Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

På'an igjen, noen spørsmål

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-07, 22:25   #1
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

På'an igjen, noen spørsmål

Jeg har boken, men har lånt den vekk til en venn som har rotet den bort, og beklager, Torkil, men jeg kjøper ikke enda en bok

* På ketolysesiden nevnes det ostechips, hva er det og hvor kjøper man det?
*Er det slik at man skal holde seg på 15-20 karber, eller kan man holde et visst antall karber så lenge man holder seg i ketose?
*Forumet på ketolysesiden, kan man melde seg inn der uten å hive seg på diverse kurs, o.l.?

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 22:48   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: På'an igjen, noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jeg har boken, men har lånt den vekk til en venn som har rotet den bort, og beklager, Torkil, men jeg kjøper ikke enda en bok

* På ketolysesiden nevnes det ostechips, hva er det og hvor kjøper man det?
*Er det slik at man skal holde seg på 15-20 karber, eller kan man holde et visst antall karber så lenge man holder seg i ketose?
*Forumet på ketolysesiden, kan man melde seg inn der uten å hive seg på diverse kurs, o.l.?

*Du får be vennen kjøpe igjen ny bok til deg*

*Ostechips lager du selv:

Høvler skiver med ostehøvel, og deler i mindre biter. Lekkes på bakepapir, ha på litt grillkrydder. Settes i forvarma ovn på 200 grader og stekes til de bobler i midten og får litt farge rundt kanten

*anbefalt karboinntak er 15-20 de 3 første ukene, så eventuelt øke med 5 karber i uka. Såfremt du er i ketose.

*Du kan kjøpe deg permanent tilgang til forumet på ketolyse for kr. 229,00

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 23:26   #3
kiwi
Juniormedlem
 
kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 16
kiwi er ny på veien

Sv: På'an igjen, noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

*anbefalt karboinntak er 15-20 de 3 første ukene, så eventuelt øke med 5 karber i uka. Såfremt du er i ketose.

Står det i boka? At man kan øke, mener jeg. Snart 5 uker siden jeg leste den, men den er lånt bort nå.

__________________
1. mnd: -7.5 kg
kiwi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 23:34   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: På'an igjen, noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av kiwi, her.

Står det i boka? At man kan øke, mener jeg. Snart 5 uker siden jeg leste den, men den er lånt bort nå.

Ja det står:
Starten på kuren deles inn i 3 faser:
Uke 1,
uke 2 til 3,
uke 4 til du har nådd din ønskede vekt. Står bl.anna: Du kan nå sannsynligvis tillate deg litt mer karbohydrater, kanskje 5-10 gram pr dag. Viss du øker karbohydratmengden, bør du sjekke med stix regelmessig for å sjekke at du er i ketose. Når du skal øke karboinntaket er det svært viktig at det skjer gradvis. Du kan forsøke med en økning på 5 gram pr uke, inntil mengden er økt til 30-40 gram. Forutsetningen er at stixen fortsatt slår ut på ketose. og at du fortsatt går ned i vekt. Viss ikke, må du redusere karbohydratmengden til et minimum...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
noen som har peiling på blodtrykk... nomma Fysisk og mental helse 6 19-07-06 21:39
Nybegynner med spørsmål:) nanban Induksjonen 2 12-10-05 23:25
Noen spørsmål (fase 1) prinsesse Fase I 11 22-11-04 00:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no