Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Abonnering av tråder

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-10-07, 11:00   #1
Lilly
Medlem
 
Lilly sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 299
Lilly er ny på veien
Question

Abonnering av tråder

Hvorfor abbonnerer jeg på samtlige tråder jeg har svart i? Ikke finner jeg noe sted på innstillinger jeg kan fjerne autoabbonnement heller?! Eller er jeg blind?

__________________
Ned 29 kg... 6,5 kg forsvant med Ketolyse...
Etter kostholdsendring uke 3: -2,4 kg, totalt -8,9 kg
20,1 kg igjen.
Syklet 193 km siden 3.mars
Min journal
Lilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Anne M.Lystad Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 11:33   #2
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Abbonnering av tråder

Under "kontrollpanel" finner du de tråder du har svart på, og dermed abbonerer på.
Under hver trådtittel kan du avslutte abbonement på hver tråd, før du åpner dem. Ikke verre enn det!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 11:37   #3
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Abbonnering av tråder

Beklager, jeg så ikke at du skrev auto-abbonering...

Men det er jo bare en fordel at de tråder du svarer på, blir i dine abbonementer?? For da er det lett og oversiktlig å følge med om du får tilbakemeldinger o.l straks tråden er oppdatert.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:09   #4
Lilly
Medlem
 
Lilly sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 299
Lilly er ny på veien

Sv: Abbonnering av tråder

Jeg synes det er bedre å kunne velge ut de trådene jeg vil abbonere på, i stedet for at jeg abbonerer på alle. Det er jo mange tråder jeg gir en tilbakemelding på, f.ex bilder i journaler etc, som jeg ikke vi følge med på daglig, og da heller ikke trenger å abbonere på.

Noe som riktignok burde vært her, en en knapp med Nye innlegg, hvor samtlige av av tråder med nye innlegg dukker opp fra sist man var inne og leste, i stedet for at man må klikke seg fra forum til forum. Eller finnes det noe sted uten at jeg ser det?

__________________
Ned 29 kg... 6,5 kg forsvant med Ketolyse...
Etter kostholdsendring uke 3: -2,4 kg, totalt -8,9 kg
20,1 kg igjen.
Syklet 193 km siden 3.mars
Min journal
Lilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Anne M.Lystad Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:11   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Abbonnering av tråder

Opprinnelig lagt inn av Lilly, her.


Noe som riktignok burde vært her, en en knapp med Nye innlegg, hvor samtlige av av tråder med nye innlegg dukker opp fra sist man var inne og leste, i stedet for at man må klikke seg fra forum til forum. Eller finnes det noe sted uten at jeg ser det?

Uleste innlegg Der får du også beskjed om hvilke tråder som har nye innlegg siden sist du var logga på

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:19   #6
Lilly
Medlem
 
Lilly sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 299
Lilly er ny på veien

Sv: Abbonnering av tråder

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Uleste innlegg Der får du også beskjed om hvilke tråder som har nye innlegg siden sist du var logga på

Takk, men det blir ikke helt det samme, for trådene som er lest blir ikke liggende etter at de er lest, hvis du forstår... Og det hender ofte at jeg leser en tråd, men ikke rekker å svare med en gang, og hvis jeg da skal finne den igjen, så er leteprosessen litt større enn hvis den lå enten under en knapp som heter Dagens Innlegg eller Nye innlegg.

Ja, jeg vet jeg er vanskelig.

__________________
Ned 29 kg... 6,5 kg forsvant med Ketolyse...
Etter kostholdsendring uke 3: -2,4 kg, totalt -8,9 kg
20,1 kg igjen.
Syklet 193 km siden 3.mars
Min journal
Lilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Anne M.Lystad Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:31   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Abbonnering av tråder

Opprinnelig lagt inn av Lilly, her.

Takk, men det blir ikke helt det samme, for trådene som er lest blir ikke liggende etter at de er lest, hvis du forstår... Og det hender ofte at jeg leser en tråd, men ikke rekker å svare med en gang, og hvis jeg da skal finne den igjen, så er leteprosessen litt større enn hvis den lå enten under en knapp som heter Dagens Innlegg eller Nye innlegg.

Ja, jeg vet jeg er vanskelig.

Er ikke vanskelig selv om man har ønsker, vettu

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:42   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Abonnering av tråder

På kontrollpanelet ditt under "endre valg" i menyen til venstre kan du finne dette:

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:44   #9
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Abonnering av tråder

Wow, så profft!!! *Imponert*

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:47   #10
Lilly
Medlem
 
Lilly sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 299
Lilly er ny på veien

Sv: Abonnering av tråder

Lise: Tuuusen takk! Tenk at jeg har oversett den "bolken", og jeg som mente selv at jeg hadde lett kjempegodt...

__________________
Ned 29 kg... 6,5 kg forsvant med Ketolyse...
Etter kostholdsendring uke 3: -2,4 kg, totalt -8,9 kg
20,1 kg igjen.
Syklet 193 km siden 3.mars
Min journal
Lilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Anne M.Lystad Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:51   #11
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Abonnering av tråder

Det er jo en mulighet til å få opp alle tråder som det er skrevet på siden forrige gang du var inne og leste. Det er "Snarveier" ganske høyt opp på siden, ved siden av Logg av-knappen. Trykk på den og velg Dagens innlegg.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:55   #12
Lilly
Medlem
 
Lilly sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 299
Lilly er ny på veien

Sv: Abonnering av tråder

Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.

Det er jo en mulighet til å få opp alle tråder som det er skrevet på siden forrige gang du var inne og leste. Det er "Snarveier" ganske høyt opp på siden, ved siden av Logg av-knappen. Trykk på den og velg Dagens innlegg.

Ser der ja, da er vi nesten i boks!

Takk for alle bidrag og innspill, det er uvant å være på et nytt forum.

__________________
Ned 29 kg... 6,5 kg forsvant med Ketolyse...
Etter kostholdsendring uke 3: -2,4 kg, totalt -8,9 kg
20,1 kg igjen.
Syklet 193 km siden 3.mars
Min journal
Lilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Anne M.Lystad Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Intetsigende titler på tråder Alfamann74 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 7 02-10-07 09:26
Oppskriftsforum Trolljenta Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 10-01-06 09:02
Abbonerte tråder og nye innlegg fungerer dårlig Carbokiller Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 21-05-04 17:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no