Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har jeg ødelagt alt? Trenger svar og hjelp.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-09, 11:26   #1
strålende
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 42
Innlegg: 6
strålende er på en erverdig vei

Har jeg ødelagt alt? Trenger svar og hjelp.

I fjor gikk jeg ned 17 kg på ketolyse. Følte det var herlig å nå målet. Jeg følte meg kjempe vel med 55 kg er 161 cm høy. Men så begynnte jeg å jobbe igjen etter endt permisjon, på et bakeri!!! i mars og vekten begynte å stige, jeg klarer ikke å ligge unna søtsaker! 5 kg kom på og jeg startet på ketolyse igjen men sluttet etter 2 uker hadde da kommet meg ned 3 kg men sprakk så det holdt, gikk opp igjen og startet ny kur etter en uke er blitt en uke på og en uke av i en periode, tilslutt gikk jeg ikke ned noe og yttligere 3 kg er på og vekten bare stiger.. jeg er nå 63 kg og føler meg ikke vel i det hele tatt Det er nå 1,5 mnd siden jeg sist var i ketose og jeg føler meg nå motivert for å starte på nytt, men er redd jeg har ødelagt alt, at jeg ikke vil komme i ketose og at jeg ikke vil gå ned noe. Råd mottas med stor takk

strålende er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 14:46   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Har jeg ødelagt alt? Trenger svar og hjelp.

Du vil nok komme i ketose, men jeg kjenner sjøl på kroppen at jeg ikke like lett går ned på lavkarbo nå. Flere har nok opplevd å ikke like lett gå ned etter fleregangsforsøk. Men, det kan jo gå bra! Og hvis du trives med kostholdet er det jo greit? Det er vel sånn at du må tenke over om du kommer til å leve lavkarbo da, elelr om du vil fortsette å gå opp & ned...?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 14:21   #3
lulla1975
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 55
lulla1975 er på en erverdig vei

Sv: Har jeg ødelagt alt? Trenger svar og hjelp.

Opprinnelig lagt inn av strålende, her.

I fjor gikk jeg ned 17 kg på ketolyse. Følte det var herlig å nå målet. Jeg følte meg kjempe vel med 55 kg er 161 cm høy. Men så begynnte jeg å jobbe igjen etter endt permisjon, på et bakeri!!! i mars og vekten begynte å stige, jeg klarer ikke å ligge unna søtsaker! 5 kg kom på og jeg startet på ketolyse igjen men sluttet etter 2 uker hadde da kommet meg ned 3 kg men sprakk så det holdt, gikk opp igjen og startet ny kur etter en uke er blitt en uke på og en uke av i en periode, tilslutt gikk jeg ikke ned noe og yttligere 3 kg er på og vekten bare stiger.. jeg er nå 63 kg og føler meg ikke vel i det hele tatt Det er nå 1,5 mnd siden jeg sist var i ketose og jeg føler meg nå motivert for å starte på nytt, men er redd jeg har ødelagt alt, at jeg ikke vil komme i ketose og at jeg ikke vil gå ned noe. Råd mottas med stor takk

Jeg er på ingen måte noen ekspert, men det er vel så individuelt hvordan kroppen reagerer at du uansett bare må prøve. Selv om du har lagt på deg og ikke føler deg vel så skal du bare ned noen få kilo før du ser forbedring og blir motivert til å fortsette. Ta tak i det nå, ikke vent til du må ned 17 kilo igjen! Men jobb på bakeri - jeg må bare uttrykke litt medfølelse - jeg skjønner godt at du gikk på en smell! Begynn på lavkarbo og søk støtte her inne!

__________________
Lulla - sofagris & bokorm

lulla1975 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Matfett-studie, trenger mange svar! arvid g Generell diskusjon 36 07-05-09 21:02
Hjelp, trenger svar fort! Spørsmål om søtningsmiddel og Sverigetur! Iselilja Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 01-05-09 23:05
Jeg er ny. Jeg trenger hjelp til det meste. Svar gjerne msbeate Spørsmål og svar 2 03-11-08 14:37
Hjelp, er det ødelagt ? Ole Brumm Oppskrifter 3 22-10-06 17:56
Vårrull? Trenger svar før kl.11 Thula Lavkarbo generelt 5 08-07-05 12:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no