Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Lavkarbo og amming?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-12-12, 01:31   #1
missconfident
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 1
missconfident er på en erverdig vei

Lavkarbo og amming?

Hei.
Jeg fikk et barn for 3måneder siden , og har lagt på meg totalt 18 kilo. 2 ble borte med engang ved fødsel. Jeg hadde jo kaisersnitt og ble ikke anbefalt å trene noe muskler.
Jeg ammer, og aner ikke hvordan jeg skal på lavkarbo med all skremsel som foregår. Noen erfaringer ?

Jeg får mat fra spisdegslank. De leverer bare brød og middag, og jeg lager frokost og lunch. Men fordi jeg ammer så må jeg ha mer mat. Hvor mye, og hva kan man spise på en dag når man ammer og vil ned med lavkarbo ?

missconfident er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 12:16   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og amming?

Jeg vil anbefale at du leser deg opp om Fedon Lindbergs kostholdsfilosofi!
Den typen lavkarbo er det ingenting i veien for å holde på med selv om man fullammer et lite barn. Skulle du ønske å fortsette ut over ammeperioden, kan du stramme inn på karbohydratene mer da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 22:13   #3
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo og amming?

Enig med Kitt.

Jeg spiste Lindberg-mat i svangerskap og under amming, og det fungerte kjempebra. Tok litt bringebær med fløte på kvelden dersom det trengtes litt ekstra energi.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Svar

Emneord
amming. lavkarbo. .


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo og amming Diwa Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 13 31-03-11 08:46
Amming og lavkarbo Sjokoholiker Lavkarbo generelt 4 05-09-10 09:37
Lavkarbo og amming Ingseb Spørsmål og svar 2 30-04-08 00:44
Amming og lavkarbo mam Ketolysekuren 5 01-12-06 23:03
Lavkarbo og amming? hønni Spørsmål og svar 2 22-10-06 19:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no