Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Spørsmål om naturlig muskelbygging

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-12, 01:12   #1
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Spørsmål om naturlig muskelbygging

Kan en normalt spinkel ung gutt på 17 år på en naturlig måte bygge muskler i et sånt tempo at han får strekkmerker på overarmene?

Eller bør man tenke at han muligens har rotet seg bort i noe han ikke burde?

Han er liksom så ekstremt opptatt av at han er såååå i mot doping etc! Såpass at alarmklokkene ringer høyt og kraftig i hodet mitt.......

Ikke min sønn, men stesønnen til en venninne.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 08:38   #2
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Spørsmål om naturlig muskelbygging

med riktig kosthold og trening er dette fullt mulig ja. skal vel egentlig så mange forsøk på ny pers i div øvelser før en får strekkmerker. har et par selv

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 10:24   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål om naturlig muskelbygging

Noen får strekkmerker ekstremt lett, eksen fikk det av å gå med sekk fordi huden ble dratt i... Jeg ville kanskje sjekket ut mer miljøet han trener i.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 10:40   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål om naturlig muskelbygging

De er vel på topp rundt den alderen, så det er fullt mulig.

Ang miljøet han trener i, så forekommer det at PT'er på kommersielle treningssenter pusher testo på unge gutter, så det trenger ikke være noe tydelig bolemiljø akkurat.. Det er nok mer utbredt enn man skulle tro. Man merker når det går over styr og da på helt andre måter enn at musklene vokser fort..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 11:13   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål om naturlig muskelbygging

Takk for svar, folkens!
Tenker vel at det ikke er noen akutt fare, men at man bør følge litt med på han fremover!
Som sykepleier og klok av egen erfaring, vet jeg også at for mye hard trening i ung alder kan skade kroppen for livet, så man bør ikke bli hekta på for mye\ trening uansett boling eller ikke............

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 21:33   #6
aliasdictus
Medlem
 
aliasdictus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 206
aliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvel

Sv: Spørsmål om naturlig muskelbygging

Kan jo være noe ubalanse i kostholdet hans ift fettinntaket. Vet ikke om det er godt dokumentert, men mange mener jo at rikelig med omega 3 tilskudd gjør at huden blir mer smidig, og at den dermed ikke får strekkmerker så lett. Kjenner damer som sverger til at hyppig bruk av omega 3 i svangerskapet sparte de for strekkmerker. Har for øvrig selv noen strekkmerker på lårene etter rask vekst i slutten av tenårene, definitivt uten doping...

__________________
Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. Indeed, it is the only thing that ever has. (M.Mead)
aliasdictus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf - Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 02:43   #7
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Spørsmål om naturlig muskelbygging

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kan en normalt spinkel ung gutt på 17 år på en naturlig måte bygge muskler i et sånt tempo at han får strekkmerker på overarmene?

Absolutt. Kjæresten min gjorde det på same alder. Ikkje noko dop! Var over 1.80 og rundt 50 kilo, som ein fyrstikkmann av bygning før han begynte å løfte vekter. Men han trente som ein liten djevel og bygde vanvittige mengder musklar på kort tid. Altfor mykje tid m vektene... (Strekkmerkene syns den dag i dag. Utan at dét er det verste med overtrening.)

Treng absolutt ikkje å vere noko muffens, men det er no godt å vere litt oppmerksom på det.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er et naturlig forhold til mat? Camomilla Generell ernæringsdebatt 2 20-10-11 20:14
For de som liker det naturlig Dååris Generell diskusjon 0 16-08-10 13:39
Er meieriprodukter naturlig? scartz Spørsmål og svar 27 05-01-10 12:54
Starthjelp til muskelbygging på en ketogen diett Chunky Trening 6 26-02-09 13:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no