Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hvor lang tid tok det før dere begynte å gå ned i vekt med Atkins?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-09, 01:18   #1
mor til to tette
Juniormedlem
 
mor til to tette sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 41
mor til to tette er på en erverdig vei

Hvor lang tid tok det før dere begynte å gå ned i vekt med Atkins?

Har kjøpt Atkins boken og driver å lese den. Jeg har nå vært på lavkarbo mat i to dager, men vekta står stille . Det positive er at den har heller ikke gått opp selv om jeg har spist flere ganger enn jeg ellers gjør.

Jeg har hele livet veid mellom 52-55 kg og etter to tette har jeg 20 kg for mye (75 kg). Jeg hater kroppen min, og selvtilliten er helt borte så jeg må gjøre noe selv om jeg fortsatt ammer. Minste er 8 mnd så han tar ikke pupp så ofte nå. Det at man går ned i vekt under amming er stikk motsatt i mitt tilfellet.

Jeg er utålmodig når det gjelder å gå ned i vekt, derfor lurer jeg på når kan jeg forvente resultater? Det er sikkert mange av dere erfarne Atkins slankere som kan svare på dette.

mor til to tette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 02:03   #2
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor lang tid tok det før dere begynte å gå ned i vekt med Atkins?

Opprinnelig lagt inn av mor til to tette, her.

Har kjøpt Atkins boken og driver å lese den. Jeg har nå vært på lavkarbo mat i to dager, men vekta står stille . Det positive er at den har heller ikke gått opp selv om jeg har spist flere ganger enn jeg ellers gjør.

Jeg har hele livet veid mellom 52-55 kg og etter to tette har jeg 20 kg for mye (75 kg). Jeg hater kroppen min, og selvtilliten er helt borte så jeg må gjøre noe selv om jeg fortsatt ammer. Minste er 8 mnd så han tar ikke pupp så ofte nå. Det at man går ned i vekt under amming er stikk motsatt i mitt tilfellet.

Jeg er utålmodig når det gjelder å gå ned i vekt, derfor lurer jeg på når kan jeg forvente resultater? Det er sikkert mange av dere erfarne Atkins slankere som kan svare på dette.

Først og fremst, hva spiser du, og hva drikker du?
Det kan ha veldig mye å si for resultater.
Når det er sagt, det er vedlig forskjellig hvor fort man begynner å miste vekt. For noen kan det ta litt tid, for andre kommer det igang umiddelbart.

Leser du den norske atkinsboka?
Isåfall vil jeg råde deg til å komplettere med å lese i atkinstrådene her i forumet, for den norske boka er mangelfull i forhold til orginalen på engelsk.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:41   #3
mor til to tette
Juniormedlem
 
mor til to tette sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 41
mor til to tette er på en erverdig vei

Sv: Hvor lang tid tok det før dere begynte å gå ned i vekt med Atkins?

Ja det er den norske boken, og jeg leser her på forumet også.

Drikker koffeinfri kaffe og vann (minst 2l) spier kunn mat uten karbo (egg, kylling, smør, cc, kokt brokkoli, grønn salat med olje dressing osv..

Har fulgt det som står i boken som lovlig mat. Jeg er på dag 3 og det ser ut at ting begynner å skje nå.

mor til to tette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 23:37   #4
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor lang tid tok det før dere begynte å gå ned i vekt med Atkins?

Opprinnelig lagt inn av mor til to tette, her.

Ja det er den norske boken, og jeg leser her på forumet også.

Drikker koffeinfri kaffe og vann (minst 2l) spier kunn mat uten karbo (egg, kylling, smør, cc, kokt brokkoli, grønn salat med olje dressing osv..

Har fulgt det som står i boken som lovlig mat. Jeg er på dag 3 og det ser ut at ting begynner å skje nå.

Det høres bra ut :-)
Veier du maten så du vet hvor mye karbo du får i deg?

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 14:48   #5
mor til to tette
Juniormedlem
 
mor til to tette sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 41
mor til to tette er på en erverdig vei

Sv: Hvor lang tid tok det før dere begynte å gå ned i vekt med Atkins?

Da er 3 kg borte, og motivasjon er på topp. Har ikke vært sulten ett sekund men matlysten er borte også. Kunne aldri tro at jeg ville klare meg med koffeinfri kaffe og uten sukkerbit men det går som bare det.

mor til to tette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 17:54   #6
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor lang tid tok det før dere begynte å gå ned i vekt med Atkins?

Opprinnelig lagt inn av mor til to tette, her.

Da er 3 kg borte, og motivasjon er på topp. Har ikke vært sulten ett sekund men matlysten er borte også. Kunne aldri tro at jeg ville klare meg med koffeinfri kaffe og uten sukkerbit men det går som bare det.

Supert :-))

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lang tid tar det? matitt Lavkarbo generelt 0 16-01-09 13:43
Dere som i utgangspunktet ned 15-20 kg, hvor lang tid brukte dere på de første 10? mamma til tre gutter Ketolysekuren 32 29-11-08 23:25
Hvor lang tid brukte dere på å komme i ketose? annabanana Ketolysekuren 14 25-03-08 20:04
Hvor lang leveringstid fra Atkins/dr.lindberg? Kalorine Lavkarbo generelt 12 18-03-05 18:00
Hvor lang tid gikk det før dere merket noe vekttap?. Miriam Dr Lindbergs 6 16-06-04 10:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no