Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

De siste kiloene - Chunky burning fat

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-04-09, 12:12   #51
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Ja! Resultatet etter første uka ble til slutt 2,1 kg ned, og 3 cm i midja !
Superfornøyd! Jeg kommer nok til å følge dette en stund til, om det fortsetter å funke de neste tre ukene, så holder jeg på til jeg er under søtti kg -ikke veldig langt igjen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 12:36   #52
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja! Resultatet etter første uka ble til slutt 2,1 kg ned, og 3 cm i midja !
Superfornøyd! Jeg kommer nok til å følge dette en stund til, om det fortsetter å funke de neste tre ukene, så holder jeg på til jeg er under søtti kg -ikke veldig langt igjen

Kostholdet ditt er vel identisk med det som kalles "ekstrem Skaldeman" - er det ikke?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 12:37   #53
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Kostholdet ditt er vel identisk med det som kalles "ekstrem Skaldeman" - er det ikke?


-

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 14:19   #54
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja! Resultatet etter første uka ble til slutt 2,1 kg ned, og 3 cm i midja !
Superfornøyd! Jeg kommer nok til å følge dette en stund til, om det fortsetter å funke de neste tre ukene, så holder jeg på til jeg er under søtti kg -ikke veldig langt igjen


Så sinnsyk bra. Gratulerer så mye! Jeg har spist litt karbs da. ca 5-6 hver dag. Men spiser nærmere 170-180 gram fett og rundt 75 i protein.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 14:19   #55
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Kula: Jepp! Det kan man si, haha. Om jeg kjenner etter så savner jeg nok grønnsaker og sånn, men jeg har heller aldri hatt problemer med å være strikt, når jeg vet at det er til et godt formål (helsa mi ), og at det ikke skal være sånn lenger enn nødvendig. Dessuten føler jeg meg minst like bra på dette kostholdet som på mitt sedvanlige (50-100 gram kh om dagen -nøtter, belgefrukt etc). Bare litt ekstra varm i topplokket (holdt på å svette bort da jeg var ute på kafé i dag), og ekstra, nesten litt småmanisk energi

Liker forresten kostholdsfilosofien din, Supha

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 14:46   #56
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kula: Jepp! Det kan man si, haha. Om jeg kjenner etter så savner jeg nok grønnsaker og sånn, men jeg har heller aldri hatt problemer med å være strikt, når jeg vet at det er til et godt formål (helsa mi ), og at det ikke skal være sånn lenger enn nødvendig. Dessuten føler jeg meg minst like bra på dette kostholdet som på mitt sedvanlige (50-100 gram kh om dagen -nøtter, belgefrukt etc). Bare litt ekstra varm i topplokket (holdt på å svette bort da jeg var ute på kafé i dag), og ekstra, nesten litt småmanisk energi


Så bra! Og når du føler deg enda bedre på dette kostholdet enn ditt sedvanlige, kan det vel antakelig tas som en indikasjon på at kroppen får det den trenger?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 14:53   #57
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Så bra! Og når du føler deg enda bedre på dette kostholdet enn ditt sedvanlige, kan det vel antakelig tas som en indikasjon på at kroppen får det den trenger?


-

Jeg tror det, er nøye på å ta multivitamin (var et par dager uten, og det føltes ikke helt bra), men jeg kommer uansett til å gå tilbake til mitt sedvanlige kosthold til slutt, men så klart via en gradvis opptrapping a la Atkins' vedvarendestige. Jeg følte meg veldig bra på dét kostholdet også, altså. Så lenge jeg ikke od'a på nøtter og mørk sjokolade

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 15:04   #58
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror det, er nøye på å ta multivitamin (var et par dager uten, og det føltes ikke helt bra)


Hmm.. jeg har de siste tre årene stort sett tatt multivitamin hver dag "for sikkerhets skyld". Jeg har imidlertid ved flere anledninger gått tom for vitaminer og vært uten flere uker i strekk. Jeg har aldri noensinne klart å kjenne den minste antydning til noen forskjell om jeg tar vitaminer eller ikke.

Men; jeg spiser grønnsaker verdt ca 5 g karbohydrater hver dag da!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 15:06   #59
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Men; jeg spiser grønnsaker verdt ca 5 g karbohydrater hver dag da!

Nei, jeg har klart meg fint uten på mitt vanlige kosthold, faktisk. Men et par dager uten nå, og jeg blir tung i hodet, og kan få lettere hodepine.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 09:23   #60
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Slenger meg med på fettfestivalen jeg også Skal til Kreta om 9 uker så det hadde vært herlig å få litt ekstra fortgang i sakene her. Om det ikke virker så har jeg iallfall prøvd Syns det er veldig interessant å se resultatene av denne "testen". Er fasinert av hvordan teori og praksis henger sammen Skal også bli litt flinkere til å bruke trimform apparatet mitt på magen å se om det kan hjelpe på for litt oppstramming. *håper håper* Har begynt en ny vane om morgenen, har alltid dårlig matlyst og sliter med å få i meg mat da, men på den annen side så får en jo hodeverk uten mat så nå har jeg begynt å ta meg en kopp te med en toppet skje cocosa i. Dette metter, og jeg føler at det kickstarter fettfesten om morgenen. Det har iallefall gitt overraskende gode resultater så langt.

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 23:13   #61
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Camz, her.

Slenger meg med på fettfestivalen jeg også Skal til Kreta om 9 uker så det hadde vært herlig å få litt ekstra fortgang i sakene her. Om det ikke virker så har jeg iallfall prøvd Syns det er veldig interessant å se resultatene av denne "testen". Er fasinert av hvordan teori og praksis henger sammen Skal også bli litt flinkere til å bruke trimform apparatet mitt på magen å se om det kan hjelpe på for litt oppstramming. *håper håper* Har begynt en ny vane om morgenen, har alltid dårlig matlyst og sliter med å få i meg mat da, men på den annen side så får en jo hodeverk uten mat så nå har jeg begynt å ta meg en kopp te med en toppet skje cocosa i. Dette metter, og jeg føler at det kickstarter fettfesten om morgenen. Det har iallefall gitt overraskende gode resultater så langt.

Lykke til! Dette går bra! Bare hold ut!

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 08:48   #62
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Nå er jeg spent Hvordan går det med dere andre på fettfestivalen? Jeg datt litt av fettlasset en dag å to da jeg ble værende hjemme med syk unge så ble det mye vanskeligere enn å være på jobb, men nå er jeg tilbake

Hvordan går det med dere andre? Jeg har blitt skikkelig sugen på grønnsaker etter jeg begynte med xtremfett versjonen

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 12:32   #63
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Camz, her.

Nå er jeg spent Hvordan går det med dere andre på fettfestivalen? Jeg datt litt av fettlasset en dag å to da jeg ble værende hjemme med syk unge så ble det mye vanskeligere enn å være på jobb, men nå er jeg tilbake

Hvordan går det med dere andre? Jeg har blitt skikkelig sugen på grønnsaker etter jeg begynte med xtremfett versjonen

Begynte forrige uke, 1,1 kg ned. Denne uka har jeg gått ned 300 gram hittils.Har veiedag til lørdag så jeg kommer til å skrive resultatene her. Har ikke søtsug og livet uten grønnsaker har gått veldig bra

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 14:01   #64
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Jeg har ikke veiedag før i morgen, men jeg føler meg i alle fall innmari slank

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 21:13   #65
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Først må jeg si at dette er en utrolig spennende og inspirerende tråd! Har lyst å slenge meg på fettfestivalen med en gang, men har en liten skeptiker i meg. Er, og har alltid vært en grubler og må rett og slett gruble litt i lag med dere.

Jeg hadde ikke så altfor mange kilo å ta av, men gikk i alle fall ned 8 kg i begynnelsen av 2008 ved hjelp av lavkarbo og 4 uker ketolyse. Har holdt vekten i 1 år i morgen (!) og er kjempefornøyd med det. Jeg holder meg stort sett til lavkarbo med noen få utskeielser.

Har også disse siste 3-5 kiloene som jeg har lyst til å ta av og tenker nå umiddelbart at noen få uker med fettfestival kunne gjøre susen! MEN: det jeg er skeptisk til er å tukle med kroppens forbrenning/stoffskifte(?) og toleranse overfor karbohydrater enda mer... Merker jo at jeg har blitt mer vàr overfor karbs etter at jeg gikk på ketolyse, men tror jeg nå etter sakte opptrapping tåler mer samtidig som jeg holder vekta stabil. Hva tror dere? Er dette bra for kroppen?

Jeg kommer heller aldri til å gå over til noe høykarbokosthold igjen og har funnet en livsstil som passer meg godt, og tenker selvsagt å gå rett tilbake til det jeg gjør nå.

Har noen erfaring med ketolyse - lavkarbo - ekstremlavkarbo/fettfestival og så tilbake til lavkarbo?

Er takknemlig for svar

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 23:17   #66
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Jeg føler meg i alle fall veldig bra på dette kostholdet, og dersom det gir de ønskede resultatene, så vil jeg trappe forsiktig opp ved hjelp av Atkins vedvarendestige når jeg er ferdig.
Jeg tror nok ikke jeg tukler med stoffskiftet mitt eller forbrenninga mi, så lenge jeg her gjort noe riktig har det respondert, det både på Atkins, Fedon -men uten c-måltider, og nå noe á la ekstrem Skaldemann. Det er vel bare sånn med kroppen min at den trenger å lures ned i vekt på forskjellige måter for hver omgang, liksom. Men på denne kosten har jeg eliminert alt som kan kalles partystoppere, så jeg håper virkelig jeg fortsetter å gå ned. Ikke savner jeg noe, men jeg vet med meg selv at jeg ikke kan leve sånn for evig, det vil bli et savn med tiden, å ikke kunne spise grønnsaker o.l.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 09:48   #67
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg føler meg i alle fall veldig bra på dette kostholdet, og dersom det gir de ønskede resultatene, så vil jeg trappe forsiktig opp ved hjelp av Atkins vedvarendestige når jeg er ferdig.
Jeg tror nok ikke jeg tukler med stoffskiftet mitt eller forbrenninga mi, så lenge jeg her gjort noe riktig har det respondert, det både på Atkins, Fedon -men uten c-måltider, og nå noe á la ekstrem Skaldemann. Det er vel bare sånn med kroppen min at den trenger å lures ned i vekt på forskjellige måter for hver omgang, liksom. Men på denne kosten har jeg eliminert alt som kan kalles partystoppere, så jeg håper virkelig jeg fortsetter å gå ned. Ikke savner jeg noe, men jeg vet med meg selv at jeg ikke kan leve sånn for evig, det vil bli et savn med tiden, å ikke kunne spise grønnsaker o.l.


Er det din 2 uke nå? Jeg er i uke 2 nå, men denne uka har jeg ikke gått ned så mye enda (200 g). Men tror kanskje kroppen må omstille seg litt... Men jeg drakk et glass med zero i går og fikk så sinnsykt vondt i hodet og kvalm /vondt i magen. Har ikke drukket det på nesten 2 uker, har prøvd bare å drikke masse vann.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:32   #68
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av supha, her.

Er det din 2 uke nå? Jeg er i uke 2 nå, men denne uka har jeg ikke gått ned så mye enda (200 g). Men tror kanskje kroppen må omstille seg litt... Men jeg drakk et glass med zero i går og fikk så sinnsykt vondt i hodet og kvalm /vondt i magen. Har ikke drukket det på nesten 2 uker, har prøvd bare å drikke masse vann.

Brus? Æsj Høhø, nei, ikke godt å si, det kan visst påvirke, jeg liker ikke brus. Puh! Sårri

Jeg har nettopp avsluttet min uke nummer to, ikke veid meg ennå, for jeg sto opp for kort tid siden, spennende i alle fall! Håper på nedgang enten på vekt eller målebånd.
Det er liksom det, at jeg er ikke en hobbyslanker, går jeg ned i vekt så skal det være et varig resultat.
Jeg har hatt én regelrett sprekk én gang i løpet av snart tre år (og da var jeg full, grisesulten og sto foran et kjøleskap blotta for lavkarboalternativer ...), og da mener man liksom alvor. Ikke bare fordi jeg vil bli slank, selv om det også er veldig hyggelig da jeg stort sett alltid har vært overvektig i en eller annen grad siden barnsben og det er gøy å prøve noe nytt , men fordi jeg vil komme så langt fra den røde blinkende dia-lampa som overhodet mulig, og puste ut og føle meg frisk på ordentlig! Lei av vektnedgang, nå. Vil bare leve og ikke tenke noe mer på det! Det er mottoet til Fettfestivalen 2009 : Ferdig med slanking -en gang for alle

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 20:32   #69
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Hvordan har det gått? Er ille spent

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 21:15   #70
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Jeg fikk besøk av den kvinnelige velsignelsen denne uka, og ble som vanlig fryktellig oppblåst og full av vann dagen før og samme dag. En snikveiing dagen etter viste dog 1,2 kg ned, men det er ingenting som gjelder før torsdag igjen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 00:17   #71
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Spennende lesing her! gratulere til dere alle med gode resultater!

Kanskje jeg må prøve noe "drastisk" jeg med..??

Så at dere diskuterte vitaminer her bak, og for meg med min teflonhjerne,
skulle jeg ønske en lett oppskrift på hvilke vitaminer man BØR få i seg.
Tar idag xtra C-vitaminer, og ketolyse sine (når jeg husker dem)
Morgen og middag dosen går bra, de andre glemmer jeg lett.

Kostholdet her likner måten jeg ville spist, men som jeg ikke har brukt, da jeg
har hatt grønnsaker til maten.. (maten=kjøtt/fisk)
Tror jeg hadde klart å spise uten karber en tid, siden jeg har strevd med å
komme opp i anbefalt dagsdose.

En annen ting, litt OT, men min mor fikk for noen år siden tatt en håranalyse,
(hos ett bra firma) og fikk beskjed om at hun tok for lite vitaminer/spiste for lite
grønnsaker, men var det noe hun var flink på, så var det grønnsaker!
Svaret hun fikk, var at kroppen hennes ikke tok til seg de vitamminene hun spiste,
og ikke hadde noen nytte av dem..

Mistenker at hun har samme problemer som meg, både med kosten og lavt
stoffskifte. Men hun sier hun er for gammel til å bry seg nå

Skal lese mer om hva dere bedriver (spiser) og komme med tilbakemelding hvis jeg
prøver meg på noe ala dette.

Takker uansett for flott info her!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 00:21   #72
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Om din mor tok håranalyse hos et seriøst firma, så skulle hun også ha fått tilbud om behandling. Det er ofte andre ting som kan hemme opptak, av alt fra jern og kopper-nivåer i kroppen som kan hemme opptaket til hverandre eller vitaminer og mineraler. Ingen vits i å ta en hårmineralanalyse (som i tillegg er ganske dyr), når man ikke får skreddersydd et opplegg for å rette opp i ubalansen . Å ta vanlige vitaminer da er egentlig fånyttes, dersom kroppen ikke tar dem opp på grunn av en annen mangel eller ubalanse.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 00:32   #73
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Joda, hun fikk nok tilbud, men som sagt, hun syns hun er for gammel til å
endre noe...
(for gammel til ett bedre liv, spør jeg)

Det var OT I know..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 00:35   #74
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

bare sånn for ordens skyld, jeg har diskutert mat med henne i mange år,
men hun holder fast på sitt, som om den "lille" datteren hennes ikke skjønner noe..
Men hun har komplimert meg for vektnedgang og ett jevnere humør..

Og jeg har ikke gitt henne opp, men det virker som om hun må høre ting fra
andre enn meg.. hun er på glid, og hun har fått låne alle mine bøker

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 00:38   #75
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Hmmm. Hvorfor tok hun hårmineralanalyse da mon tro? Jaja ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Argh, er de siste kiloene vanskeligst? mocca75 Spørsmål og svar 35 27-06-08 22:17
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39
Er di siste kiloene værst å få av??? Harefrøken Ketolysekuren 13 05-06-06 17:38
Hvordan bli kvitt de siste umulige kiloene Marianne Nyheter / media 8 12-01-05 19:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no