Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-12, 19:15   #1
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

så vet dere det!

Løp og kjøp!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 20:24   #2
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

Som ikke er nær best før datoen?
Jeg finner veldig ofte kjøttdeig/familiedeig til 15,- kr, men da pga best før dato om 1-4 dager - helt supert

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 19:08   #3
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

Kresen og vil ha karbonadedeig jeg...:P

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 21:25   #4
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: 400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Kresen og vil ha karbonadedeig jeg...:P

Me too

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 22:16   #5
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: 400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

Lurer egentlig på hva som er oppi da.. men men det er jo næring i det

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 23:45   #6
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: 400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

Pleier og kjøpe karbonadedeig jeg også.. Men denne var mager kjøttdeig, så da kjørte jeg på.
Holdbar til 27 mars på mine.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 00:22   #7
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: 400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

Gikk til Rema etter å ha sett plakater på trikken... fant ikkeno'. Gikk til en annen Rema da jeg var et annet sted i byen, noen dager senere, og der, i en kjøleboks, lå forskjellige typer kjøttdeig.

En av papirplakatene proklamerte "kjøttdeig, mager, 400g, 15 kr". Kikket hjennom utvalget, som var pakker på 600 og pakker på 400g, av Nordfjord, som jo er Remas merke. Kommer til kassen, og "neida, det var ikke den kjøttdeigen, kampanjevaren er en type familiedeig som de først får inn på onsdag". Familiedeig er da en blandingsdeig? Ble sur, og gikk. Misvisende! Før fikk man ikke lov til å kalle noe for kjøttdeig engang, om det ikke var rent storfekjøtt. Kikket av nysgjerrighets skyld i disken da jeg var her hjemme, og der hadde de svinekjøttdeig til 15 kr pakken.

Er denne kampanjen i realiteten for deig laget av billig svinekjøtt, eller for en blanding av storfe og svin? Det smaker jo ikke det samme! Eller har jeg bare hatt uflaks og vært innom tre butikker som har vært tomme for kampanjevarer?

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 01:14   #8
Tronski
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 4
Tronski er på en erverdig vei

Sv: 400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

prior 400g Kyllingkjøttdeig - 17,50 på kiwi - standard.

Tronski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomp Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 01:19   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: 400 gram kjøttdeig til 15 kr på Rema

Opprinnelig lagt inn av Tronski, her.

prior 400g Kyllingkjøttdeig - 17,50 på kiwi - standard.

Stor forskjell på kyllingkjøttdeig og kjøttdeig av storfe, da. Både smaks- og næringsmessig. Kyllingkjøttdeig er alltid billig i seg selv, men er jo så magert at man trenger flere/andre fettkilder. (Vel, "man" - i alle fall de av oss som sikter på en høy fettprosent i dagsinntaket. )

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pizzafyll med kjøttdeig fra REMA 1000 Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 21-01-10 19:12
Vanlig kjøttdeig-Ok eller ikke? Hvilken type kjøttdeig er best? Kyllingkjøttdeig? tonemor Ketolysekuren 8 21-09-08 19:31
Maks gram karbs pr 100 gram vare? ElenaS Ketolysekuren 2 05-02-08 14:47
Egg på Rema Carisma Generell diskusjon 9 16-04-07 21:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no