Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Mat-galleri?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-08-08, 11:09   #26
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Mat-galleri?

Enig

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 15:10   #27
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Mat-galleri?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har forresten et helt likt galleri på den siden, med før- og etterbilder av brukerne. :hint hint:

Men mat-galleri er viktigst.

Som jeg skrev lengre opp med liten skrift så jobber jeg med noe. Det blir ikke et slik galleri du linker til, men det vil fylle den funksjonen du etterlyser.

Inntil det er ferdig så er bilder i oppskriftstråder og egne tråder med bare bilder. Hver enkelt bruker har også mulighet til å opprette album i profilen sin, bilder lastet opp der kan legges inn i innlegg, se under bildet for kode som kan klippes og limes.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 15:32   #28
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mat-galleri?

Flott, blir spennende å se.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 17:09   #29
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Mat-galleri?

I dag lagde jeg bare verdens BESTE kylling-gryte!!!
Dette er seriøst en smak jeg unner en hver tunge å oppleve....

4 kyllingbryst
1 pk bacon
1\2 pakke soppblanding fra Rema 1000
1\2 rødløk
1\2 rød paprika
1\2 brokkoli
6 jalapenos-ringer fra glass
1 boks seterrømme
1\2 boks fløte
1 ts hot curry paste
1 kylling-buljong terning
Litt kvertet pepper

- skjør kylling i terninger og stek
- tilsett løk og brokkoli i biter
- hell i rømme og fløte + krydder
- tilsett de øvrige ingrediensene
- gi et lite oppkok

Jeg hadde ikke noe tilbehør til, men for de som spiser lavkarbo-brød, passer sikkert dette fint til. Om ikke kanksje litt salat!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:13   #30
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mat-galleri?

SIKLE!! Den skal jeg lage til middag i morgen!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:00   #31
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Mat-galleri?

Jaa syns dette er en kjempegod idè..!! Liker å ta bilde av maten jeg lager av og til ja, for vet selv hvor inspirerende det er å se. Har samlet mine bilder inne på lavkarbohjemmesiden min, men hadde vært kjempegreit å hatt et sted her inne og lagt de ut!

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 21:13   #32
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Mat-galleri?

Ny oppskrift fra meg

Omlett...

6 egg
1\3 brokkoli
2 kylling- og kalkun-pølser
1\2 paprika
1\3 rødløk
Raspet ost
Pizzakrydder, kvernpepper, aromat

Vok alt i en stekepanne og hell over pisket egg og strø på ost. La det omletten feste seg litt før den settes i ovnen på varmluft til osten er sprød og god



__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 23:12   #33
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mat-galleri?

Jeg er riktignok ingen stor omelett-fan, men den der så fantastisk ut! *dåne*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 15:39   #34
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Mat-galleri?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er riktignok ingen stor omelett-fan, men den der så fantastisk ut! *dåne*

det er ikke jeg heller,liker egentlig ikke egg, men når det er så mye digg i den blir det utrolig nok veldig godt

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:11   #35
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Mat-galleri?

Super idè med galleri. Men for å gjøre det oversiktlig så er det kanskje lurt at det er BARE bilder og oppskrifter der. Det blir fort så mange komnetarer til oppskriftene her på forumet at det er vanskelig å finne fram.
Rett og slett ei REIN illustrert kokebokside.
Det er jo artig å få skryt til oppskrifter en har lagt inn (har opplevd det en gang). Men det kunne kanskje være en egen "komentar-spalte" som låg som et ikon på bilde/oppskrift. Der kunne folk komentere, og komme med sine egne vrier på oppskrifta.

Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:14   #36
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Mat-galleri?

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Super idè med galleri. Men for å gjøre det oversiktlig så er det kanskje lurt at det er BARE bilder og oppskrifter der. Det blir fort så mange komnetarer til oppskriftene her på forumet at det er vanskelig å finne fram.
Rett og slett ei REIN illustrert kokebokside.
Det er jo artig å få skryt til oppskrifter en har lagt inn (har opplevd det en gang). Men det kunne kanskje være en egen "komentar-spalte" som låg som et ikon på bilde/oppskrift. Der kunne folk komentere, og komme med sine egne vrier på oppskrifta.

Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Det var en god ide Men hvordan kan man legge til en kommentar spalte?? (må bare ha alle spm på det rene før ma starter)

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 00:45   #37
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Mat-galleri?

Fader, dette var jo helt genialt! Veldig inspirerende!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 10:49   #38
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Mat-galleri?

Har lagt ut masse bilder av mat og bakverk på profilen min
Noen andre som har bilder til å inspirere med?

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 18:34   #39
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Mat-galleri?

Det var en god ide Men hvordan kan man legge til en kommentar spalte?? (må bare ha alle spm på det rene før ma starter)[/quote]

Hvordan en skal legge til en komentarspalte vet jeg ikke. Men jeg har oppfattet såpass at her inne på forumer er det folk som er meget oppegående når det gjelder data. ( for meg er det fremdeles nr. før trolldom)

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 19:55   #40
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Mat-galleri?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Som jeg skrev lengre opp med liten skrift så jobber jeg med noe. Det blir ikke et slik galleri du linker til, men det vil fylle den funksjonen du etterlyser.

Inntil det er ferdig så er bilder i oppskriftstråder og egne tråder med bare bilder. Hver enkelt bruker har også mulighet til å opprette album i profilen sin, bilder lastet opp der kan legges inn i innlegg, se under bildet for kode som kan klippes og limes.

Jeg bare gjentar meg selv.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 28-08-08 kl 20:12.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
galleri ? nøtta Spørsmål og svar 3 04-12-05 11:22
Galleri... anniejahren Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 21-03-05 23:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no