Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Syltetøy

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-10, 19:06   #1
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Syltetøy

Jeg kan ikke finne Heistad syltetøy noenplass her i byen

Finnes det noe annet som kan være "lov" en gang iblant?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:11   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Syltetøy

Lag eget rørt syltetøy du Bær+søtning og miks med stavmikser. Frys ned i små porsjoner, rørte bære holder seg bare en uke i kjøleskap.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:13   #3
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Syltetøy

Ser det står at du er fra Kristiansund...
Isåfall: Jeg vet at de har hatt det på Mega på Storkaia tidligere, men det er noen måneder siden jeg sjekka nå da... Tror jeg har sett det på Ica Maxi også?

Andre alternativer har jeg ikke peiling på, satser på at noen andre vet mer enn meg...

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:17   #4
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Syltetøy

Ica Maxi har jeg ikke funnet det på... Kan sjekke Mega på lørdag

Men rørte bær er jaggu ikke dumt

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 21:13   #5
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Syltetøy

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Lag eget rørt syltetøy du Bær+søtning og miks med stavmikser. Frys ned i små porsjoner, rørte bære holder seg bare en uke i kjøleskap.

Smart! Her er all diebetisker-syltetøy søtet med fruktose nemlig. Og det vil jeg ikke ha.

Takk!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 21:20   #6
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill
Thumbs up

Sv: Syltetøy

*dobbelt post*

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 21:33   #7
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Syltetøy

Æsj, de hadde visst ikke Heistad på Mega heller nå lenger... Ble en anna en da med litt mer karber, men jeg bruker lite syltetøy uansett, så da går det nok bra

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 22:25   #8
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Syltetøy

Opprinnelig lagt inn av Elizabethcita, her.

Æsj, de hadde visst ikke Heistad på Mega heller nå lenger... Ble en anna en da med litt mer karber, men jeg bruker lite syltetøy uansett, så da går det nok bra

Merka det ja....lette som en gal på lørdagen

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 22:38   #9
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Syltetøy

Det er helt slutt for alle Heistadproduktene. Jeg har snakket med Rieber&søn (Toro) som stod bak disse produktene. Det solgte for dårlig, så de har lagt det ned. Dessverre.

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 23:20   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Syltetøy

Opprinnelig lagt inn av Maja, her.

Det er helt slutt for alle Heistadproduktene. Jeg har snakket med Rieber&søn (Toro) som stod bak disse produktene. Det solgte for dårlig, så de har lagt det ned. Dessverre.

Ut å hamstre gele til Gerds ostekake!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 07:42   #11
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Syltetøy

Opprinnelig lagt inn av Maja, her.

Det er helt slutt for alle Heistadproduktene. Jeg har snakket med Rieber&søn (Toro) som stod bak disse produktene. Det solgte for dårlig, så de har lagt det ned. Dessverre.

Ja, det er vel desverre sånn - men butikkene kan fremdeles ha noe da - men ikke ta inn igjen....

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 09:23   #12
Sammy66
Juniormedlem
 
Sammy66 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 57
Innlegg: 22
Sammy66 er på en erverdig vei

Sv: Syltetøy

Vet ikke om det finnes andre typer lavkarbo-syltetøy å få tak i her til lands, men hvis ikke så kanskje det kan være et alternativ å bestille Jok´n´Al fra Netritution.

Sammy66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sikter mot Lindbergs Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 09:34   #13
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Syltetøy

Opprinnelig lagt inn av Sammy66, her.

Vet ikke om det finnes andre typer lavkarbo-syltetøy å få tak i her til lands, men hvis ikke så kanskje det kan være et alternativ å bestille Jok´n´Al fra Netritution.

Du kan bestille fra spisdegslank.no

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ang syltetøy og andre nybegynnerting! Vicky78 Spørsmål og svar 5 14-09-09 16:23
syltetøy mokki Lavkarbo generelt 4 23-08-09 13:01
Oh my....sjokkert! (syltetøy) Aphrodithe Lavkarbo generelt 8 02-02-09 13:01
Syltetøy? scartz Ketolysekuren 22 20-10-08 11:18
Syltetøy? Inanna Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 26-08-08 11:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no