Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spent på å høre deres erfaringer ... Noen som vil dele?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-08, 00:43   #1
sullelulle
Nytt Medlem
 
sullelulle sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sørlandet
Alder: 44
Innlegg: 2
sullelulle er ny på veien
Wink

Spent på å høre deres erfaringer ... Noen som vil dele?

Jeg begynte så vidt på ketolysekuren for 2 måneder siden og hadde en bra start med 3 kilo ned ganske raskt. Så ble jeg syk(influensa og omgangsyke) og fikk aldri begynt igjen. var småsyk i en lengre periode og følte nesten at kuren hadde brutt imunforsvaret mitt ned.. Er dette mulig? Noen andre som har opplevd dette?

Men nå er jeg ihverfall helt klar til å begynne igjen og er i ketose på kun ett døgn Sitter her med dårlig ånde og prøver å finne ut hvor fort jeg kan gå ned. Vet at dette er helt individuelt, men hadde vært spennende å høre deres erfaringer. Hvor mye gikk dere ned på 2 måneder? (Sommeren nærmer seg jo raskt)

Håper på mange svar!!!

__________________


sullelulle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 01:05   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Spent på å høre deres erfaringer...Noen som vil dele?

Åh, det var denne hukommelsen da... I løpet av to mnd gikk jeg ned i allefall 10 kg, tror det var endel mer, men huske rikke eksakt. Skal se om jeg finner det ut... Gikk ned 25 kg fra slutten av mai til midt i november jaffal, såpass kontroll har jeg

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 11:10   #3
Oban
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 148
Oban er på en erverdig vei

Sv: Spent på å høre deres erfaringer...Noen som vil dele?

Jeg tok av 6.9kg på mine første to måneder.

__________________



Min journal
Oban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 12:12   #4
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Spent på å høre deres erfaringer...Noen som vil dele?

Opprinnelig lagt inn av sullelulle, her.

Jeg begynte så vidt på ketolysekuren for 2 måneder siden og hadde en bra start med 3 kilo ned ganske raskt. Så ble jeg syk(influensa og omgangsyke) og fikk aldri begynt igjen. var småsyk i en lengre periode og følte nesten at kuren hadde brutt imunforsvaret mitt ned.. Er dette mulig? Noen andre som har opplevd dette?

Men nå er jeg ihverfall helt klar til å begynne igjen og er i ketose på kun ett døgn Sitter her med dårlig ånde og prøver å finne ut hvor fort jeg kan gå ned. Vet at dette er helt individuelt, men hadde vært spennende å høre deres erfaringer. Hvor mye gikk dere ned på 2 måneder? (Sommeren nærmer seg jo raskt)

Håper på mange svar!!!

eg begynte tirsdag og har gått ned 2.8kilo no. e suuuper fornøyd og fikk en skikkelig motivasjon til å fortsette i samme baner.
målet mitt e 22kilo, og hååååper eg greier d!!!

min kusine som gikk på ketolyse tok av 15kilo på 3mnd. ellers har eg ikkje hørt andre erfaringer.

har lest ein plass at kuren kan bryte ned immunforsvaret, så d va sikkert d som skjedde m deg sist. Håper d blir bedre denne gangen!! Lykke til!

__________________




Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:51   #5
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Smile

Sv: Spent på å høre deres erfaringer ... Noen som vil dele?

Jeg går ned ca. 0.5 kg i uka. Hadde aldri den pangstarten som mange skriver at de har Har gått ned 5.6 kilo på 11 uker.

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 16:56
Kosttilskudd rives bort fra hyllene 1. august themonk Kosttilskudd 67 13-03-06 18:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no