Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-11-06, 18:19   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Jeg har sett jeg kan gi poeng og kommentar til innlegg.
Men når gjør dere det?
Konsekvent ved et bra innlegg, eller "kun" når innlegget er MEGET bra?

Og når jeg går til mitt kontrollpanel, ser jeg tilbakemeldinger jeg har gitt el fått. Men vises dette på mine innlegg også noen steder?

Huff, føler meg dum, og jeg spør sikkert klønete, men har ikke helt taket på dette...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:23   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Ja, og så lurer jeg på disse grønne klossene oppe til høyre. Antar de har med positive poeng å gjøre...men når får man en ny grønn kloss?
Og forskjellen på grønne og blå sirklere ved nicket? Hva er dette?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:27   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Klossene betyr både hvor mange poeng du har og hvor mange poeng du kan gi. Jo fler du har, jo fler gir du

Jeg gir poeng for innlegg som er bra. DVs bra tema og innlegg som rører meg, når jeg er takknemlig for noe som er skrevet til meg. eller bare et veldig morsomt innlegg som gjør meg glad

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:35   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Kan man lese heile tilbakemeldinger man har fått?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:37   #5
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Er kanskje for sløv med å gi tilbakemeld/poeng....leser mange gode innlegg, og burde gitt mye mere poeng...står at jeg kan gi et poeng. Er det pr innlegg, eller i en tråd?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:39   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

De mørke prikkene (tror jeg) Viser "kraften" som tilbakemeldingene du gir har Altså om du gir et ryktepoeng eller 10 eller 100 osv pr rykte du gir.

Du kan lese tilbakemeldingene på kontrollpanelet
Du kan gi rykter til hvem som helst Mulig det er en begrensning på at du ikke kan gi til samme person to ganger på rad..?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:43   #7
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Tusen takk for svar! Tror jeg er litt klokere...
Hvordan ser jeg på kontrollpanelet,hvorvidt en tilbakemelding er negativ? Og hva skjer da, -minuspoeng?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:52   #8
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Tror det ikke gis så mye negatit her, men isåfall vises det ved rød prikk Og blir minuspoeng

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:04   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Slik fungerer ryktesystemet




__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:23   #10
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Og forskjellen på grønne og blå sirklere ved nicket? Hva er dette?

Grønn sirkel betyr at brukeren er online, og blå betyr offline.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkertyper og GI hildabakk South Beach 2 18-05-06 10:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no