Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-12-07, 22:06   #1
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Jeg føler meg skikkelig dårlig!



Kuren går egentlig bra! "koser" meg kanskje litt mer enn jeg burde,men overskrider ikke mer enn 15karber pr dag

I den siste uken har jeg vært utroolig svimmel! Trodde jeg skulle svime av i dag! Det var helt forferdelig. Gikk ned trappen med lillesnupp på hånda! Kan da ikke være rett dette?

Jeg føler ingen sult,men spiser jo som regel til faste tider. I dag har vi fri hele gjengen,så jeg spiser jo når de andre spiser å. Tvang i mg 2 kyllingfileeter i kveld for å se om det kunne hjelpe,men akk,nei! Klarer ikke å jobbe slik..

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:23   #2
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Spiser du ketolysetablettene?

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:24   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.



Kuren går egentlig bra! "koser" meg kanskje litt mer enn jeg burde,men overskrider ikke mer enn 15karber pr dag

I den siste uken har jeg vært utroolig svimmel! Trodde jeg skulle svime av i dag! Det var helt forferdelig. Gikk ned trappen med lillesnupp på hånda! Kan da ikke være rett dette?

Jeg føler ingen sult,men spiser jo som regel til faste tider. I dag har vi fri hele gjengen,så jeg spiser jo når de andre spiser å. Tvang i mg 2 kyllingfileeter i kveld for å se om det kunne hjelpe,men akk,nei! Klarer ikke å jobbe slik..

Siden du "koser" deg mer enn du burde og ikke overskrider 15 karber hver dag.... Hvor mye av karbene kommer fra grønnsaker da? Næring i det vet du. Og det er bedre å ligge mellom 15-20 karber dagen enn under 15....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:28   #4
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Spiser salat hver dag til lunsj. Og godt med blomkål og brokkoli til middag. Den "kosen" min er 1-2 ruter med sjokolade på kvelden.. (86%) Tar tablettene,ja.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:31   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

For meg høres det ut som om du koser deg for mye og spiser for lite. Skikkelig ubalanse i blodsukkeret.....

De 15 karbene du skal spise hver dag skal hovedsakling bestå av grønnsaker. Som en tommelfingerregel kan en si at alle måltider skal bestå av proteiner, fett OG grønnsaker. Og spiser du NOK og riktig skal du absolutt ikke bli så svimmel at du svimer av !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:31   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Prøv å øke på litt mer grønnsaker slik at du ligger på mellom 15 og 20 karber dagen... Jeg blir uvel viss jeg får i meg for lite grønnsaker.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:34   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Sorry, vi postet nesten samtidig.
Om du ikke spiser for lite eller feil bør du absolutt ta en tur til legen. Det er IKKE normalt å svime av !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:36   #8
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Men jeg syns jeg spiser nok av de å,men.. Kan jo selvsagt prøve å øke på litt mer. Håper det gir seg,for jeg er skikkelig surrete nå. Føles litt som lavt BT. Var plaget med meeget lavt BT i svangerskapet,og da følte jeg med slik. ( 70/45)

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:37   #9
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Jeg har legetime i morgen,skal ta opp dette med det samme da tenker jeg.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:49   #10
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Tror du trenger salt jeg! Godt gammeldags NaCl...

Som en lav-blodtrykker selv (er 90/60 som frisk, har opplevd 70/40 etter fødsel, ikke no morro) så er jeg avhengig av å blåse i hva "folk" sier om salt i maten, spes når jeg drikker mye eller tisser mye må jeg spise salt aktivt for å få nok. Var i en ørken en gang, satt med saltbøssa hver morgen og slikka i meg!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:54   #11
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!

Vanlig salt? Bruker en del salt å,men..lakris pleide jeg å ty til før :knegg:

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no