Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Desember/januarstarter-tråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-11, 09:06   #626
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Off ja, det er ikke lett
Fryktelig lett å bli stresset over det også da.
Enn sånn "coscosa?" eller hva det nå heter i kaffen før du drar da??
Eller hva med noen mandler? De inneholder masse fett og metter en del.

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:59   #627
Midnight Choir
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 97
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Uff nå vurderer jeg å kaste inn håndkle. Akkurat som sist gang jeg prøvde dette så sliter jeg med å få i meg nok fett - går gradvis over på lavkalori...Så nå sitter jeg her og teller på knappene om jeg skal gi meg med lavkarbo og gå helt og holdent over på lavkalori istedenfor


Hold ut!

Jeg merket at jeg begynte å bli lei av at vekten ikke flyttet seg, og hvis den gjorde det var det oppover... Så oppdaget jeg at huden min igjen begynte å klø og bli fryktelig tørr (slik den var før jeg startet opp på ketolyse). Da stakk jeg avgårde til en helsekostbutikk og kjøpte Cocosa (den som er beregnet til oppvarming, om som er uten lukt og smak...!). Grudde meg som en hund, for jeg hadde en fantasi om at det kom til å smake ekkelt uansett.... Så jeg heiv oppi kaffen og middagen, det smakte null og niks, og på et øyeblikk var fetttilførselen tydeligvis der den skulle være. Huden føles fantastisk, jeg fikk gløden tilbake i ansiktet og av alle ting; vekten ser ut til å tikke noen hundre gram nedover...! (Men det tar jeg ikke for god fisk på før det har gått litt tid, selvsagt..) Nå sitter jeg og spiser avocado, noen få små tomater, noen få valnøtter, litt fetaost og fårepølse m/en skje Cocosa. Jeg tror dette måtte til for å maxe fettinntaket her i gården, for jeg har levd på lavkalori siden 1997, og derfor er overgangen stor. Nå har jeg iallefall funnet et produkt som hjelper meg "over kneiken", og jeg krysser fingrene for at både du og jeg merker vesentlig forskjell innen relatvit kort tid. Lykek, lykke til! Stor klem!

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 10:36   #628
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Ja har hørt mye om den cocosen.....tror jeg skal ta en tur innom butikken å kjøpe den i dag og se om det hjelper.....Vet jeg er i ketose men er som du sier - huden "skrumper" og jeg er svimmel...akkurat som jeg var den første uka, skjønner igrunn ingenting.

Jeg har gått ned 4 kg på en mnd så er strålende fornøyd med resultatet, men syntes som sagt det er vanskelig å få i seg nok fett. Tror jeg ligger på rundt 10 karber om dagen.
Merker forresten at jeg samler mye vann om dagen....jeg drikker og drikker men minimalt kommer ut igjen :S

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:59   #629
Stine
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 68
Stine er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg sliter også med å få i meg nok fett og bruker cocosa i kaffen. Jeg hadde et stort glass stående i skapet og ante ikke hvor og når jeg skulle bruke den. Bruker den i kaffen hver dag, også på jobben har jeg et lite beger stående. Jeg har den med kokossmak,men når den er tom, tror jeg at jeg kjøper den nøytrale, den er nok lettere å bruke i matlaging osv. Jeg har også en fløteskvett i kaffen i tillegg . Til helgen tror jeg at jeg skal lage Gerd ostekake Den ser veldig god ut !

__________________


Stine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:08   #630
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

takker for det alt bra med deg??

Det går greit her - jeg er frisk og sover godt, i hvert fall

Vektnedgangen går det bare sånn passe med. Denne uka har jeg t.o.m. gått opp litt (snikveier meg nesten hver dag), men jeg skal IKKE klage, for jeg følger ikke kuren så strengt som jeg burde.

Gikk ned 0,5-1 kg pr. uke da jeg gikk på ketolysekuren i forfjor selv om jeg var ganske liberal mtp. koffein, aspartam, alkohol, nøtter/mandler m.m. Men jeg kan jo ikke ta som en selvfølge at det samme gjelder nå, særlig siden jeg nærmer meg normal BMI. Lurer på om jeg skal ta en "Nilleuke" (Atkins induksjon) snart. Har uansett godt av å spise "renere"

Lykke til med å få i deg mer fett, MaritR Tror jeg skal teste ut cocosa selv.

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:33   #631
Nina L
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 49
Nina L er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Uff, håper det er greit at jeg får ut litt frustrasjon her.. ? Sliter veldig med lunsjen, har ikke kjøkken eller noenting på jobben, og i kantina er det stusselig utvalg, spiser isbergsalat med agurk hver dag.. (ikke ofte de har skinke og/eller ost eller dressing). Da blir jeg så sulten mot slutten av dagen, og i går sprakk jeg skikkelig. Spiste sukkerfri sjokolade, sikkert 100 gram. Og da våknet 'godterimonsteret' i meg, så når jeg kom hjem, spiste jeg masse smågodt (som IKKE er sukkerfritt) Orket ikke engang middag.. (men spiste litt uansett)

Så i dag føler jeg meg oppblåst og frustrert.. Men deilig å få det ut her da

Spiser Nannahs knekkebrød med smør og ost,til frokost hver dag, men tør ikke spise mer enn ett om dagen.. Noen tips til hva jeg kan småspise på jobb? Jeg klarer ikke kald 'varmmat' altså kalde egg osv.. Ikke klarer jeg å gnafse på pålegg heller, blir så kvalm av det... Har lagd litt ostekjeks, men ost blir også kvalmende..

Ser jeg gjør det skikkelig vanskelig for alle nå men er det noen som har noen gode tips?

Drikker ikke kaffe eller te, så får nok ikke i meg så mye cocosa.

Jeg er litt redd for sukkererstatninger, for merker på kroppen at det stopper helt opp av egentlig alt som smaker litt søtt, så har ikke fått i meg så mye smoothies/proteindrikk heller..

Nå ser jeg at dette ble et veeldig langt klagebrev! Jeg pleier å være litt mer positiv altså, har bare en dårlig dag

__________________


Nina L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 13:03   #632
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hva om du kaster litt om på det og heller tar knekkebrødene til lunch, så tar du heller noe annet til frokost... som for eksempel varm varmmat... eller en egenkomponert salat.... smoothie? Bare noen tanker.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 13:45   #633
Nina L
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 49
Nina L er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Hva om du kaster litt om på det og heller tar knekkebrødene til lunch, så tar du heller noe annet til frokost

Det lønner seg å være litt aktiv her, skjønner jeg! Jeg føler meg nesten litt dum, nå, men har ikke tenkt i de baner engang.

I går lagde jeg også noen utrolig gode kyllingpletter, som må være geniale å varme opp om morgenen, gleder meg til frokost i morgen!

Heldigvis skulle det ikke mer til for å få meg i godt humør Tusen takk!

Tar litt tid å få med hodet på denne kostholdsomlegginga, gitt!

__________________


Nina L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 13:54   #634
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hehe.... det tar også lang tid å kvitte seg med gamle tanker om at til det måltidet skal man spise dette, og til det skal man ha sånn osv. osv.

Middag til frokost, lunch og middag er helt greit.... eller lunch til kvelds og ja gudene må vite hva

Det viktigste er at man spiser når man er sulten til man blir mett, og at man får i seg nok fett og lite nok karbohydrater. Så går resten av seg sjøl

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 19:06   #635
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Da har jeg tatt noen grep her i heimen hihi...så nå har jeg bakt både oopsi rolls og oste nøtte muffins....så da får jeg håpe at jeg får i meg litt mere fett en jeg har gjort hittil

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:18   #636
Hasselnøtt
Medlem
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Bygd i Buskerud
Innlegg: 116
Hasselnøtt er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Jeg var på Price club....eller price lagerbutikk

Var innom og kikket i frysedisken på Price lagerbutikk i dag, jeg også .
Men dessverre så fant jeg ikke pøler uten svinekjøtt ...

Så da lager jeg en kyllingsalat til kvelds

Noen som vet om Lavkarbo-kylling-pølser som selges i Buskerud?

__________________



MIN JOURNAL...
Hasselnøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:47   #637
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Da er jeg nettopp kommet hjem fra dobbeltime på spenst! Hard dans-step en time og zumba en time.
Håper jeg sover godt i natt nå.. værtfall dritsliten nå. Merkes at det er litt søvnmangel:S rett før jeg skulle inn på time så spydde jeg 3-4 ganger.. vet ikke om det kommer av noe jeg har spist, eller om det kommer av jeg ganske sliten fortia??

ser dere snakke om cocosa, det må vel jeg også bli flinkere på! Hvor mye per dag tar dere??

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:36   #638
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Nina L, her.

Sliter veldig med lunsjen

Har du micro i kantina? I såfall kan du jo bare ta med rester og varme opp i den. Eller lage ferdig salat hjemmefra og ta med, evt ta med kylling/ost/skinke o.l og kjøpe grønnsalat på jobb og blande sammen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:17   #639
Midnight Choir
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 97
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Nina L, her.

Uff, håper det er greit at jeg får ut litt frustrasjon her.. ? Sliter veldig med lunsjen, har ikke kjøkken eller noenting på jobben, og i kantina er det stusselig utvalg, spiser isbergsalat med agurk hver dag.. (ikke ofte de har skinke og/eller ost eller dressing). Da blir jeg så sulten mot slutten av dagen, og i går sprakk jeg skikkelig. Spiste sukkerfri sjokolade, sikkert 100 gram. Og da våknet 'godterimonsteret' i meg, så når jeg kom hjem, spiste jeg masse smågodt (som IKKE er sukkerfritt) Orket ikke engang middag.. (men spiste litt uansett)

Så i dag føler jeg meg oppblåst og frustrert.. Men deilig å få det ut her da


Spiser Nannahs knekkebrød med smør og ost,til frokost hver dag, men tør ikke spise mer enn ett om dagen.. Noen tips til hva jeg kan småspise på jobb? Jeg klarer ikke kald 'varmmat' altså kalde egg osv.. Ikke klarer jeg å gnafse på pålegg heller, blir så kvalm av det... Har lagd litt ostekjeks, men ost blir også kvalmende..

Ser jeg gjør det skikkelig vanskelig for alle nå men er det noen som har noen gode tips?

Drikker ikke kaffe eller te, så får nok ikke i meg så mye cocosa.

Jeg er litt redd for sukkererstatninger, for merker på kroppen at det stopper helt opp av egentlig alt som smaker litt søtt, så har ikke fått i meg så mye smoothies/proteindrikk heller..

Nå ser jeg at dette ble et veeldig langt klagebrev! Jeg pleier å være litt mer positiv altså, har bare en dårlig dag


Hei!

Jeg bruker å gå på Rema1000 og kjøpe store pakker med kyllingdeler fra Solvinge. Så tar jeg med meg et par, tre slike til kantina på jobben hver dag, gjerne sammen med en av de små plastpakkene med fetaost i olje som er så greie å putte i veska og helle over maten og en avocado. Da skal det bare litt grønnsaker til, så er det en både mettende og god lunsj. I tillegg har jeg alltid fårepølse eller lignende på kontoret som jeg kan supplere salater med og ha som "mellomsnacks" hvis kantineinnhodlet er litt magert en dag.

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:22   #640
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg lager omelett til lunsj, steker den om morgonen, å har den i en matboks, med endel salat, å det smaker kjempegodt

Lager omelett av:
-egg
-vann (tidligere fløte)
-pepper
-bogskinke (den (el osten) er sikkert salt, fordi jeg slipper å bruke salt i
omeletten for smak)
-vårløk eller purre
-græddost

salat av:
-snakcpaprika
-agurk
-hjertesalat/kinakål e.l.

Å så creme fraiche til MMmmm ikke lei av det enda, å har hatt det siden 3 januar

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:26   #641
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Et annet lunsjtips som jeg har brukt er, pastasalat uten pasta bruk dine egen oppskrifter å erstatt evt med noe som du kan ha, jeg bruker min mors oppskrift, uten vanlig sennep, mais og pasta.

lager salaten av:
-bogskinke
-purre
-dijonsennep
-rømme
-majones
-salt og pepper
-snackpaprika

den er god, min mann elsker den, og en annen venninne av meg, vruker den hele tiden,men jeg syns er ikke så glad i den, men den er i det minste lettvint, så er enkelt å få det med seg på jobb, sidne man kan lage det dagen før, å bare putte det i en boks, å ta med seg

Jeg merker at mine kollegaer, kurer på hva godt jeg har med meg hver dag

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:07   #642
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei, har ikke skrevet noe på en stund men har utrulig mye å gjøre. Eksamer, innleveringer, praksis og barna... Men holder meg til ketolysen. Synes det er vanskelig å få i meg nok mat. Da prøver jeg i hvert fall å få i meg nok fett. Er glad i smør og jeg fant ut at det går faktisk an å spise den som den er. Ja ja. Skal på vekta i morgen da er jeg spent. Lykke til alle sammen og ikke gi opp. Når det går sakte, tenker jeg at jeg har ikke lagt på meg halv kilo per uke heller. Vi må være tolmodige. Det er mange uker til sommeren og mange uker etter det... Jeg har lyst til å gå i bikini om sommeren men om det bli denne eller neste er egentlig ikke så viktig. Det viktigste er å ha mål og ikke gi opp.
Ha en god helg alle sammen

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:33   #643
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Enig med deg nisse! God helg til deg og

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:41   #644
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

Enig med deg nisse! God helg til deg og

takk.
skal kose meg med pizza i morgen. av ost. vil ikke ha noen mel erstatninger bli godt det.

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 11:24   #645
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har gått på keolyse nå siden 3/1, men de siste par dagene har jeg vært så utrolig svimmel - føler meg nesten som full Flere som har det slik eller hatt det sånn??? Tar i mot gode råd

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 12:31   #646
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

jeg har ikke så mange råd Marit R, men startet samtidig som deg og har opplevd det samme innimellom. Da har jeg tenkt etter hva jeg har spist den dagen, og kommet til at jeg er sulten... At det har vært for lite fett og vann den dagen. Ikke sikkert det er grunnen da...

God lørdag alle i hopa

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:29   #647
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Nå har nå jeg klaget min kvote her inne på disse ukene, siden 3 januar, men jeg tror nok jeg kommer til å gi meg

Jeg går opp og ned rundt nøyaktig det samme kiloet, så jeg mister rett å seltt hele motivasjonen, jeg skal inn i en kjole til et bryllup jeg skal i, når sommeren nærmer seg, å jeg må få til noe til dess, ikke stå fast rundt samme kiloet, så denne ekuren er ikke noe for meg tror jeg
Jeg har vært helt safe på maten hele tiden til tross for mange helger i selskaper, spist ute osv da har jeg bestilt den maten jeg kan spise, å har ært i ketose hele tiden, jeg spiser ikke søtninger, brus eller noe, har trent kun 2 ganger, å jeg spiser ikke mye, kun når jeg er mett osv, drikker MYE, har sjekket menyen mine flere steder her inne, å fått tilbake at det er bra, likevel så står jeg på nøyaktig samme sted enda...

lurte litt på å ta pulver noen uker, for å få en kickstart på motivasjonen, men får ikke noe svar på den tråden,s å vi får bare se....

Mye av maten fortsetter jeg med, siden vi la om til noenlunde dette kostholdet hele familien ifjor høst, rene produkter osv, men resten av familien, har litt friere tøyler enn hva jeg har nå i ketose da...

men skal se til mandagsmorgen, men regner ikke med noen nedgang denne uken heller
men kjekt forum i det minste, å mye god støtte og tips og råd,mne frustrasjonen har overtaket her nå, sidne jeg leser om mange andre som skeier ut med det ene og andre, å likevel går ned så sitter jeg her da, så følger det slavisk, å kommer ingen sted......

men men nok om det LYKKE TIL; TIL DERE ANDRE, dere er jammen flinke

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:59   #648
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Neiiiiiiii du må ikke gi deg nå Hope10.....

4 kg på 1 måned er faktisk knall bra....dette går veien...er nok bare kroppen din som tuller med deg - plutselig så raser du nedover

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 13:03   #649
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har spist sjokolade til frokost, lunsj og middag i tre uker nå..argh! Imorra er det på'n igjen, for nå er tur til Rhodos bestilt og ikke faen om jeg skal gjøre annet enn å douche meg på stranda. Så nå er målet satt og jeg er pent nødt til å finne kreftene fra et eller anna sted. 6 mnd!

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 13:14   #650
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Neiiiiiiii du må ikke gi deg nå Hope10.....

4 kg på 1 måned er faktisk knall bra....dette går veien...er nok bare kroppen din som tuller med deg - plutselig så raser du nedover

Så snilt av deg,men jeg er så frustrert nå at nå tyr jeg snart til hva som helst
men holder meg kanskje her inne imens jeg venter på å hive meg på igjen om det er ok?, vil over på lavkaloripulver noen uker, å så over på ketolyse igjen, vet ikke om jeg kan fortsette å slenge her inne da siden jeg er i en annen form for ketose kan jeg det?

Viss ikke så får jeg heller komme inn igjen om 1 mnd tid, har egentlig bestemt meg nå, så går å handler imorgen, å har puttet litt løk i middagen nå, til å "skeie" ut med, min første utskeielse, men skal spise som jeg har gjort elles..

fikk vite datoen for bryllupet idag, å jeg har nøyaktig 4 mnd på meg til å komme meg inn i kjolen...

__________________



Sist redigert av hope10 : 06-02-11 kl 13:36.
hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Start i desember €Lene€ Ketolysekuren 39 06-01-10 11:50
Tanker om desember achillea Ketolysekuren 29 08-11-08 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no