Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

slank med kokosfett?!?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-04, 21:06   #1
hannepanne
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Innlegg: 2
hannepanne er på en erverdig vei

slank med kokosfett?!?

Leste en artikkel om dette i et blad. Man spiser 3 ss kokosfett per dag, dette skal øke forbrenningen med opp til 50%. Hva bør jeg spise i tillegg til fettet, og bør jeg innta fettet før måltider spredt ut over hele dagen?

Jeg ammer, vil dette gå ut over melkeprod?
Trener 3-4 ganger i uka i tillegg til gode gåturer, er dette OK?

Hvor lenge bør jeg vente før jeg ser resultater?

hannepanne er avlogget   Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 21:59   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg er ny på kokosolje/fett (Cocosa) sjøl. Men det står på glasset at de anbefaler 2 ss pr dag, med måltid, 1 ss morgen og 1 ss kveld. Det var også hva de anbefalte i helsekosten der jeg kjøpte det. (1 ss veier 12 gram by the way).
At det øker forbrenningen med 50% stiller jeg meg tvilende til. Det står det ingenting om på alle de sidene/rapportene jeg har lest om dette nå. Jeg har tatt 2 ss/dag i ei uke snart og merker at jeg ikke fryser så mye som jeg pleier, kanskje litt mer opplagt, ikke så trøtt om morningen ...... og er fryktelig tørst ! Vekta vil vise om jeg har forbrent mer fett !

Man skal spise lav karbo-kost, fungerer IKKE med høy karbo sto det på en amerikansk side jeg leste. Det finnes også en egen "coconut-oil diet", jeg har linken på PC'en på jobben....det så IKKE godt ut ! Hvis man har problemer med å følge Atkins eller Fedon vil man garantert ha problem med den dietten !

Hvis du ammer ville jeg ha sjekket med lege eller andre som kan ha greie på hvordan dette påvirker ......flere nye mødre med kunnskap her i forumet....de vet kanskje mer ???? Iset kanskje ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hensikten med Vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 4 11-06-14 21:24
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
slank med kokosfett? hannepanne Lavkarbo generelt 6 29-11-04 20:54
Startvansker med intro - jeg er så sulten! donjuanwannabe Induksjonen 16 04-03-04 11:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no