Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Er bekymret pga mensen

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-07-11, 23:34   #1
lillemy01
Medlem
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 67
lillemy01 er på en erverdig vei

Er bekymret pga mensen

Hei alle samme ¨
Jeg går på loette p-pillen. Og er mildt sagt bekymret. Jeg har till opg med tenkt på eggestokk kreft. Jeg blør hele tiden. Og jeg mener vær dag litt ikke mye men det er alltid blodig utflod. Etter sex blør jeg veldig mye som en virkelig sterk mens er dette vanlig? Burde jeg bytte p-pille merke? Eller dette noe jeg burde oppsøke lege for?

lillemy01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 23:45   #2
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Er bekymret pga av menesen..

Ta deg en tur til legen og forklar hvordan alt er du

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 00:47   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Er bekymret pga av menesen..

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Hei alle samme ¨
Jeg går på loette p-pillen. Og er mildt sagt bekymret. Jeg har till opg med tenkt på eggestokk kreft. Jeg blør hele tiden. Og jeg mener vær dag litt ikke mye men det er alltid blodig utflod. Etter sex blør jeg veldig mye som en virkelig sterk mens er dette vanlig? Burde jeg bytte p-pille merke? Eller dette noe jeg burde oppsøke lege for?

Det er sånn det står skjer som bivirkning; plettvis blødning. Sinnsykt irriterende selvsagt. Drit i de pillene om det ikke gir seg. Sjekk om det er forbigående eller ikke. Det står sikkert på vedlegget i pakka om dette kun skal skje i førsten.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 20:22   #4
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Er bekymret pga av mensen.

Har du ikke vært slik før du begynte på pillen? Hvor lenge har du gått på pillen

Jeg var også sånn, men hos meg var det PCOSen som forårsaket det. Det hopet seg opp med blod i livmoren siden jeg aldri fikk eggløsning, og dermed gikk jeg og småblødde hele tiden. Under samleie fosset det, en skikkelig turnoff, kan man si...

Lykke til, håper du finner raskt ut av hva dette er.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 22:26   #5
Fløtepusen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 12
Fløtepusen er ny på veien

Sv: Er bekymret pga mensen

Du må søke litt om lavkarbo og mensen rundt om kring på forumet...vi er nemmelig flere som har det sånn Lavkarbo=hormonell balanse=mensebaluba!! To måneder med mens på meg nå, og jeg går på minipille. Vanligvis ville jeg ikke hatt mensen i det hele tatt...

Krysser fingrene for at det går seg til når kostholdet går seg til

Fløtepusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 16:31   #6
Pebbles82
Medlem
 
Pebbles82 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 64
Pebbles82 er på en erverdig vei

Sv: Er bekymret pga mensen

Seriøst????? 2 mpneder med mens??????? er grundig bekymret altså..
fikk mensen 3 dager før den skulle komme (og den har alltid kommet på riktig tidspunkt før) og i tillegg har jeg blødd veldig mye 3 dager på rad.. og det har heller aldri vært tilfelle... blør alltid veldig mye første natta og moderat til mild blødning de resterende dagene.. men nå ser jeg en klar endring i mengde og mønster. åh gud.. tenk om det ikke gir seg og jeg blør helt til neste år...

__________________
Pebbles82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 16:38   #7
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Er bekymret pga mensen

Min syklus stabiliserte seg etter etpar-tre mnd. Det er håp, altså

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 22:23   #8
merema
Medlem
 
merema sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 108
merema er på en erverdig vei

Sv: Er bekymret pga mensen

Ser det er flere enn meg som har problemer med mensen.. Jeg er på min 6. uke nå tror jeg, og er mektig lei.. Men om det blir å stabilisere seg etterhvert så er det jo bare å vente litt til da! Må vel bare ha tålodighet

merema er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Høyt kolesterol og legen er bekymret ... Mercy Stoffskifte / hormonproblemer 4 22-08-10 22:17
Bekymret! Sommerglad Spørsmål og svar 6 04-03-10 22:17
Veldig bekymret for ketoner i morsmelk ... bella donna Fysisk og mental helse 3 17-06-09 00:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no