Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Hva faen er det som feiler Kari Jaquesson?

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-10, 03:51   #51
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Hva faen er det som feiler Kari Jaquesson?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg synes i utgangspunktet det er veldig bra at hun beklager, men MÅ hun beklage på en sånn forbeholden måte?: "Nå beklager Jaquesson hvis Lindberg føler seg såret".
Men hun beklager selvfølgelig ikke om det ikke er tilfelle. Var det noen som oppfattet Lindberg som såret? Jeg kan ikke helt forestille meg at en seriøs lege og forretningsmann kun blander inn personlige følelser i en sånn sak, og i hvert fall ikke bare uttalte seg på vegne av seg selv. Tror jeg, da.
Og i forhold til hennes videre påstand om at det ikke var noen spesifikk kritikk av Fedon, så synes jeg det er merkelig å uttale seg alene om han. Det tidligere VG-debattinnlegget hennes oser ikke akkurat av dyp respekt ...

Jeg tror det er farlig å overse henne. For det vil alltid rase inn heiarop fra tilhengerne, og sånne uttalelser trenger å bli balansert!


Dette henger jeg meg opp i stadig vekk. Jeg har lest flere av debattene. Først så raser man ut mot selvmedlidenheten til de late tjukkasene uten selvkontroll, og så slenger man inn en parantes med unntak for 'de med lavt stoffskifte og sånn, da'.
Det tok meg tjue år med sulting og skam men like forbannet ti-femten-tjue kilo overvekt før jeg fikk diagnosen min. Det er så mange mørketall med folk som spiser feil i forhold til sine genetiske/hormonelle forutsetninger som blir en del av nedslagsfeltet for meninger som Kari Jaquesson har gitt uttrykk for. Jeg ser for meg at følgene kanskje kan bli at de fortsetter med hvitknokeslanking i stedet for å ta den turen til legen og få tatt de blodprøvene!

Ja du har rett,det skulle kommet ut mer i media om de som har sykdom og er overvektig av den grunn.Men det finns faktisk di som spiser på seg vekta å da,di innrømmer det selv også.Men det er jo arsaker til det å da,di trenger ikke være late som Kari sier.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tabloid TV2 11/10-10 - Trim-Kari sjokkerer de feite arnakristin Nyheter / media 0 11-10-10 18:51
Bli med Kari Jaquesson til Marokko! Merete A Fysisk og mental helse 6 24-07-06 12:30
Hva Er Det Som Feiler Meg hannahgamlem Induksjonen 26 14-12-04 10:04
Noen som vet hva som feiler meg? Iset Lavkarbo generelt 2 19-06-04 13:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no