Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-07, 01:09   #26
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Som sagt, jeg har vært "borte" ei stund nå, og jeg ser helt klart, at forumet er endret...og slik jeg ser det; ikke til det bedre.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening
Gammel 10-10-07, 01:11   #27
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men hvorfor kan det ikke være på et lavkarbo-forum? Så fremt at man har journal, og bruker den, så skjønner jeg ikke hva det har å si? Vil man bli kjent med meg, så bli kjent med meg gjennom journalen min, i første omgang.

Overvekt handler om så mye mer enn maten vi spiser, som i dette tilfellet er forskjellige varianter av lavkarbo. Det hele er mye mer sammensatt enn bare kosten.

Må tilføye at jeg synes det hadde vært aller best om man bare kunne lukket et rom, og ikke hele bloggen.


Ja så klart att det handler om mer en mat,det skjønner nok alle..det som ble så feil her synes jeg...er att plutselig dukka bloggene opp ut av intet og tømte forumet for aktivitet...det tok ialf lang tid før jeg forsto hva som hadde skjedd.Hvor var alle ?? Jeg fikk ingen informasjon om noen blogg.Kjentes plutselig som det gode samholdet her inne skurret litt...

Jeg vill ikke være "venn" ekslusivt med noen her inne ...
ønsker jeg det er msn stedet for meg.
Så derfor vill ikke jeg be om å bli lagt til noens venneliste...
Men det er jeg da

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF...
Gammel 10-10-07, 01:13   #28
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Jeg vill ikke være "venn" ekslusivt med noen her inne ...
ønsker jeg det er msn stedet for meg.

Signerer!

Det må vel gå an, å lage seg egne blogger/hjemmesider, og heller legge en link dit fra ens signatur eller noe?
Jeg tror disse bloggene blir en form for "klikkdannelse", som IKKE vil tjene forumet, ny-rekrutering og formidlinga av LK-kunnskapen....


Sist redigert av Borealis : 10-10-07 kl 01:16. Årsak: tilføyelser
Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening
Gammel 10-10-07, 01:13   #29
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Å nei, og det er ikke bare vi to heller. Bare se, det er flere her som er enige med oss.

Hvem er dette stedet for? Og hvem er det som bestemmer? Tenk om de kunne reagere før stedet var ødelagt.

Er enig med dere begge to. Og det ser ut til at vi er mange, ja.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-10-07, 01:22   #30
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Hvem er dette stedet for? Og hvem er det som bestemmer? Tenk om de kunne reagere før stedet var ødelagt.

Det er jo de som bestemmer som har tatt avgjørelsen på at det blir blogger her i stedet, det var jo til og med snakk om å stenge journalene. Alt dette kom ut av det blå for meg, og for de aller fleste tror jeg.

Og noe av argumentene de bruker for blogg, er jo nettopp at man kan stenge bloggen, for å unngå slike ting som flere har opplevd.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg
Gammel 10-10-07, 07:47   #31
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Det er jo de som bestemmer som har tatt avgjørelsen på at det blir blogger her i stedet, det var jo til og med snakk om å stenge journalene. Alt dette kom ut av det blå for meg, og for de aller fleste tror jeg.

Og noe av argumentene de bruker for blogg, er jo nettopp at man kan stenge bloggen, for å unngå slike ting som flere har opplevd.


Ser du ikke selv det syke her da? Under dine innlegg ligger det en link til

Tussas verden - bloggen min

og så får man bare en utestengelsesmelding rett i fleisen når man trykker på den. Hva er vitsen med å ha det slik da?

Jeg håper at de som har tatt denne avgjørelsen om å tillate en slik praksis, innser tabben før det er for sent.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 10-10-07, 08:23   #32
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

må bare reagere litt her.... synes at enkelte personer må ta å roe seg litt ned her... jeg er en av de ( det er flere her inne) som har fått høre ute i IRL av folk som har snoket her inne og har brukt det MOT oss... negativt.... jeg kommer fra en liten bygd... og det finnes noen som er medlemmer her bare for å snoke.... så derfor stenger jeg bloggen.... jeg selv har folk på vennelisten min som selv har stengt bloggen for meg.. men jeg klager ikke... for jeg har full forståelse.... vil du lese noe spes om en person : så spør den personen!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre
Gammel 10-10-07, 08:30   #33
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Kjære dere!!

Sitter her på morgenkvisten og skjønner at vi er mange med mange ulike behov her inne. Jeg har til nå tenkt at Lavkarbo er et forum med stor takhøyde og plass for det meste og de fleste. Imidlertid blir jeg usikker på dette nå, og skjønnet at andre er usikre, men at det kansje er av ulik grunn.

Min prosess knytta til det å gå ned i vekt handler ikke bare om hva jeg spiser. Den handler i høysete grad om hvorfor jegf spiser også. I journalen min, som er åpen for alle som registrerer seg på forumet, har jeg skrevet mye om dette. Jeg har kalt det å bruke matr som følelsesavleder. Tror dere det er glede jeg har hatt behov for å spise bort? Svaret er nei. Disse følelsene har jeg et behov for å ta fram og se på, uten frykt for hvem som leser det. Det er nå en gang slik, som jeg har sagt før, at jeg er slik at jeg ikke deler alt med alle. Og jeg kan ikke se at det å dele følelser man ikke vil dele med alle, men som i høyeste grad ligger tett, tett til temaet lavkarbo gjør at jeg skal måtte finne meg et annet forum. Jeg innrømmer at jeg er provosert nå, vet dere hva vi skriver om siden dere mener det er andre fora som passer bedre?

Jeg kan gi noen eksempler på hva som kan være grunnen til at folk ikke vil dele alt med alle, uten at jeg dermed sier at noen av disse eksemplene handler om meg. Se eksemplene i sammenheng med det jeg tidl skrev om her kan både arbeidsgivere, kolleger, familie og venne rlese. Ikke alle av oss velger anonymt nick. Selvv med det tror jeg at de som kjenner meg raskt ville kjenne meg igjen.

Grunner til at folk vil ha kontroll på hvem som leser:
Spiseforstyrrelse, psykiske plager, samlivsproblematikk, egen eller familiemedlem sin funkjsonshemming, konflikter på arbeidsplassen, konflikter i familie eller vennekrets etc Som alle kan trigge et dårlig spisemønster dersom det var en av grunnene til at man utviklet overvekt.

Som jeg før har sagt: Journalen min er fortsatt åpen. Alle som skriver der får stort sett svar. Jo mer du bidrar, jo mstørre er sannsynlighjeten for at jeg kommer på besøk i "din" journal. Det er også sånn at man må by på seg selv for at andre vil involvere seg tilbake. Jeg vet det er mange som leser min jkurnal utennoen gang å legge igjen en hilsen, jeg ser det på linja nederst når jeg er inne og skriver selv. Det e rhelt ok, men gjør meg noen gange rlitt usikker på hvem det er og hvorfor de ikke en gang sier hei, og jeg lurer på hva motivet er.

Uansett, det er ikke meningen å såre noen. Like lite som jeg forventer å være venn med alle jeg møter i det daglige like lite forventer jeg å være alles venn her inne. Håper vi alle kan ha en slik innstilling, da blir ikke dette med bloggene noen big deal tror jeg. La bloggene være et supplement. Jeg har nesten aldi brukt forumet til noe annet enn journalen før bloggene kom, så jeg blir ikke en dårligere bidragsyter på oppskrifter, ksotholdsforum etc. Men akkurat nå kjenner jeg litt på følelsen av å droppe hele greia, det er slitsomt å gjentatte ganger måtte begrunne hvorfor jeg velger å benytte en muligeht jeg til fullt har IRL til å velge hvem jeg deler hva med også her inne.

Beste hilsen BiB som virkelig takker forumet, altså menneskene her inne, for bidraget i å bli en mer tydelig utgave av meg selv

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-10-07, 09:41   #34
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Helt enig! Hvorfor kan de ikke heller lage seg hemmelige klubber på et annet sted?

Det er ikke slik at det er en lukket gruppe som har hverandre på en gjensidig venneliste. Det er ingen hemmelig klubb. De bloggene som er begrenset har alle forskjellige folk på listene og det går på kryss og tvers i hele forumet av hvem de har best kontakt med og hvem man vil dele bloggen sin med.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
Gammel 10-10-07, 09:52   #35
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

Så man byr ikke på seg selv ved å ha journal?

Jo, det handler ikke om blogg eller journal om man byr på seg selv eller ei.
Var ikke det jeg mente.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 10-10-07, 10:23   #36
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Det er ganske mange medlemmer her inne nå, 1148 for å være nøyaktig. Mange av disse har nok bare vært innom og forlatt oss igjen, men uansett så er vi iallefall ca 300 personer med over 100 innlegg her. Bare et eksempel, mener ikke å si at dette er grensa for om man er aktiv eller ikke, men det indikerer i hvert fall at vi er blitt en stor gjeng her inne og at det også er veldig mange akrive.
Jeg har vært med nesten fra begynnelsen, og selv mistet jeg oversikten og sluttet å prøve å oppdatere meg på journalene for lenge siden. Ble bare frustrert fordi jeg aldri rakk over alle jeg ville.
Dette er også en av grunnene til at jeg har begynt å engasjere meg mer i personer her inne igjen nå etter at vi fikk blogg. Ingen har vel tid til å følge opp alle blogger uansett, så hvis man konsentrerer seg om sin egen blogg først, (I hvert fall hvis man ønsker innsyn i andres) samtidig som man engasjerer seg i andre personer enten gjennom journalene eller åpne blogger så vil man etter hvert sikkert få tilgang til fler enn nok blogger.
Akkurat som IRL så må man engasjere seg i mennesker her inne for å bli bedre kjent, og så vil man få en krets hvis man ønsker det. (Dette gjelder selvfølgelig ikke for alle. Vi har forskjellige kriterier å gå ut ifra når vi lager venneliste. Noen er strengere enn andre, og selv har jeg tatt enda en runde i medlemsmassen og åpnet for enda flere etter at denne tråden begynte. For meg er det viktigste at jeg føler meg sikker på at dere ikke er mora eller klubbvenninda mi.
Ellers tror jeg det finnes løsninger for å ha en åpen og en stengt blogg hvis man ønsker det, men tror ikke det er noen god løsning hvis problemet er at noen blir såre og føler seg ekskludert når de oppdager stengte blogger. For det vil jo uansett være synlig.
Synes allikevel ikke det er noen god ide å linke til en stengt blogg i innleggene som er synlige på hele forumet.

En løsning kan være en nummer 2 registrering, med samme brukernavn med et likt og avtalt tegn bak, for eksempel "nalana SB" for stengt blogg.
Hva sier Moderatorene om det, og vil brukerne synes det er noen vits i?
Blir litt klipping og liming igjen da i tilfelle

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 10-10-07, 10:39   #37
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Kjære dere!!

Sitter her på morgenkvisten og skjønner at vi er mange med mange ulike behov her inne. Jeg har til nå tenkt at Lavkarbo er et forum med stor takhøyde og plass for det meste og de fleste. Imidlertid blir jeg usikker på dette nå, og skjønnet at andre er usikre, men at det kansje er av ulik grunn.

Min prosess knytta til det å gå ned i vekt handler ikke bare om hva jeg spiser. Den handler i høysete grad om hvorfor jegf spiser også. I journalen min, som er åpen for alle som registrerer seg på forumet, har jeg skrevet mye om dette. Jeg har kalt det å bruke matr som følelsesavleder. Tror dere det er glede jeg har hatt behov for å spise bort? Svaret er nei. Disse følelsene har jeg et behov for å ta fram og se på, uten frykt for hvem som leser det. Det er nå en gang slik, som jeg har sagt før, at jeg er slik at jeg ikke deler alt med alle. Og jeg kan ikke se at det å dele følelser man ikke vil dele med alle, men som i høyeste grad ligger tett, tett til temaet lavkarbo gjør at jeg skal måtte finne meg et annet forum. Jeg innrømmer at jeg er provosert nå, vet dere hva vi skriver om siden dere mener det er andre fora som passer bedre?

Jeg kan gi noen eksempler på hva som kan være grunnen til at folk ikke vil dele alt med alle, uten at jeg dermed sier at noen av disse eksemplene handler om meg. Se eksemplene i sammenheng med det jeg tidl skrev om her kan både arbeidsgivere, kolleger, familie og venne rlese. Ikke alle av oss velger anonymt nick. Selvv med det tror jeg at de som kjenner meg raskt ville kjenne meg igjen.

Grunner til at folk vil ha kontroll på hvem som leser:
Spiseforstyrrelse, psykiske plager, samlivsproblematikk, egen eller familiemedlem sin funkjsonshemming, konflikter på arbeidsplassen, konflikter i familie eller vennekrets etc Som alle kan trigge et dårlig spisemønster dersom det var en av grunnene til at man utviklet overvekt.

Som jeg før har sagt: Journalen min er fortsatt åpen. Alle som skriver der får stort sett svar. Jo mer du bidrar, jo mstørre er sannsynlighjeten for at jeg kommer på besøk i "din" journal. Det er også sånn at man må by på seg selv for at andre vil involvere seg tilbake. Jeg vet det er mange som leser min jkurnal utennoen gang å legge igjen en hilsen, jeg ser det på linja nederst når jeg er inne og skriver selv. Det e rhelt ok, men gjør meg noen gange rlitt usikker på hvem det er og hvorfor de ikke en gang sier hei, og jeg lurer på hva motivet er.

Uansett, det er ikke meningen å såre noen. Like lite som jeg forventer å være venn med alle jeg møter i det daglige like lite forventer jeg å være alles venn her inne. Håper vi alle kan ha en slik innstilling, da blir ikke dette med bloggene noen big deal tror jeg. La bloggene være et supplement. Jeg har nesten aldi brukt forumet til noe annet enn journalen før bloggene kom, så jeg blir ikke en dårligere bidragsyter på oppskrifter, ksotholdsforum etc. Men akkurat nå kjenner jeg litt på følelsen av å droppe hele greia, det er slitsomt å gjentatte ganger måtte begrunne hvorfor jeg velger å benytte en muligeht jeg til fullt har IRL til å velge hvem jeg deler hva med også her inne.

Beste hilsen BiB som virkelig takker forumet, altså menneskene her inne, for bidraget i å bli en mer tydelig utgave av meg selv


Jeg tror nok alle herinne vet at det å være overvektig handler om alt annet enn mat dypest sett, og helt bombesikkert forstår att du ikke overspiser i pur gledesrus.

På en måte syns jeg ei fjær ble til ti høns nå...Jeg starta dette og fikk igang en debatt...mange har meninger og det er bra!
Jeg synes fortsatt det ble dumt med lukkede blogger...og alle har lov til å mene noe annet..det er også helt greit og bra.

Det var et viktig tema og få tatt opp dog...synes jeg.Og det føles godt å få satt ord på hva man kjenner. Jeg har personlig absolutt ingen ønsker lr behov for å måtte lese alt om alle...bevare meg vell!

Men det var heller ikke det som var min hensikt...reagerte når jeg skrev det første innlegget om dette først og fremst på dialogen i bloggen den dagen..med mange som sa de ville lukke bloggen og åpent spurte "den og den" om å være med ...hadde den dagen vært min første her så ville jeg nok aldrig kommet hit inn igjen...

Jeg er glad for forumet og glad i menneskene som jeg har truffet der.
Denne siden har betydd kjempemye for meg de siste månedene, og det håper jeg den fortsatt vill.

Jeg reagerte på noe jeg syntes var dumt og ekskluderende...men det er lov å mene noe annet..Tenker verken bli sur lr slutte å være her jeg!

En liten diskusjon frisker da bare opp litt...og får oss kanske til å tenke litt bedre etter neste gang

Klem til alle debatanter fra Nannah

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/

Sist redigert av Nannah : 10-10-07 kl 10:59.
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF...
Gammel 10-10-07, 11:05   #38
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Kjære dere!!

Sitter her på morgenkvisten og skjønner at vi er mange med mange ulike behov her inne. Jeg har til nå tenkt at Lavkarbo er et forum med stor takhøyde og plass for det meste og de fleste. Imidlertid blir jeg usikker på dette nå, og skjønnet at andre er usikre, men at det kansje er av ulik grunn.

Min prosess knytta til det å gå ned i vekt handler ikke bare om hva jeg spiser. Den handler i høysete grad om hvorfor jegf spiser også. I journalen min, som er åpen for alle som registrerer seg på forumet, har jeg skrevet mye om dette. Jeg har kalt det å bruke matr som følelsesavleder. Tror dere det er glede jeg har hatt behov for å spise bort? Svaret er nei. Disse følelsene har jeg et behov for å ta fram og se på, uten frykt for hvem som leser det. Det er nå en gang slik, som jeg har sagt før, at jeg er slik at jeg ikke deler alt med alle. Og jeg kan ikke se at det å dele følelser man ikke vil dele med alle, men som i høyeste grad ligger tett, tett til temaet lavkarbo gjør at jeg skal måtte finne meg et annet forum. Jeg innrømmer at jeg er provosert nå, vet dere hva vi skriver om siden dere mener det er andre fora som passer bedre?

Jeg kan gi noen eksempler på hva som kan være grunnen til at folk ikke vil dele alt med alle, uten at jeg dermed sier at noen av disse eksemplene handler om meg. Se eksemplene i sammenheng med det jeg tidl skrev om her kan både arbeidsgivere, kolleger, familie og venne rlese. Ikke alle av oss velger anonymt nick. Selvv med det tror jeg at de som kjenner meg raskt ville kjenne meg igjen.

Grunner til at folk vil ha kontroll på hvem som leser:
Spiseforstyrrelse, psykiske plager, samlivsproblematikk, egen eller familiemedlem sin funkjsonshemming, konflikter på arbeidsplassen, konflikter i familie eller vennekrets etc Som alle kan trigge et dårlig spisemønster dersom det var en av grunnene til at man utviklet overvekt.

Som jeg før har sagt: Journalen min er fortsatt åpen. Alle som skriver der får stort sett svar. Jo mer du bidrar, jo mstørre er sannsynlighjeten for at jeg kommer på besøk i "din" journal. Det er også sånn at man må by på seg selv for at andre vil involvere seg tilbake. Jeg vet det er mange som leser min jkurnal utennoen gang å legge igjen en hilsen, jeg ser det på linja nederst når jeg er inne og skriver selv. Det e rhelt ok, men gjør meg noen gange rlitt usikker på hvem det er og hvorfor de ikke en gang sier hei, og jeg lurer på hva motivet er.

Uansett, det er ikke meningen å såre noen. Like lite som jeg forventer å være venn med alle jeg møter i det daglige like lite forventer jeg å være alles venn her inne. Håper vi alle kan ha en slik innstilling, da blir ikke dette med bloggene noen big deal tror jeg. La bloggene være et supplement. Jeg har nesten aldi brukt forumet til noe annet enn journalen før bloggene kom, så jeg blir ikke en dårligere bidragsyter på oppskrifter, ksotholdsforum etc. Men akkurat nå kjenner jeg litt på følelsen av å droppe hele greia, det er slitsomt å gjentatte ganger måtte begrunne hvorfor jeg velger å benytte en muligeht jeg til fullt har IRL til å velge hvem jeg deler hva med også her inne.

Beste hilsen BiB som virkelig takker forumet, altså menneskene her inne, for bidraget i å bli en mer tydelig utgave av meg selv

Tusen takk for et flott innlegg BiB. Her sier du alt jeg har tenkt, og mer!

Om det ikke skal være høyde for å snakke om følelser her inne på dette forumet, hvor skal man da gå? Mat og følelser er så uløselig knyttet sammen, og jeg tror faktisk ikke man kommer videre med livsstilsendringen sin om man ikke tar tak i begge deler.
Bloggen er her er ypperlig sted å ta opp dette på!
Og hva man bruker bloggen til ellers må vel være ens egen sak?

Jeg synes også det er et stort poeng, som BiB sier, at man byr på seg selv på et sted som dette. Vi er så mange, og det er lett å gå seg vill i jungelen av folk. Dersom man ikke kun vil være et navn på lista, bør man engasjere seg! Legg ut oppskrifter, kommenter i journalene og de andre trådene!
Alle kan ikke, her som i det virkelige liv, komme like godt over ens med alle, men om man engasjerer seg litt og legger igjen endel spor etter seg så er det mer sannsynlig at folk legger merke til en også!
Og det er jo virkelig viktig at man blir lagt merke til, om man ikke skal føle seg alene!

Men dersom man på den annen side kun vil bruke forumet til oppskrifter og matprat så er det vel ikke et problem at noen har stengte blogger?
Det finnes jo også stengte forum fra før av her inne, for de som har spiseforstyrrelser. Jeg sliter ikke med klassiske spiseforstyrrelser, og har dermed ikke behov for å delta i dette forumet, og jeg føler jeg meg jo likevel ikke "utestengt", om dere skjønner hva jeg mener.

Før jeg stengte bloggen min gjorde jeg det forresten klart at de som ville være med kunne gi meg en lyd! Det meldte seg både "gamle" og nye, og jeg er jo selvfølgelig glad for å ha med alle sammen videre. Det var jo ikke meningen å såre noen, jeg trodde virkelig med dette at jeg inkluderte alle som var interessert i å følge meg videre. Sa man ikke fra, så regnet jeg jo da med at det ikke var interessant å følge med meg videre. Har du fremdeles lyst å følge meg, gi en lyd da vel!!

Det viktigste for meg er, som Nalana sier, er å være trygg, at det ikke er noen jeg kjenner fra "real life" som jeg ikke ønsker å diskutere disse sakene med (jeg har forresten med folk fra "real life" i bloggen også, men da folk jeg stoler helt og fullt på), og at folk har lagt igjen endel spor etter seg selv her inne, gitt litt av seg selv.

Det har ikke vært noe problem for meg å ha journalen før jeg, som alle andre her inne, leste på forumet at det har blitt misbrukt informasjon fra journalene her inne.

Dette var jo forresten også likt for alle - alle fikk vite samtidig at de skulle komme blogg og at journalene skulle lukkes.

Puh, ble langt dette. Ville vel egentlig bare si at jeg synes at bloggen er et ypperlig supplement til resten av foumet

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg
Gammel 10-10-07, 13:26   #39
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Ser du ikke selv det syke her da? Under dine innlegg ligger det en link til

Tussas verden - bloggen min

og så får man bare en utestengelsesmelding rett i fleisen når man trykker på den. Hva er vitsen med å ha det slik da?

Jeg håper at de som har tatt denne avgjørelsen om å tillate en slik praksis, innser tabben før det er for sent.

Jeg lukket bloggen min på mandag, og har glemt å fjerne linken.

::

Jeg skjønner ikke hva dere er så sinte for. Jeg finnes i journalen min, den som vil kan bruke tid på å bli kjent med meg der, og legge igjen litt av seg selv.

Jeg har all mulig rett til å ville bli kjent med de jeg velger å være veldig åpne med.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg
Gammel 10-10-07, 17:04   #40
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Jeg lukket bloggen min på mandag, og har glemt å fjerne linken.

::

Jeg skjønner ikke hva dere er så sinte for. Jeg finnes i journalen min, den som vil kan bruke tid på å bli kjent med meg der, og legge igjen litt av seg selv.

Jeg har all mulig rett til å ville bli kjent med de jeg velger å være veldig åpne med.

Jeg er ikke sint. For all del. Alle har da rett til å ha sin mening. Jeg har bare svart hva jeg synes og det må jo være greit?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 10-10-07, 17:56   #41
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Takker for seg...

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Dersom man ikke kun vil være et navn på lista, bør man engasjere seg! Legg ut oppskrifter, kommenter i journalene og de andre trådene!

Beklager, men det har jeg virkelig ikke mulighet til! Det jeg har tid til av surfing her inne begrenser seg til noen minutter hver dag, og da er det ikke veldig mange spor man rekker å sette...

Dessuten er jeg som sagt ikke typen til å "jatte"... Jeg kommenterer hvis jeg føler at jeg har noe konkret nytt å tilføre, eller hvis jeg blir skikkelig imponert over en persons prestasjoner. Synes det blir hykklersk å gå inn på alles journaler å skrive "så flink du er" hver dag... Det gjør jeg når jeg virkelig mener det jeg...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Like lite som jeg forventer å være venn med alle jeg møter i det daglige, like lite forventer jeg å være alles venn her inne.

Det forventer ikke jeg heller! Derfor hadde det vært hyggelig å kunne følge med på folk og ha noen å slanke seg sammen med selv om de ikke ser på meg som venn. Jeg registrerte meg på dette stedet for å ha noen å slanke meg sammen med, ikke nødvendigvis for å få så mange venner. Jeg ikke har, som sagt, ikke tid til å være her inne å dulle med folk i månedsvis for å bli venner først... (Oi... Les den forrige setninge uten krass tone vær så snill! )Tror kanskje det er max to blogger jeg kommer inn på av de som er stengt.

Dette er rett og slett ikke noe vits i for meg lenger, bloggene kommer jeg ikke inn på, og jeg har ikke tid til å gi så mye av meg selv som det tydeligvis kreves for å komme inn der, jornalene er jo lange som et vondt år, og umulige for meg å få oversikt over, og på forumet er det jo dødt som i graven...

Jeg kommer til å slette hele bloggen min. Nesten alle de som kommenterer den, har meg utsetengt fra sin, så jeg synes ikke det er noe hyggelig.

Fortsetter på ketolysekuren for meg selv og kanskje logger jeg meg inn på forumet hvis det er noe konkret jeg lurer veldig på i fremtiden.

Ikke missforstå nå da, er ikke sinna på noen. Har forståelse for alle synspunktene om dette emnet, har bare ikke noen glede av dette stedet lenger, og det var verdt et forsøk på å forandre det tilbake...

Lykke til videre alle sammen! Dere er en super gjeng! Takk for meg!

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-10-07, 18:03   #42
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Takker for seg...

Opprinnelig lagt inn av Chia, her.

Beklager, men det har jeg virkelig ikke mulighet til! Det jeg har tid til av surfing her inne begrenser seg til noen minutter hver dag, og da er det ikke veldig mange spor man rekker å sette...

Dessuten er jeg som sagt ikke typen til å "jatte"... Jeg kommenterer hvis jeg føler at jeg har noe konkret nytt å tilføre, eller hvis jeg blir skikkelig imponert over en persons prestasjoner. Synes det blir hykklersk å gå inn på alles journaler å skrive "så flink du er" hver dag... Det gjør jeg når jeg virkelig mener det jeg...


Det forventer ikke jeg heller! Derfor hadde det vært hyggelig å kunne følge med på folk og ha noen å slanke seg sammen med selv om de ikke ser på meg som venn. Jeg registrerte meg på dette stedet for å ha noen å slanke meg sammen med, ikke nødvendigvis for å få så mange venner. Jeg ikke har, som sagt, ikke tid til å være her inne å dulle med folk i månedsvis for å bli venner først... (Oi... Les den forrige setninge uten krass tone vær så snill! )Tror kanskje det er max to blogger jeg kommer inn på av de som er stengt.

Dette er rett og slett ikke noe vits i for meg lenger, bloggene kommer jeg ikke inn på, og jeg har ikke tid til å gi så mye av meg selv som det tydeligvis kreves for å komme inn der, jornalene er jo lange som et vondt år, og umulige for meg å få oversikt over, og på forumet er det jo dødt som i graven... (...)

Men du kan da virkelig ikke mene at du skal ha rett til tilgang til folks følelser og innerste tanker, uten at du har tid til å bli kjent, ikke liker å jatte og ikke er ute etter venner!? Journalene finnes og er åpne, men de er for lange? Unnskyld meg altså, men makan.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg
Gammel 10-10-07, 18:23   #43
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takker for seg...

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men du kan da virkelig ikke mene at du skal ha rett til tilgang til folks følelser og innerste tanker, uten at du har tid til å bli kjent, ikke liker å jatte og ikke er ute etter venner!? Journalene finnes og er åpne, men de er for lange? Unnskyld meg altså, men makan.

Nei, nei, og atter nei! Nå synes jeg du har vridd og vrengt veldig på det jeg skrev!

* Jeg forventer ikke å få tilgang til folks følelser og innerste tanker! Det var derfor jeg foreslo at kanskje de som har behov for å dele følelser og innerste tanker kunne ha to blogger. En for vanlig "slanke-prat"-blog og en hemmelig blogg (lenger opp i denne tråden)

* Jeg føler jeg har tid til å bli kjent, er kjent nok til å ha mange på min venneliste, men har ikke tid til å bruke så mye tid her inne at jeg blir så god venn som det tydeligvis kreves for å få adgang til bloggene.

* Helt ærlig: Nei, jeg er ikke først og fremst ute etter venner, men etter noen å slanke meg sammen med. Venner har jeg utenfor syberspace, og jeg vil heller prioritere dem.

*Journalene er lange og fryktelig tidkrevende å sette seg inn i som ny, med hundre kommentarer mellom hvert hovedinnlegg, så ja... Jeg synes det er vanskelig å bli kjent med folk gjennom dem. Det var derfor jeg ble så glad da bloggene kom. Mye mer oversiktlig!!!

Dessuten... Makan hva da??? Forumet var det jeg hadde behov for før, nå er det ikke det lenger. Laget denne tråden for å se om folk var enige med meg så vi kanskje fikk det tilbake slik det var før. Det gikk ikke. Så da gidder ikke jeg å være her mer.

Det må da vel for f*** være mitt valg?????

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-10-07, 18:33   #44
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Hvorfor det da, Chia..? Vi er jo noen som ikke stenger bloggene, og nå føles det litt som at vi ikke er "bra" nok.. Jeg reagerte også når mange plutselig skulle stenge, men jeg må bare godta at folk kanskje har ting de vil prate om litt mer privat sammen med andre de kjenner her inne. Vi som er igjen får bare gjøre det beste ut av det, og fortsette å støtte hverandre Selv om det er litt kjipt å få sånn utestengt-melding..

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen
Gammel 10-10-07, 18:55   #45
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Hvorfor det da, Chia..? Vi er jo noen som ikke stenger bloggene, og nå føles det litt som at vi ikke er "bra" nok.. Jeg reagerte også når mange plutselig skulle stenge, men jeg må bare godta at folk kanskje har ting de vil prate om litt mer privat sammen med andre de kjenner her inne. Vi som er igjen får bare gjøre det beste ut av det, og fortsette å støtte hverandre Selv om det er litt kjipt å få sånn utestengt-melding..

Nei, vær så snill å ikke se sånn på det da! Slevfølgelig er dere bra nok!

Jeg blir bare så feil for meg når jeg går inn på bloggen min og blir kjempe glad for å se fem nye kommentarer til et innlegg jeg har skrevet. Fem stykker som bryr seg om meg!

Men så klikker jeg på bloggene til disse personene fordi jeg har lyst til å være støttende og bry meg tilbake. Men i 9 av 10 tilfelder blir jeg avvist. Det gjør litt vondt, og selv om det da er noen få jeg kommer inn på, og som jeg synes det er spennende å følge, klarer det ikke helt å veie opp for alle avvisningene...

Da er jeg mer lei meg enn glad og inspirert når jeg logger meg ut igjen, og da forsvinner liksom poenget med å fortsette å logge seg inn... Hvis du skjønner?

Jeg vet at du er en av de som ikke har stengt blogg, JenJen, og det har vært hyggelig å følge deg! Håper du skjønner at dette ikke er noe personlig! Stor klem!

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-10-07, 19:04   #46
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Syns dette er litt trist jeg.. forstår frustrasjonen, har møtt noen "NEI, Distrea.. her er du ikke velkommen blir litt paff... men.. jaja. så får det være sånn.. for spørre om tilgang har jeg ikke tenkt til
nå er ikke jeg en blogger... så jeg har ikke kikket på så mange blogger , men er det så at de fleste lukker bloggene sine? Er det noen som har noe tall på det.... hvor mange prosent som er lukket?


Håper virkelig det kan bli slik at man kan ha en hemmelig venne tråd eller hva man skal kalle det, så det ikke blir sånn att færre føler seg utenfor.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
Gammel 10-10-07, 19:08   #47
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Chia, her.

Nei, vær så snill å ikke se sånn på det da! Slevfølgelig er dere bra nok!

Jeg blir bare så feil for meg når jeg går inn på bloggen min og blir kjempe glad for å se fem nye kommentarer til et innlegg jeg har skrevet. Fem stykker som bryr seg om meg!

Men så klikker jeg på bloggene til disse personene fordi jeg har lyst til å være støttende og bry meg tilbake. Men i 9 av 10 tilfelder blir jeg avvist. Det gjør litt vondt, og selv om det da er noen få jeg kommer inn på, og som jeg synes det er spennende å følge, klarer det ikke helt å veie opp for alle avvisningene...

Såpass.. dette forstår jeg veldig godt frustrerer. Blir litt sånn ringe på å stikke av

Igjen... håper det blir litt ordnings på denne blogginga

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
Gammel 10-10-07, 19:19   #48
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Jeg skjønner godt hva du mener, og jeg tar det ikke personlig Men hvorfor ikke bare fortsette som vi gjør? Du kan jo alltids sende PM til de du vil svare, eller svare i journalen.. Og dersom de har "stengt deg ute", så er vel det deres eget tap.. Det er jo de som går glipp av oppmuntring og gode ord fra oss som ikke ønsker dem annet enn alt godt her i verden. Jeg syns også journalene er rotete, får ikke helt tak på det. Det blir veldig mye klemming, noe som er kjempekoselig, men det blir uoversiktlig på en måte.

Og bare for å ha det helt klart, jeg prøver ikke å angripe journalene, jeg bare forteller hvordan jeg opplever det

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen
Gammel 10-10-07, 19:30   #49
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Jeg skjønner godt hva du mener, og jeg tar det ikke personlig Men hvorfor ikke bare fortsette som vi gjør? Du kan jo alltids sende PM til de du vil svare, eller svare i journalen.. Og dersom de har "stengt deg ute", så er vel det deres eget tap.. Det er jo de som går glipp av oppmuntring og gode ord fra oss som ikke ønsker dem annet enn alt godt her i verden.

Kanskje på et annet tidspunkt. Men akkurat nå må jeg bare slette bloggen min (noen som vet hvordan det gjøres forresten?? Finner ikke ut av det...) og trekke meg tilbake. I allefall ta en pause en stund... Det er mulig jeg er fryktelig skjør, men akkurat nå ødelegger dette mer for slankingen min enn det hjelper. Har en tendens til å gi faen og sprekke så fort noe går meg litt imot dessverre... Før rømte jeg inn hit hvis ting var trist og leit, og ble inspirert til å ikke sprekke. Nå blir jeg bare enda litt mer trist...

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Jeg syns også journalene er rotete, får ikke helt tak på det. Det blir veldig mye klemming, noe som er kjempekoselig, men det blir uoversiktlig på en måte.

Helt enig! Utrolig godt sagt!

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-10-07, 19:38   #50
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

For å slette bloggen, send en PM til en av adminene (tror ikke moderatorene kan gjøre det?), enten HP, Lise eller Nille. Lise er vel mest tilgjengelig nå om dagen, trur eg.

Lykke til videre Chia - og husk at du alltid er velkommen tilbake til forumet

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no