Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vi er et white trash-forum ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-11, 18:55   #51
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Det gjør man vel?

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 19:07   #52
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:01   #53
Snuppelura
Juniormedlem
 
Snuppelura sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Nes i Akershus
Alder: 41
Innlegg: 21
Snuppelura er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

*knis* Kanskje dette er dagen for å uttale seg om ting man ikke kan...?

__________________


Snuppelura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:47   #54
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Nå føler jeg med bra dum... finnes det er Kvinneforum???? Hva har jeg ikke gått glipp av...? Vel akkurat nå frister det ikke mye å finne ut av det, men en annen dag, når jeg kanskje ikke er så bias..

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 23:32   #55
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

er helt greit at folk kan mene forskjellig men og begynne og slenge dritt er vel ganske unødvendig. man for finne hva som passer best for en selv,kanskje det ikke fungere for andre er helt greit det. når jeg ble medlem her var en bekjent helt hysterisk og sa nei nei man kan jo ikke gjøre sånn og sånn og værtfall ikke ditt og ikke datt. jeg spurte om hun ikke kunne lese litt her og se hvor mye positive opplevelser,endringer og hygglig mennesker. hun gjorde det. litt senere ringte hun meg ganske flau og sa det var jo ikke såå galt

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 23:59   #56
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Vi er et white trash-forum ...

hehe, abonnere

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 00:29   #57
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Som vanlig klarer jeg ikke å holde meg unna slikt...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 00:59   #58
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Som vanlig klarer jeg ikke å holde meg unna slikt...

Var det du som kom med innlegg #52?
Isåfall må jeg bare si at det var et meget godt innlegg!

Jeg må sette meg ned å lese flere forskningsraporter og slikt, så har jeg liksom litt flere knusende argument enn "kroppen min har aldri hatt det så bra som nå"

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 02:13   #59
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Sånt som den der tar jeg som ren underholding. Lar meg ikke provosere lenger, jeg vet jo hva som funker best for meg

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 02:53   #60
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av maynard, her.

Var det du som kom med innlegg #52?
Isåfall må jeg bare si at det var et meget godt innlegg!

Jeg må sette meg ned å lese flere forskningsraporter og slikt, så har jeg liksom litt flere knusende argument enn "kroppen min har aldri hatt det så bra som nå"

#52, ja. Supera er mitt vanlige kallenavn, men det var opptatt her på forumet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 12:46   #61
Tinkiwinki
Medlem
 
Tinkiwinki sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 83
Tinkiwinki er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Som vanlig klarer jeg ikke å holde meg unna slikt...

veldig bra skrevet var det *stjerne i margen*

__________________


Tinkiwinki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:18   #62
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi er et white trash-forum ...

hvis vi nå er en sekt, da. så har vi vel mange nok sekt-medlemmer til å få rimlig bra med statsstøtte

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:25   #63
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

hvis vi nå er en sekt, da. så har vi vel mange nok sekt-medlemmer til å få rimlig bra med statsstøtte

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:32   #64
Tomsverden
Medlem
 
Tomsverden sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Asker/Oslo
Alder: 41
Innlegg: 190
Tomsverden er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Haha! Jeg dævver ass!
Syns det er utrolig bra at folk bare ikke kan leve etter prinsippet, har du ikke noe positivt å si så kan du bare holde kjeft!

Jeg er sikker på at TS på kvinneguiden er utrolig sjalu, for at vi har funnet et kosthold som gjør at vi går ned i vekt og får det bedre fysisk og psykisk. Men hun har nok ikke klart å finne det som passer for henne.

Det er også utrolig dumt at folk er så trangsynte at de påstår at kun trening og et "sunt" kosthold er den eneste måten å gå ned i vekt på! Been there, done that! Trente 3-5 dager i uken med sykkel, styrke og div kondisjon. Hadde til og med personlig trener en periode. Jeg talte kcal og spiste grovtbrød, fullkornspaste etc. og ellers relativt "normalt"... Kan ikke si det hjalp meg. Jeg gikk ned 4kg og that's it! Dette var over en lengre periode, så det var en livsstilsendring der og da. Men det funket ikke for meg.

Lavkarbo derimot. Nei, gidder ikke å begynne med å fortelle hva og hvorfor det er så bra for meg. Men f*** det funker fjell!

__________________
Min Journal -> http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35177 Min blogg -> http://Tomsverden.blogg.no
Tomsverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PSFM - Egen definert! Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:50   #65
Tomsverden
Medlem
 
Tomsverden sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Asker/Oslo
Alder: 41
Innlegg: 190
Tomsverden er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror faktisk jeg skal legge meg flatt på gulvet i underbuksa og spise fleskepølse rett fra plasten mens jeg stirrer tanketomt i taket, bare for å statuere hvor lat jeg er! Jeg burde kanskje mantre et eller annet mellom spisinga også, ettersom jeg er med i en sekt. "Christian Drevon er et brød", f.eks.

Du og du, så morsom jeg er i bakfylla .

Jeg blir med! Om vi gjør det sånn ca 1730 hver mandag og alle gjør det, så kanskje han forvandles til et brød?...

__________________
Min Journal -> http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35177 Min blogg -> http://Tomsverden.blogg.no
Tomsverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PSFM - Egen definert! Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 14:05   #66
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Tomsverden, her.

Trente 3-5 dager i uken med sykkel, styrke og div kondisjon. Hadde til og med personlig trener en periode. Jeg talte kcal og spiste grovtbrød, fullkornspaste etc. og ellers relativt "normalt"... Kan ikke si det hjalp meg. Jeg gikk ned 4kg og that's it! Dette var over en lengre periode, så det var en livsstilsendring der og da. Men det funket ikke for meg.

Samme her. Nøyaktig det samme. Personlige treneren var helt på gråten til slutt, etter fire måneder hadde jeg ikke gått ned et gram! På ketolyse gikk jeg ned 17 kilo på fire måneder, uten å trene i det hele tatt.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 15:31   #67
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Mye trollmat her. Trådstarteren på KG må være ganske fornøyd med såpass bra mengde respons. Dette kommer til å gi mersmak. Kansje han melder seg inn i barnimagen.com for å starte noe liknende.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 15:36   #68
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Vi er et white trash-forum ...

TS der var nok et troll, men mange av de svarene som kommer etterpå er jo medlemmer der og ikke et troll.. og de sier jaggu mye dumt de også..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:46   #69
sommermam
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 9
sommermam er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Rimlig bra lesing for ett nytt medlem i sekten "deres" .

Hvorfor i det hele tatt lage en tråd om ting som overhode ikke interesserer enn??!!!

__________________


sommermam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 13:32   #70
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Syns det er fantastisk hvordan den ene personen mener at det ikke er «giftstoffene» i seg selv men mengden som har noe å si.

Så la oss alle sammen starte på en diett med fluesopp, metamfetamin, vaskepulver, maling, råolje, bomull, plastik og dansk ingefær. Vi må bare huske å ikke spise for mye av hvert giftstoff.

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 13:36   #71
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Syns det er fantastisk hvordan den ene personen mener at det ikke er «giftstoffene» i seg selv men mengden som har noe å si.

Så la oss alle sammen starte på en diett med fluesopp, metamfetamin, vaskepulver, maling, råolje, bomull, plastik og dansk ingefær. Vi må bare huske å ikke spise for mye av hvert giftstoff.

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 14:27   #72
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Syns det er fantastisk hvordan den ene personen mener at det ikke er «giftstoffene» i seg selv men mengden som har noe å si.

Så la oss alle sammen starte på en diett med fluesopp, metamfetamin, vaskepulver, maling, råolje, bomull, plastik og dansk ingefær. Vi må bare huske å ikke spise for mye av hvert giftstoff.

* lager oppskrift*

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 14:43   #73
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Nå står det om lavkarb goddis på første siden av Kvinneforumet! så det er jo positivt!

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 14:43   #74
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Jeg har lenge venta på grønt lys for å spise rød fluesopp, ettersom det er den eneste soppen jeg er i stand til å identifisere, samt at jeg synes det høres så stas ut å gå "berserk"!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 15:16   #75
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har lenge venta på grønt lys for å spise rød fluesopp, ettersom det er den eneste soppen jeg er i stand til å identifisere, samt at jeg synes det høres så stas ut å gå "berserk"!

var ikke den soppen vikingene spiste før de skulle ut i krig for og bli mere bananas

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny i forum frkthalia Lavkarbo generelt 1 17-02-09 01:55
Fersking på forum... coco Spørsmål og svar 21 30-01-06 01:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no