Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-07, 21:40   #1
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Fra i morgen av starter jeg et nytt, light-brus fritt liv. Er det noen som blir med?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 08:41   #2
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Bli med på anti-lighbrus-utfordringen

hm.... jeg er med på nedskjæring men ikke helt kutt

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 09:18   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lighbrus-utfordringen

...I'm already there... (Jada... Gnir det inn)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 09:50   #4
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lighbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

...I'm already there... (Jada... Gnir det inn)

Me too!!
Og det er så befriende, at jeg sier bare GO! GO! GOOOO!!! Dere klarer det!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 09:55   #5
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lighbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

...I'm already there... (Jada... Gnir det inn)

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Me too!!
Og det er så befriende, at jeg sier bare GO! GO! GOOOO!!! Dere klarer det!!!

Jeg er også der og signerer Lokkebiff på følelsen!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 10:37   #6
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Jeg er nesten der skal kutte ned litt mer idag

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:08   #7
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Hva som vi sier nedskjæring første uka også kutt?

Det burde vel fortsatt være lov til å ta seg et glass nå og da, men bare ET glass, ikke sånn som vi driver på nå.

Da er vi igang! Jeg har kjøpt lightbrus i dag, men planlegger å begrense inntaket.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:23   #8
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Melder meg.. kraftig nedskjæring denne uka, kutt fra neste uke !

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:30   #9
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Yess! Men det må skikkelig straff til for de som detter ut. Kanskje vi kan ha det i signaturen vår at vi er med på dette? En ticker på hvor lenge vi har klart oss også?

Jeg forlanger 100% committment her, om noe sprekker, så følger andre med.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 17:19   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

jeg er med!! og trenger det

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 17:36   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Jammen herreguuud, jeg får så vondt i hodet når jeg slutter med pepsi max sånn BÆNG! Skikkelig koffeinabstinenser. Men det kan jeg jo løse med å drikke te hvis det blir helt horribelt.. (Den hodepinen er grusom.)

Min pepsimaxhistorie er sånn at jeg har drukket 1,5 liter hver dag i maaange år, tror det er rundt 4-5 nå.. Siste ukene har jeg klart sånn ca. noenlunde å holde meg til 1 liter..

Så MIN plan da iallfall, er å fra imorgen av, tirsdag, kun drikke en halv liter hver dag, for så å slutte helt på.. lørdag nå som kommer. Også være klin fri i to dager, også på mandag fra neste uke av er jeg "FRI FRI FRI ", og kan ta meg et glass om dagen om jeg vil, eller et glass i uka eller whatever. Uansett ønsker jeg ikke å være avhengig lengre, som jeg er nå. Jeg tror det er viktig, iallfall for meg, at dette ikke blir noe tvangsgreie, for tvang funker ikke på meg, da raser jeg sammen og "alt er ødelagt".

Så, om dere har tenkt til å straffe meg om jeg ikke klarer det, så værsågod - jeg kommer uansett ikke til å godta den Jeg tror generelt ikke på "straff". (Men det er en annen diskusjon )

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:14   #12
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Jammen herreguuud, jeg får så vondt i hodet når jeg slutter med pepsi max sånn BÆNG! Skikkelig koffeinabstinenser. Men det kan jeg jo løse med å drikke te hvis det blir helt horribelt.. (Den hodepinen er grusom.)

Min pepsimaxhistorie er sånn at jeg har drukket 1,5 liter hver dag i maaange år, tror det er rundt 4-5 nå.. Siste ukene har jeg klart sånn ca. noenlunde å holde meg til 1 liter..

Så MIN plan da iallfall, er å fra imorgen av, tirsdag, kun drikke en halv liter hver dag, for så å slutte helt på.. lørdag nå som kommer. Også være klin fri i to dager, også på mandag fra neste uke av er jeg "FRI FRI FRI ", og kan ta meg et glass om dagen om jeg vil, eller et glass i uka eller whatever. Uansett ønsker jeg ikke å være avhengig lengre, som jeg er nå. Jeg tror det er viktig, iallfall for meg, at dette ikke blir noe tvangsgreie, for tvang funker ikke på meg, da raser jeg sammen og "alt er ødelagt".

Så, om dere har tenkt til å straffe meg om jeg ikke klarer det, så værsågod - jeg kommer uansett ikke til å godta den Jeg tror generelt ikke på "straff". (Men det er en annen diskusjon )

Straffen du får er å måtte betale penger for dyr brus.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:16   #13
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Himmel, hva er det oppi den brusen som gjør at vi alle er så avhengige !?!? Skulle tro det må være noe mer enn bare kunstig sukker og koffein....

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:18   #14
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Himmel, hva er det oppi den brusen som gjør at vi alle er så avhengige !?!? Skulle tro det må være noe mer enn bare kunstig sukker og koffein....

I riktig gamle dager hevdet de har det var kokain.

Men det har jegså lurt på. Må være mer enn bare søtsmaken og koffeinet.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:11   #15
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Straffen du får er å måtte betale penger for dyr brus.

Ja, det er egentlig straff nok i seg selv For.. WOW, hvor mye penger jeg har brukt..! Skal vi se.. *regne*

Hvis jeg har drukket 1,5 liter pepsi max hver dag i fire år...:
365 dager i året x 4 år = 1460 dager
1460 dager x 15 kroner for 1,5 liter (uten pant) = 21900 kroner på fire år

ÅH KJÆRE VENE!!! HALLOOO! Det er et FØRERKORT det for svingende! Sinnsykt.

Videre vil det si 5475 kroner i året... Oi, oi, oi.

Her skal det sluttes, ja!

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Himmel, hva er det oppi den brusen som gjør at vi alle er så avhengige !?!? Skulle tro det må være noe mer enn bare kunstig sukker og koffein....

Koffeinet har nok sitt å si, men.. dette ligger aller mest i hodet. Vi kan skylde på koffeinet til vi dauer av sult (altså pga. økonomisk ruin ), men dette sitter i hodet.

Vi har et valg, rett og slett. Det kan føles og synes lite reelt, fordi vi har lært kroppen og hodet vårt at den får pepsimax hver dag - men vi har altså et valg.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:16   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

5475 kroner i året er 18 par sko (om de koster 300 pr. par....)

Bare sånn til ettertanke, jenter....

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:41   #17
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Det som er ille er at jeg synes det er så godt at det er verdt 5475 i året ....men jeg liker sko veeeeeldig godt også

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:56   #18
Amalie22
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 38
Innlegg: 12
Amalie22 er på en erverdig vei

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Jeg drikker ikke lightbrus av den enkle grunn at jeg synes det smaker pyton, og fordi at det faktisk er bedre å drikke vanlig brus enn lightbrus. Da vanlig brus forsvinner fortere ut av kroppen, mens lightbrus binder vannet i tillegg til at alle de ekle stoffene blir værende i kroppen. Men nå er ikke vanlig brus så bra heller da, med tanke på alt sukkeret.
Dette ble helt avsporing.hehe. men kjenner mange som er avhengig av det mølet der, så skjønner at det ikke er enkelt.

I tillegg var det en ernæringsfysiolog som fortalte meg at all brus inneholder noe som heter urea, dvs dyreurin.....hhmm...

Ønsker alle dere som skal slutte med denne uvanen masse lykke til hvertfall.

Amalie22 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I tenkeboksen Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:09   #19
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Jeg skal prøve dette, jeg også. Dvs mer enn bare prøve. Jeg har tidligere lurt meg sjøl med at jeg skal kutte ut gradvis.....snakk om livsløgn! Det eneste valget for meg er å kutte cold turkey. Jeg klarer ikke å ta ett glass brus pr dag, det tuller fort på seg. Og før jeg vet ordet av det, har jeg drukket 1 1/2 liter....og så er vi igang igjen.

Jeg har prøvd før, så jeg VET at det blir hodepine de luxe Når kroppen ikke får hverken sukker eller koffein, DA protesterer den, da! Men, når jeg sitter her og skriver og ser ned på den fæle, tjukke magen min, da vet jeg så inderlig vel at dette må jeg bare komme meg igjennom.

Wish me luck

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 10:19   #20
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Kristin1964, her.


Wish me luck


Lykke til! Send litt lykke tilbake sånn at jeg også greier det.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 10:22   #21
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Dere, nå er vi jo en hel gjeng, flott! Jeg lurte på om det var interesse for en setning i signaturen om dette.Noen kan sikkert lage en fin, mer fancy utgave av ("Jeg er med i anti lettbrus-ufordringen).

Jeg skal ha en ticker også, tror jeg.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 10:27   #22
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Har aldri drukket lettbrus og kommer ikke til å starte.
Håper virkelig dere klarer å kutte ut slik drikke! Stå på og ikke gi opp!
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 10:36   #23
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Ja jeg henger meg på denne.

Drikker pepsimax hver dag, og vet det ikke er sunt.

Jeg har klart å slutte før men det har ikke holdt i lengden. Men dersom jeg slutter helt nå en periode mens jeg slanker meg tror jeg nok at jeg for fremtiden unner meg litt pepsimax på lørdager.

Som en oppmuntring til alle som prøver. Når man først er kommet over den første kneiken i lightbrus-stopp. Kjenner man faktisk at kroppen liker å være uten.....

Ikke mer lightbrus på meg !!!

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 11:11   #24
hegekat
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Innlegg: 97
hegekat er på en erverdig vei

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Ja jeg bør og vil væra med! Ferien er ferdig nå, så på igjen med ny giv uten ligth brus!

__________________

Jeg gleder meg til å bli en finere utgave av meg selv.
Start: 28.06.07
hegekat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 11:58   #25
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Lykke til! Send litt lykke tilbake sånn at jeg også greier det.


Masse lykke til! Dette klarer du Og jeg - og alle de andre som er med på utfordringen

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 18:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no