Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Hexeberg-filosofien

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-14, 13:15   #1
Christina90
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 6
Christina90 er på en erverdig vei

Hexeberg-filosofien

Hei lurer på om det er noen som kan fortelle meg litt om hexeberg. Finner lite om henne her på forumet. Er ny ang lavkarbo, men har lest ganske mye generelt. Har ketolyse boken og har lest den. Noen som har gått ned mye ved å følge hexeberg? Har lastet ned appen, med en del gode oppskrifter, men det står ikke hvor mye karbohydrater man får i seg per porsjon. Litt tungvint. Skulle egentlig starte med ketolyse kuren for lenge siden, men det har blitt utsatt. Nå må jeg starte med noe. Vekten går kun oppover og jeg har 50 kg som skal av:/ er litt usikker på hva som er rett retning for meg, men syns hexeberg virker interessant.

Christina90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 13:38   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hexeberg filosofien

Slik ser Hexenbergfilosofien ut.
http://www.lavkarboklubben.no/index....va_er_lavkarbo

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 17:48   #3
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hexeberg-filosofien

Jeg har gått ned 28 kg med Hexeberg. Litt mer fleksibelt enn ketolyse synes jeg, og lettere å leve med over tid....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dr. Hexeberg Tidl. medlem LCHF 40 29-09-11 18:25
Dr. Hexeberg? Ju9ta Lavkarbo generelt 1 19-04-11 17:38
Matkurs av Dr. Hexeberg rst024 Lavkarbo generelt 9 13-04-11 10:18
Noen som har prøvd Montignac-filosofien??? Kanari Spørsmål og svar 3 24-08-06 11:14
Dag 1, og litt ny i filosofien.. Exa Induksjonen 2 04-08-04 21:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no