Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Forbrennings-tea?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-10-05, 23:41   #1
mogro
Nytt Medlem
 
mogro sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 52
Innlegg: 9
mogro er på en erverdig vei

Forbrennings-tea?

Har noen prøvd dette og kan si om det virker på forbrenningen?
Dama i butikken kunne ikke gi meg et godt svar(dårlig selger )

__________________
Mogro!
Veier: 82kilo (7/10-05)
Mål: 69kilo
mogro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-10-05, 00:12   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Forbrennings-tea?

Jeg merka ikke noen bedring jeg ....
Har lav forbrenning og denne teen er en av de tingene jeg har testa. Så langt er har jeg ikke funnet noe som hjelper.... sorry

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-10-05, 19:12   #3
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Forbrennings-tea?

Jeg kjøpte den for flere år siden, men klarte ikke drikke den for den var så parfymert. Klarer ikke drikke noe som minner meg om luftfrisker på do

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 08-10-05, 19:36   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Forbrennings-tea?

har ikke prøvd forbrennings-te, men rense-te har jeg drukket, og den spydde jeg av... Mannen på helsekosten mente det kom av at det var noe galt med leveren min da... så jeg tør ikke prøve andre typer med sånn te jeg.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-10-05, 11:40   #5
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Forbrennings-tea?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg merka ikke noen bedring jeg ....
Har lav forbrenning og denne teen er en av de tingene jeg har testa. Så langt er har jeg ikke funnet noe som hjelper.... sorry

prøv kelp tabletter !! hjelper mot lav stoffskifte de inneholder store mengder jod blant annet - mange leger anbefaler disse istedet for tyroxin ..... du kjøper de på helsekosten.

bare et lite tips

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 17-10-05, 18:17   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Forbrennings-tea?

Opprinnelig lagt inn av nøtta

prøv kelp tabletter !! hjelper mot lav stoffskifte de inneholder store mengder jod blant annet - mange leger anbefaler disse istedet for tyroxin ..... du kjøper de på helsekosten.

bare et lite tips

Har tygd Kelpasan tabletter i flere mnd - uten noen som helst virkning utenom ..... eh... .... mageproblemer....

Men kanskje det kan hjelpe andre ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-10-05, 18:18   #7
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Forbrennings-tea?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Har tygd Kelpasan tabletter i flere mnd - uten noen som helst virkning utenom ..... eh... .... mageproblemer....

Men kanskje det kan hjelpe andre ??

da så , legen min anbefaler meg det men kan ikke si jeg merker så mye jeg heller nei men mamma merker kjempe forskjell !! uretferdig

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Te-Tråden Aline Lavkarbo generelt 76 12-08-07 10:10
Atkins Bakemix til hva? Thula Lavkarbo generelt 41 03-02-06 19:45
forbrennings økende piller... Spyder- Kosttilskudd 14 04-09-05 17:36
Lipton instant tea Gamla Smoothies / drikke 3 14-02-05 16:55
Eterisk olje - Tea tree Marianne Fysisk og mental helse 0 01-01-05 18:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no