Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Ang. fødselsdag i profilen

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-05, 16:22   #1
siri74
Medlem
 
siri74 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 168
siri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snill

Ang. fødselsdag i profilen

Da jeg registrerte meg her måtte jeg legge inn fødselsdagen min for å komme videre i registreringen. Jeg tenkte jeg fikk gå tilbake og endre det senere, da jeg egentlig ikke har så lyst til å ha denne liggende. Men jeg får ikke lov til å slette, det kommer bare opp en melding om at jeg har satt inn ugyldig fødselsdag..?

__________________







siri74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 17:40   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

du trenger jo ikke skrive din egen? eller?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 17:43   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

1. januar er en veldig fin dag å ha bursdag på.

  Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 17:45   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

men hvorfor vil du ikke ha bursdagen din her inne?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 18:11   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg trodde ikke det var obligatorisk å skrive fødselsdagen sin? Jeg tror ikke jeg gjorde det da jeg meldte meg inn.... Det kommer opp en rute der du kan skrive inn fødselsdato og andre personalia, men det er jo helt frivillig...

Uansett så kan du jo skrive inn en annen dato, som de andre sier. Men jeg trodde nå det skulle være mulig å fjerne? Nå skal jeg prøve på min egen og se.

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 18:14   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ja det stemmer visst at det ikke går an å fjerne den selv, jeg prøvde nå. Men spør HP, han kan jo fjerne den for deg.

Det som kanskje er dumt med å ha en fiktiv fødselsdato i profilen er jo at alderen blir feil. Spørs om du syns det er greit eller ikke. Men om du vil skjule fødselsdatoen din pga anonymitet er det vel enda bedre med feil alder under avataren, for da blir du enda mer anonym.

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 19:17   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Dato må alle ha, årstall - alder er frivillig. Men som sagt har vi ingen mulighet til å finne ut om du faktisk har fødselsdag den dagen. Du kan selv velge hvilken dag du vil motta dine gratulasjoner på

Alle må ha dato fordi det er en måte å sikre seg at det er mennesker som registrerer seg

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 19:19   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline

men hvorfor vil du ikke ha bursdagen din her inne?

Det kan jo være mange grunner til det, Aline. Anonymitet, f.eks.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 22:24   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Det kan jo være mange grunner til det, Aline. Anonymitet, f.eks.

Jo, ja, om man er den eneste som har fødelsdag den dagen og alle kjenner en igjen på den dagen så ? Tror man medlemmer sjekker fødseldagene til alle for å se om de "kjenner" noen med den dagen ? Skjønte ikke helt det der jeg.... Hvis man vil være anonym er det beste å ha et nic ingen kjenner en på og en avatar som ikke er en selv ??

...........eller har jeg misforstått alt ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 22:27   #10
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nei, men f.eks om jeg tror at jeg kjenner deg da Nille, kjenner igjen det du skriver, også titter jeg på fødslesdatoen din, også tenker jeg "AHA!!! Hun ER født 17. januar 1967 ja!! det var DET jeg visste! HA HA HA!!!"

Sant?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 22:55   #11
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Nei, men f.eks om jeg tror at jeg kjenner deg da Nille, kjenner igjen det du skriver, også titter jeg på fødslesdatoen din, også tenker jeg "AHA!!! Hun ER født 17. januar 1967 ja!! det var DET jeg visste! HA HA HA!!!"

Sant?

Hvis denne personen hadde blitt annet enn lykkelig for å finne en venn så vil jeg bare si: Få deg et liv!

Til den personen som måtte si eller tenke noe slikt om noen de finner på nettet - altså

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 23:04   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Hvis denne personen hadde blitt annet enn lykkelig for å finne en venn så vil jeg bare si: Få deg et liv!

Til den personen som måtte si eller tenke noe slikt om noen de finner på nettet - altså

Hæ?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 23:19   #13
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

tipper han mente at hvis noen fant noen de kjente her inne og ikke ble glade for å finne vedkommende, så var det deres problem (altså de som fant )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 23:38   #14
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline

tipper han mente at hvis noen fant noen de kjente her inne og ikke ble glade for å finne vedkommende, så var det deres problem (altså de som fant )

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-04-05, 20:03   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Nei, men f.eks om jeg tror at jeg kjenner deg da Nille, kjenner igjen det du skriver, også titter jeg på fødslesdatoen din, også tenker jeg "AHA!!! Hun ER født 17. januar 1967 ja!! det var DET jeg visste! HA HA HA!!!"

Sant?

So...???? Flere på jobben har vært innom forumet her.... de har lest det jeg har skrevet, men det er bare EN som VET at det er meg...... Fordi jeg fortalte det (dumme meg). Disse menneskene KJENNER meg altså.... og de er ikke direkte dumme heller.

Folk må jo sette sammen utrykksmåte, nic, avatar OG fødselsdato..... tror det skal mye til å kjennes igjen om man ikke vil det.... Men er man redd for det så er man redd for det.

Om man tror at folk gidder å lete etter nåla i høystakken på nettet...... så sier jeg som HP - GET A LIFE !!

Tror ikke jeg skal si mer jeg........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-04-05, 20:48   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sitat:

Men er man redd for det så er man redd for det.

Ja - og det må man jo respektere.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 08-04-05, 13:48   #17
siri74
Medlem
 
siri74 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 168
siri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snill

Hehe, må le litt jeg altså Ikke meningen å lage noen diskusjon, jeg bryr meg ikke spesielt om hva andre mener og tror om disse tingene.. Og det må jo være opp til hver enkelt hva man ønsker å ha liggende ute av identifiserbare opplysninger, det er vi jo enige om

Jeg har tidligere hatt skremmende opplevelser med saker og ting på nett/RL (involvert var en eks-venn/"kjæreste"), var bare derfor jeg lurte litt. Det kommer plutselig litt over meg og så glemmer jeg det igjen. Virker sikkert litt rørete Men det er flere år siden nå så det finnes millioner måter å finne meg på nå uansett, på nett og overalt.

Forresten så skjønner jeg jo at jeg kan sette feil dato, da, hihi.

__________________







siri74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spørsmål ang Eurodiett Charlie Eurodiett 15 08-06-06 15:37
Ang oster Tidligere bruker Dr Lindbergs 8 23-02-05 11:54
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 14:41
Ang. bildet i profilen... elian Atkins kosthold 3 27-08-04 14:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no