Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Poteter

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-04, 12:16   #1
deeluxe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Oslo
Innlegg: 37
deeluxe er på en erverdig vei

Poteter

Er poteter fullstendig fy fy eller kan man spise en liten mengde en skjelden gang så lenge man holder seg innenfor karbo grensa??

deeluxe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 16-02-04, 12:32   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av deeluxe

Er poteter fullstendig fy fy eller kan man spise en liten mengde en skjelden gang så lenge man holder seg innenfor karbo grensa??

poteter er ikke fy,og jeg tror faktisk det i den nye slankerevolusjonen er en oppskrift med potet.men det er bare 1/2 potet eller noe.

Senere når du har nådd den vekta du skal ha er det jo lettere å se hvor mye potet du tåler,før du går opp i vekt, og da regelene mere lik Lindberg

Mere karbohydrat,mindre fett.

Tror jeg ville latt være poteten til vanlig når en skal ned i vekt, og heller spart det til festlige anledninger.

Vi har alle lov å skeie ut litt iblandt

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 16-02-04, 12:43   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Potet er ok som en grønnsak... Når du kommer litt uti dietten

Personlig så liker jeg ikke potet lengre...

Og en annen ting; Skei ut fordi det gir deg mer enn det å være streng - fordi det er til ditt eget gode... Ikke skei ut fordi det er lov...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 16-02-04, 14:11   #4
deeluxe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Oslo
Innlegg: 37
deeluxe er på en erverdig vei

Den siste der var nesten litt for dyp for meg HP, kan du skrive den i t-skje eller?? Hehehe

deeluxe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 16-02-04, 19:16   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av deeluxe

Den siste der var nesten litt for dyp for meg HP, kan du skrive den i t-skje eller?? Hehehe

Jeg kunne sikkert ha skrevet en lengre avhandling, men jeg tror alt blir sagt slik det står...

Synker nok inn etterhvert...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no