlig, men det er jo så mye drit i de eurodiet produktene uansett, så hvorfor ikke utnytte det.

Hva i all verden inneholder majones uten fett og med kun 5 kcal / 100 g? Kan ikke være mye majones i den... Ekte majones inneholder vanligvis 735 kcal / 80 g fett pr. 100 g...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 16:12   #2692
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Pearl, har du prøvd å fryse ned bringebærsmothien? Jeg tenkte å prøve det for å spare litt oppvask, hva tror du? Det bør vel gå bra?

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 18:56   #2693
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg fryser den hvis jeg lager for mye, men jeg synes den smaker best frisk og nylaget.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 01:06   #2694
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg se dere lager suppe, er buljong ok altså? *håpefull* Kan ikke se det på lista?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 22:04   #2695
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei! Siden det faktisk er noen av oss som har begynt på ED nå i det siste, skal vi forsøke å blåse litt liv i denne tråden? Den hjalp meg mye de første dagene mine.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 22:59   #2696
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Hei! Siden det faktisk er noen av oss som har begynt på ED nå i det siste, skal vi forsøke å blåse litt liv i denne tråden? Den hjalp meg mye de første dagene mine.

Gjerne for meg!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 23:00   #2697
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg følger alltid med på denne tråden.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 15:08   #2698
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Følger med her jeg også, selv om jeg ikke skriver så ofte. Ønsker dere nye masse lykke til Heia oss!

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 19:03   #2699
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Har dere hatt en god dag?

Jeg har vært på jobb, og formen har vært bedre enn fryktet. Er på dag 3 nå, så kjenner det jo litt i hodet, er litt susete, på en måte. Men det har som sagt ikke vært så verst. Veldig glad for det, for forrige gang jeg gikk på ED taklet jeg det veldig dårlig. Ble rett og slett helt deprimert. Er langt i fra det nå.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 21:36   #2700
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Fikk forresten sms fra PTen min nå. Lurte på om vi ikke skulle sette opp en time snart. Usikker på hva jeg skal svare ... Ser folk skriver at hard trening ikke er anbefalt på Fase 1. Men jeg vil jo gjerne komme litt kjapt i form. Usikker på om jeg kommer til å orke det, eller ikke.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 23:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 15:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 13:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 01:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no