Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Gamle produkter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-16, 11:13   #1
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Gamle produkter

Jeg fant et par pakker med gamle eurodietprodukter i skapet som jeg kunne tenke meg å få oppspist. Men, de er veldig gamle ... En 5 pk organic bread (rundstykkene man baker selv) med best før juli 2015, samt en 5 pk chocolate hazelnut crispy bar med best før desember 2015. Brødet er jo tørrvare og har blitt oppbevart mørkt, så antar det vil gå greit. Smakte så vidt på en av barene nå, og ettersmaken er jo fremtredende, men det mener jeg å huske et typisk for disse produktene? Ville dere spist brødet og barene, eler hadde det gått i søpla hos dere? Med et par måneder over holdbarhetsstempelet hadde jeg ikke nølt, men når det er snakk om henholdsvis 8 og 13 måneder over blir jeg i tvil

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 11:16   #2
Taklampe
Medlem
 
Taklampe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 133
Taklampe er ny på veien

Sv: Gamle produkter

Det står "best før", ikke "siste forbruksdag". Jeg er gnien av natur og hadde prøvd. Smaker det ikke godt, hadde jeg kastet det. :REMA 1000:

__________________




Bloggen min
Taklampe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 11:24   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Gamle produkter

Ja, nå har jeg jo smakt på de barene da, men klarer ikke helt å huske om den ekle ettersmaken var så fremtredende som den var nå. Brødet vil jeg tror går helt fint, blir kanskje bare litt mer murstein enn normalt sikkert.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 12:45   #4
Kira71
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 62
Kira71 er på en erverdig vei

Sv: Gamle produkter

Hadde glatt spist det :-) Bare HAR en ekkel bismak, helt normalt :-p Brødet blir sikkert bra, hever du dem inni steikeovn som har 40 grader blir de kjempefine hos meg. Prøv det!

Kira71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 15:53   #5
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Gamle produkter

Jeg hadde kastet det. Faktisk gjorde jeg akkurat det, med en del produkter jeg hadde som gikk ut i juli 2015. Litt over tiden kunne jeg prøvd meg på, men ikke et år etter.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketostix - for gamle? Mumle Generell diskusjon 5 03-06-10 15:46
Hei alle gamle og nye MorStine Ketolysekuren 18 17-09-09 12:27
Hva om sticksene er for gamle? vossajinto Ketolysekuren 6 25-11-08 17:49
Hvor gamle er vi? Max Generell diskusjon 47 12-09-08 09:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no