Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Kokosboller (sjokoladeboller)

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-05, 11:55   #1
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Kokosboller (sjokoladeboller)

Dette er egentlig Lise sin oppskrift men jeg fant ut jeg skulle legge den ut som egen tråd fordi de er SÅ gode

4 eggehviter - piskes stiv.
søtstoff - tilsettes til eggehvitene er passe søte. ikke for mye da blir det kvalmenes.
4 plater gelatin - legges i bløt til de er mye for å så smeltes i vannbad og helles sakte i eggehvitene under pisking.

La skummet stå i 5-10 min før du setter de i små klumper på bakepapir.

70% sjokolade - smeltes i vannbad eller i micro (lav effekt rør om av og til.)
smøres på når skumklumpene har stått i noen min. jeg helte det over med en t-skje.

kokos eller hakkede nøtter strøes over om man ønsker.

settes til avkjøling til sjokoladen er stivnet helt.

og så nyter man de!! smaker kjempegodt. til og med gottegrisene her i huset har gomlet på de. (tror jeg bare orker en halv,*gomle* nei tror jeg tar hele jeg *)

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-05, 12:20   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

ååååååå ....eeeelsker kokosboller....

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 01-07-05, 12:25   #3
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Hello.....?
Hva skuer mine lyseblå?
Dette må testes, jeg ELSKER kokosboller....!

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-05, 13:06   #4
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

VÆLDI lite kokos i oppskriften da...

Kanskje det går an å ta litt kokosmasse i eggehvitene?

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 01-07-05, 15:49   #5
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

ja lise bruker sån kokos olje ting i.. men jeg har ikke det.. men jegliker best sjokoladeboller jeg

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-05, 18:07   #6
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Tester ut denne, men grillet sjokoladen i mikro'n, så nå er mannen på butikken for å kjøpe ny. Sjokoboller er jo fantastisk godt, så jeg er skikkelig spent på resultatet...!

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-05, 19:02   #7
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

siden sjokolade lett svies så må man ha små biter oppi skålen.. og lav varme.. og så må den røres i av og til. sån at all varmen blir fordelt.. tar ca 1 min. og rør om 1-2 ganger.. og bruk 1/2-3/4 varme

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 20:09   #8
soltor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 42
Innlegg: 18
soltor er på en erverdig vei

Har lagd disse gode sjokobollene. Hadde de i muffinsformer av papir. Skulle ønske noen kunne komme med en god ide om hvordan man kan lage en fin fasong på bollene, og dekke hele med sjokolade.

soltor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 20:19   #9
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

kremsprøyte.. fin fasong.. og så *tømmer* du sjokoladen over med en t-skje.. eneste som ikke blir dekket da er bunnen.. der man egnetlig burde ha kjeks.. vil man ha sjokolade der og kan man dyppe bunnen i sjokolade noen timer senere.. menjeg har alldri brydd meg om det..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-05, 15:14   #10
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Dette hørtes nydelig ut! Må absolutt prøves!

Hvis jeg skal trekke noe med sjokolade, tilsetter jeg litt kokosfett og smelter alt i en skål over kokhett vann. Bare la det stå til det er helt mykt og rør sammen. Da griller du den ikke! Så kan du legge kokosbollene oppi en og en når de er stive og snu dem med to gafler i sjokoladen før de settes tilbake på bakepapiret og drysses med kokosmasse.

NB: Hvis vannet koker og det kommer damp i sjokoladen, blir den grå og ikke blank.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-05, 15:33   #11
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

vist kokkos bollene er stive før du tar sjokolade på blir de litt seige faktisk... sjokoladen bør taes på med en gang nesten. da blander sjokoladen og kokkos bollene seg litt og ting blir ikke seigt..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-05, 01:56   #12
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sier du det? Blir det sånn hvis sjokoladen er kald, men ikke begynt å stivne? Jeg har aldri lagd kokosboller, men har mange oppskrifter på det. Og har jobbet med overtrekkssjokolade på mange andre ting, uten at det har noe å si i denne sammenhengen... Men jeg trodde ikke at det skulle bli seigt, nei. Ser ingen grunn til det. Så kan det være kunstig søtstoff som gjør det?

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 16:16   #13
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs
Talking

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Hmm...
Kom til å tenke på en liten sak..
Jeg har kokos og 70% sjokolade i skapet...

Går det an å lage en sjokolade a la bounty?...

*Hvordan skal jeg få kokosmassen til å henge sammen, slik at jeg kan helle smelta sjokoladeover?...
Blande med piska eggehviter?...*

Noen som har forslag?..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 16:20   #14
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Eggehvite var det første jeg tenkte på ja. Eggehvite og søtstoff (sikert best med fruktose), og kansje litt cocosa extra virgin om du har det?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 16:25   #15
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

jeg har bare natreen, og ikke den cocosa saken...
Skal jeg prøve da tro?...piske litt eggehviter, og blande kokosen i...
Tar jo ikke lange tida..

Hvor lenge holder disse seg tro?..
Kan de fryses?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 16:54   #16
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs
Smile

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Da har jeg prøvd..nå ligger det sjokoboller og "bounty" sjokolade på kjøkkenet til "tørk"
blir spennans dette..
Blir lite spising på meg da, siden jeg måtte slikke bollen etter vannbading av sjokoladen..

Skriver inn når de er klare og smakt på...*spent*

Fine ble de ikke akkurat da....men men..første forsøk

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 21:25   #17
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Å - jeg har en oppskrift på noen "kokostopper" som smaker som "Bounty". Lager de til jul og de er knallgode - og enkle å lage:

Her er den oprinnelige oppskriften:
100 g melis - tilsvarende mengde søtstoff, Natreen pulver kanskje.
100 g kokos
1 ts v.sukker - sikkert greit med noen dråper essens
1 ts kremfløte
100 g mykt smør
150 g mørk sjokolade - smeltes
Kokos

Bland alt godt, rull kuler å sett kjørlig ca i t., dypp i sjokolade og rull i kokos!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 21:28   #18
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Jeg skrev bland alt, men IKKE bland sjokoladen sammen med resten - den skal jo brukes til sjokoladetrekket rundt kulene!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 21:37   #19
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Opprinnelig lagt inn av Hyper

Da har jeg prøvd..nå ligger det sjokoboller og "bounty" sjokolade på kjøkkenet til "tørk"
blir spennans dette..
Blir lite spising på meg da, siden jeg måtte slikke bollen etter vannbading av sjokoladen..

Skriver inn når de er klare og smakt på...*spent*

Fine ble de ikke akkurat da....men men..første forsøk


spent nå..
Blev det gott????

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-06, 01:13   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Egentlig er det vel MIN oppskrift, som Lise "lavkarboiserte".

Jeg tok bilder av dem da jeg laget dem, det er her:

http://www.fotoknudsen.no/archive27/...k2EnoFr.jpg?84

Men dette er vanlige kokosboller altså, med sukker i.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 16:48   #21
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs
Smile

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Opprinnelig lagt inn av Fridolina

spent nå..
Blev det gott????


Det "bounty" prosjektet var ganske vellykka iallefall
De ser jo hjemmelagde ut, men det er jo bare kos..

De smakte skikkelig godt, men hang ikke helt sammen...Kokosmassen falt litt fra hverandre...Så hvis noen har tips til hvordan jeg kan få disse til å henge sammen?...

Kokosbollene er en historie i seg selv...
Hehe....Jeg må ha gjort noe feil...fikk ikke dekket hele kokosbollen, og mulig det er det som var den fatala feilen...
Plutselig var det ikke kokosboller lenger, men et flak med sjokolade!!..
Skummet ble rett og slett borte....

Jeg er nok ingen bakstekjerring nei...men øvelse gjør mester!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 17:23   #22
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Husket du å ha gelantin i? Også er det viktig å ikke vispe så mye etter gelantinen er kommet oppi, bare akkurat nok til at du føler den er spreddd nok ut. Kansje du trenger litt mer gelantin? Og å dekke hele med sjokolade er nok lurt ja.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 18:55   #23
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Gelatin hadde jeg i, men jeg hadde pulvergelatin, og ikke plater....kanskje DER feilen ligger..Man tager det man haver vettu....
Men neste gang blir det nok bra...og kan hende jeg piska litt etter gelatinen og...*FY*

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 19:39   #24
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

Men er det ikke masse karber i kokosmasse da?

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 19:44   #25
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Kokosboller (sjokoladeboller)

20 karber pr 100 gram..men jeg brukte ikke kokos i disse, så egentlig burde jeg skrevet sjokoladeboller

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kokosboller Summer Kake/dessert og snacks 45 11-12-11 13:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no