Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Lavkarbo i Allers

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-12, 19:19   #1
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Lavkarbo i Allers

Jeg arver Allers av svigermor, og er fornøyd med lavkarbofokuset de har. Hver uke har de noe oppskrifter, mange av de er gode. Ofte har de reportasjer med folk som har blitt friske gjennom lavkarbo, gjerne noen som også har bidratt med egne oppskrifter og blogger. Nannah herfra er et eksempel. De har også ofte innslag fra Hexeberg som er gode og informative. Dette har ført til at til og med min kake-, brød- og sukkerglade svigermor nå tenker over dette og forsøker å begrense seg.

Noe av det positive med Allers, er at de er såpass konsekvente som de er. Det er ikke lavkarbo ene uke og GR den andre. De har bestemt seg, og holder den linjen. De ulike ekspertene de har holder samme linjen.

Nå har de kommet med en egen lavkarboside: http://www.allers-lavkarbo.no/
Har ikke sett så nøye på det, men jeg synes det ser bra ut. God oversikt over oppskrifter, informasjon om hva lavkarbo er samt tips og råd. Jeg liker spesielt godt at man ønsker bidrag fra lesere, her har man altså en mulighet til å sende inn en oppskrift og få den publisert der.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 19:48   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i Allers

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 19:50   #3
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i Allers

Hurra for Allers det såg jo veldig bra ut

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 21:42   #4
Lunacy
Nytt Medlem
 
Lunacy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 35
Innlegg: 3
Lunacy er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo i Allers

Ser ut som en veldig bra side, men får ikke lest oppskriftene, er det noe registreringsopplegg jeg ikke ser eller?

Lunacy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 22:36   #5
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i Allers

Det er grunnen til at jeg har abonnert på Allers det siste halve året

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 07:58   #6
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i Allers

Opprinnelig lagt inn av Lunacy, her.

Ser ut som en veldig bra side, men får ikke lest oppskriftene, er det noe registreringsopplegg jeg ikke ser eller?

Noen av oppskriftene får ikke jeg heller opp av en eller annen grunn, men de fleste får jeg opp.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 08:52   #7
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo i Allers

Så flott tiltak, og så kan andre blader ha GR osv. Ja til at folk får lese seg til egne løsninger, kult at Allers har tatt standpunkt. Nesten så jeg faktisk vurderer abb. Når jeg tenker over det, jeg har kjøpt opptil flere Allers blader siden august i fjor når jeg la om. Hmmm, dette var "gammel kjærring" blad før, jeg får innse fakta (men smiler likevel).

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 15:44   #8
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i Allers

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Så flott tiltak, og så kan andre blader ha GR osv. Ja til at folk får lese seg til egne løsninger, kult at Allers har tatt standpunkt. Nesten så jeg faktisk vurderer abb. Når jeg tenker over det, jeg har kjøpt opptil flere Allers blader siden august i fjor når jeg la om. Hmmm, dette var "gammel kjærring" blad før, jeg får innse fakta (men smiler likevel).

Jeg som arver Allers kan garantere deg at det fortsatt er "gammel kjærring" blad...og jeg vet ikke om jeg noen gang blir gammel nok til helt å like Allers. Eller, jeg tviler på om jeg noen gang vil være innenfor målområdet til Allers, bortsett fra matsidene og dette med lavkarbo.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 16:06   #9
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i Allers

Hurra for Allers og oss

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nannah i Allers Engledans Livets lyse side 5 21-11-11 15:35
Brød med linfrø (Allers 8. nov. 2010) grotingeling Bakst 11 17-01-11 23:11
I Allers ... Lunaluna Nyheter / media 13 14-01-11 16:05
Helseekspert i Allers -skriver bra om lavkarbo aktivjente Generell diskusjon 4 29-10-10 16:24
BRA, Allers!!!! NOT!!! elian Lavkarbo generelt 3 25-02-08 23:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no