Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-08, 14:20   #51
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Sletting eller endring av enkeltinnlegg rundtom i forumet må brukeren gjøre selv, om denne ønsker det. Vi gjør ingen automatisk sletting av disse innleggene, da innleggene er en del av en samtale mellom flere brukere. Automatisk sletting av disse ville gitt store huller i mange tråder.


Hei HP Du sier det samme som jeg på mitt kronglete vis prøvde å si, med hullene. Jeg synes ikke at man skal få lov til å lage huller i tråder.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 14:39   #52
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Hei HP Du sier det samme som jeg på mitt kronglete vis prøvde å si, med hullene. Jeg synes ikke at man skal få lov til å lage huller i tråder.

Jeg tror kanskje jeg missforsto deg litt også, beklager det. Jeg ville bare få frem at automatisk sletting slik du skisserte ikke er aktuelt eller ønskelig. Dette fordi at det å slette seg er en handling som ikke kan gjøres om; når vi får PM fra brukere som ønsker sletting så viser det seg nemlig ofte at det brukeren egentlig ønsker og trenger er en liten pause fra forumet. Vi ønsker å være i en dialog med brukerene.

Vedr. enkeltinnlegg så vil vi ikke nekte noen å redigere eller slette egne foruminnlegg, men samtidig så vil vi heller ikke hjelpe til, det får enkeltbrukeren selv stå for.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 18:10   #53
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Er det noen som har spurt meg hvorfor jeg vil trekke meg ut? NEI!
Er det noen av dere som vet grunnen da?? NEI!!

Dere sier at jeg ikke har folkeskikk fordi jeg har slettet en oppskrift! Føler dere at dere har det da, som ikke evner å respektere andre menneskers valg???
Ikke en kjeft vet den egentlige grunnen til at jeg trekker meg ut herfra

Jeg synes det er trist hvis du trekker deg ut hvis du egentlig har behov for å være med videre. Hvis du har lyst til å fortelle, så lytter jeg gjerne.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Stressmestring Summer Artikler 17 05-04-07 00:52
Jeg tror- altså er jeg feit som folk flest Goggen Generell ernæringsdebatt 4 24-09-06 20:14
Naturlige følelser guro Fysisk og mental helse 5 20-03-06 18:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no