Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Diverse spørsmål ang eurodiett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-07, 08:36   #1
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Diverse spørsmål ang eurodiett

Jeg er helt ny her, og skal nå begynne på eurodiettetn så snart produktene kommer. Når man går på eurodietten vil man jo bli keton, eller hva det nå heter, hvor lang tid tar det fra man starter med dietten til man er keton? Jeg får oppfølging i Bergen på Lindbergs klinikk her, og jeg kan komme ned til de for å sjekke ketoner i urinen, men kan jeg ikke sjekke dette selv hjemme? Er det mulig å kjøpe stix på apoteket? Jeg skal gå på fase 1 i 21 dager og lurer på hva jeg kan forvente av vekttap i denne perioden. Jeg er ca 25 kilo overvektig.

  Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 12:48   #2
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: diverse spørsmål ang eurodiett

Hei og lykke til

Du får kjøpt slike urinstix på atpoteket ja.

Umulig å si hvor mye hver enkelt går ned i vekt, men du kan forvente deg mer vekttap i fase 1 enn i fase 2. Jeg skal gå på fase 1 i 30 dager, er på min tredje dag nå. Er fortsatt ikke i ketose tror jeg, er hvertfall sulten

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 14:41   #3
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: diverse spørsmål ang eurodiett

Opprinnelig lagt inn av Ani, her.

Jeg er helt ny her, og skal nå begynne på eurodiettetn så snart produktene kommer. Når man går på eurodietten vil man jo bli keton, eller hva det nå heter, hvor lang tid tar det fra man starter med dietten til man er keton? Jeg får oppfølging i Bergen på Lindbergs klinikk her, og jeg kan komme ned til de for å sjekke ketoner i urinen, men kan jeg ikke sjekke dette selv hjemme? Er det mulig å kjøpe stix på apoteket? Jeg skal gå på fase 1 i 21 dager og lurer på hva jeg kan forvente av vekttap i denne perioden. Jeg er ca 25 kilo overvektig.

Lykke til Jeg går også og venter på produktene for å starte. Jeg kjøpte stripsene på meny jeg. Kanskje vi starter ganske likt vi da . Jeg skal ned 40 kg...... Når karbohydratlager ditt er tomt, tror ca 2-4 dager, vil du kommer over i denne tilstanden hvor du brenner fett.

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:51   #4
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: diverse spørsmål ang eurodiett

Hei og takk for svar. Jeg fikk produktene i dag og fikk litt hetta. Tenk uker uten vanlig mat.. ble litt motløs med en gang, men tankegangen beg. å snu. Dette skal gå så bra Blir nok tøft, men velger å fokusere på d positive. Jeg begynner nok på mandag. Hvor mye skal du ned?

  Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:53   #5
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: diverse spørsmål ang eurodiett

40 kg stod det jo, sorry skal lese bedre neste gang. Du får i allefall ha LYKKE TIL

  Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:56   #6
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: diverse spørsmål ang eurodiett

Er du i ketose nå? Lykke til i allefall

  Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 08:16   #7
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: diverse spørsmål ang eurodiett

Lykke til Ani! De første dagene er litt tøffe og rare, men det går seg til.

Med deg så er vi fem stk som følger Eurodietten. Lag din egen journal du også, så blir det lettere å følge og heie på deg

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 10:34   #8
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: diverse spørsmål ang eurodiett

Opprinnelig lagt inn av Ani, her.

Hei og takk for svar. Jeg fikk produktene i dag og fikk litt hetta. Tenk uker uten vanlig mat.. ble litt motløs med en gang, men tankegangen beg. å snu. Dette skal gå så bra Blir nok tøft, men velger å fokusere på d positive. Jeg begynner nok på mandag. Hvor mye skal du ned?

Jeg fikk og produktene i går og fikk og hetta he he
Og idag har jeg spist mitt første måltid...
og ja det kommer til å bli beintøft, men vi skal klare dette!!!!!
Lykke til
Kom deg inn på journalrommet og få laget deg en. Det meste av aktiviteten skjer der inne.

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 12:52   #9
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: diverse spørsmål ang eurodiett

Laget meg en journal i går . Har du funnet meg der? Eller har jeg skrevet på feil sted? Så spennende at du har beg. jeg tror jeg beg. i morgen.... bedre å hoppe i det..

  Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 19:20   #10
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Diverse spørsmål ang eurodiett

Da skal jeg gå inn og se om jeg finner deg der

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 00:29   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: diverse spørsmål ang eurodiett

Opprinnelig lagt inn av Ani, her.

Tenk uker uten vanlig mat..

Sett i den store sammenhengen er det jo en liten del av livet bare....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen spørsmål ang. pcos! Nett PCOS og karbohydratkontroll 25 04-10-06 20:43
Spørsmål ang Eurodiett Charlie Eurodiett 15 08-06-06 15:37
Spørsmål ang. selen og sink(ketolysetabeletter) silje Kosttilskudd 2 02-06-05 16:43
Spørsmål ang. ketolysekuren Dagros Ketolysekuren 12 23-05-05 21:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no