Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei alle gamle og nye

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-06-09, 14:34   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Hei alle gamle og nye

I'm back... Dette var lenge siden, du store min. Jeg har det veldig bra om dagen, så bra at lavkarbolivet skled litt ut i noen mnd og 4-5 kilo brått kom snikende på! Så i dag har jeg begynt med ketolyse igjen, har bestlit produktene fra Torkil, siden Meny bare er utsolgt... Målet er vel å komme ned til 72 igjen, men skal jammen se om jeg kommer meg under 70 selv om jeg har mine tvil om det, har jo ikke klart det før så... blir godt å tilbringe tid med dere her igjen!

Klem

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 15:17   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hei alle gamle og nye

Velkommen tilbake

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 15:28   #3
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hei alle gamle og nye

Hei MorStine! Velkommen tilbake, og lykke til!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 15:37   #4
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Hei alle gamle og nye

Hei, MorStine

Er ganske så ny her jeg da Ønsker deg lykke til!

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 09:54   #5
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hei alle gamle og nye

Velkommen tilbake

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 10:03   #6
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Hei alle gamle og nye

Velkommen tilbake

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 10:28   #7
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Hei alle gamle og nye

så flink du har vært som har holdet vekta så bra. Jeg er ny, men velkommen tilbake allikevel!

Ang. å komme under 70kg så kan du jo slenge deg på min "Fin, fast og fresh-festival" (blogg)som har det samme formålet

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 12:31   #8
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: Hei alle gamle og nye

Velkommen tilbake

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 13:35   #9
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei alle gamle og nye

Hyggelig å se deg igjen

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 22:16   #10
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hei alle gamle og nye

Åh... :rørt: Så mange gamle kjente og mange nye som hilser på Måtte snikveie meg i dag, og siden mandag har jeg tatt av 2 kg Så dette er moro- igjen. Fikk pakken min fra ketolyse i går, og var i ketose i går kveld... Er strålende fornøyd. Skal prøve å være litt aktiv her inne, men har fått meg full jobb siden sist, så tiden er ikke hekt den samme for å si det sånn

Takk for varm (tilbake)velkomst

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 01:52   #11
storemor
Juniormedlem
 
storemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 23
storemor er på en erverdig vei

Sv: Hei alle gamle og nye

Velkommen tilbake
Det går nok bra!

__________________
Storemor
storemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 02:47   #12
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Hei alle gamle og nye

Velkommen tilbake !

Jeg er også relativt ny her inne, men etter som jeg har forstått er det endel som har vært her inne ganske lenge etterhvert ! Er en kjempefin gjeng Lykke til på veien med å nå målet ditt !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 23:07   #13
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Hei alle gamle og nye

Innom å hilser på!

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 00:22   #14
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hei alle gamle og nye

ÅÅÅÅ så koselig!!!

Har ikke lest tråden, måtte bare si dette!

Fint å se deg!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:43   #15
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hei alle gamle og nye

Føler meg så hjemme her. Har bare så innmari travle dager, så jeg klarer visst ikke henge med

Resultatet etter to uker er -6 kg, det er jeg mer enn fornøyd med, fordi jeg egentlig ikke har noen overvekt nå, bare litt sånn pynting, sitter i huet, i dag viste vekta 72,6 kg, og det er jo det samme som jeg veide da jeg endte ketolyse i mars 2008... Så egentlig er jeg i mål, men gir meg ikke helt enda, elsker denne dietten!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:10   #16
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Hei alle gamle og nye

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Føler meg så hjemme her. Har bare så innmari travle dager, så jeg klarer visst ikke henge med

Resultatet etter to uker er -6 kg, det er jeg mer enn fornøyd med, fordi jeg egentlig ikke har noen overvekt nå, bare litt sånn pynting, sitter i huet, i dag viste vekta 72,6 kg, og det er jo det samme som jeg veide da jeg endte ketolyse i mars 2008... Så egentlig er jeg i mål, men gir meg ikke helt enda, elsker denne dietten!

Oh-la-la... Denne dietten er definitivt effektiv på deg! Jeg bruker måneder på å gå ned 6 kilo. Hva spiser du og hvor mye trener du?
Trenger den oppskriften. Har 5 kilo igjen og begynner å bli desperat for å bli ferdig, vil ha tilbake livet mitt uten å telle karbohydrater hvert minutt, hver time, hver dag.
HJELP!

Takker på forhånd!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:04   #17
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hei alle gamle og nye

Og sommeren kom, og sommeren gikk, jeg var på ferie, fylte 30, stresset og jobbet, og brått var det jammen 4 kg som hadde sneket seg på igjen. Årsaken vet jeg jo helt klart, fikk jo ikke trappet opp med stigen etter jeg var ferdig i juni! Så da prøver vi igjen

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:07   #18
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hei alle gamle og nye

Gratulerer med de 30! Og lykke til

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:27   #19
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hei alle gamle og nye

Takk for det, kos å se deg

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gamle sommerkoteletter! Nannah Spørsmål om matvarer og oppskrifter 24 25-05-09 14:48
Hva om sticksene er for gamle? vossajinto Ketolysekuren 6 25-11-08 17:49
Hvor gamle er vi? Max Generell diskusjon 47 12-09-08 09:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no