Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Høykarbo og ketose

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-11, 01:27   #1
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Høykarbo og ketose

Jeg falt ut av ketose etter helga etter å ha spist litt for mye karber, det har hendt at jeg har skeiet litt ut og falt ut av ketose tidligere, men da har jeg alltid vært i ketose igjen dagen etter.

Nå tenker jeg tilbake på når jeg spiste høykarbo - faktisk så spiste jeg som jeg gjør nå på lavkarbo enkelte dager når jeg var høykarbo-menneske.

Det jeg funderer på er om jeg muligens har vært i ketose tidligere når jeg spiste høykarbo men tilfeldigvis spiste lavkarbo enkelte dager?

Er det slik at når man spiser ketogent og har vært i ketose over lengre periode, men skeier ut, så kommer man lettere inn i ketose?

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 10:39   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo og ketose

Når du har spist ketogent i en perioder og skeier ut, så er det som oftest ikke så ille mye karbohydrater du har i systemet og da tar det ikke så lang tid å komme i ketose, som om du har systemet fullt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 10:51   #3
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo og ketose

Det kommer også ann på om du spiste veldig lite kalorier når du spiste høykarbo. Man kommer også i ketose ved lavkalori dietter.

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai? Nunne Mor Spørsmål og svar 126 18-05-11 14:28
Når høykarbo er det eneste som frister ... kthnk Spørsmål og svar 6 11-05-11 23:20
Andpusten av høykarbo? JenJen Fysisk og mental helse 5 06-11-09 03:56
Freaka ut i går, på høykarbo LenaBeatrice Generell diskusjon 10 27-09-09 18:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no