Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Grønn te som Oprah har brukt?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-09, 09:58   #1
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Grønn te som Oprah har brukt?

Det er grønn te i tabelettform, sies at Oprah har brukt dem.
Skal stoppe søtsuget etc. Noen som kjenner til grønn te i det hele tatt og denne typen?
Tror det heter naturelab

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 10:16   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te som Oprah har brukt?

Har selv drukket en del grønn te, men kan ikke si jeg har merket noe effekt av det. Noe info jeg fant:

"Grønn te inneholder polyfenoler (antioksidanter), og disse stoffene er kjent som svært gode mot utvikling av hjertesykdom og kreft. Men bare hvis man drikker den i moderate mengder. For stort inntak kan føre til leverforgiftning, skriver New Scientist."

Jeg har også lest advarsler mot å ta det i tablettform. Kom feks. over dette i en artikkel om ei som hadde fått gulsott av å ta store doser:

"Det finnes ekstrakt av grønn te i flere slankemidler og i ulike typer kosttilskudd, og som det er rapportert leverskader av."

Vet ikke noe om det i forhold til søtsug.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg kan nå regne meg som en jojo-slanker på høyde med Oprah candyland Ketolysekuren 13 03-02-09 12:54
Fra a til b - hvor lang tid har du brukt? Bigmamma Spørsmål og svar 17 21-03-07 14:05
Slå på TV3! NÅ. Oprah. Om hjerte og karsykdom. mofe Generell diskusjon 0 09-02-06 14:26
Oprah snakker om overvekt mofe Fysisk og mental helse 11 05-10-05 21:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no