Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

Advarsel: Min første skrytetråd!

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-07-09, 17:10   #1
Tonyea
Juniormedlem
 
Tonyea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 14
Tonyea er på en erverdig vei

Advarsel: Min første skrytetråd!

Kan tro det var gøy å gå på vekta denne uka og den viste akkurat ti kilo mindre enn for seks måneder siden Jeg lager meg delmål på fem og fem kilo, og måler meg i tillegg. Litt morsomt å se at kroppen har krympet ca 90 cm

Hos meg som hos mange andre tar det tid å bli kvitt disse kiloene. Jeg var på mitt største i januar 2006 og har siden da til nå gått ned 30 kg..Det har for så vidt vært en lang reise med flere oppturer og nedturer, trening og såkalt sunt kosthold med lite fett. Nå derimot lever jeg helt annerledes med et ketogent kosthold, og jeg husker det var utrolig merkelig å måtte endre tankegangen totalt! Selv om det nå i ettertid virker ganske så logisk og ikke minst naturlig Når jeg fikk diagnosen PCOS i januar falt mange brikker på plass. Og tanken på det å få barn en gang i fremtiden gjorde ikke valget om å legge om kostholdet vanskelig! Huden min er også mye finere med dette kostholdet, og neglene mine har for første gang vokst seg lange, hehe

- Vil også benytte anledningen til å takke for et flott forum!! Dere er alle flinke og flotte mennesker

Stor klem fra Tonyea

Tonyea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 17:49   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Advarsel: Min første skrytetråd!

Så flink du er! Stå på! 90cm er masse

Jeg setter meg små mål som 5 og 5kg og har nådd 2 mål, men første store delmål er 30kg... Og dit er det litt... Men jeg har tatt 1/3!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar

Emneord
pcos


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Advarsel (kyllingfileter fra Sverige) sonjaera Lavkarbo generelt 14 03-03-11 10:04
Advarsel; skryteinnlegg dette *pippi m gutt og jente* Ketolysekuren 15 19-04-09 21:49
Advarsel mot tester mot matintoleranse asok12544 Barns kosthold 3 02-02-07 03:56
Advarsel - Fare! Fedonisten Generell diskusjon 12 19-03-04 22:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no