Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
20-07-13, 12:04 | #26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
|
Sv: BlodsukkermålingTakk begge to. Leste også det med at blodsukker under fire var unormalt. Jeg mener jeg har lest at Hexeberg har behandlet noe som ligner på dette.. Jeg har nå gått tom for strimler, men er nå shaky, har vondt i hodet og ganske svimmel. Har spist omelett med pølse, paprika, sopp, ost og fløte for ca en time siden, men tror ikke det hjalp. Bør jeg spise mer karbohydrater? Jeg kjenner jeg er litt frustrert nå at jeg ikke får målt mer blodsukker i dag. Jeg føler meg ganske ofte sånn som det her, men nå når jeg har funnet en mulig årsak har jeg lyst å få bevis også. Men jeg har ikke råd til flere sånne teststrimler akkurat nå.. |
Min kostholdsfilosofi: LCHF |
20-07-13, 16:31 | #27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
|
Sv: BlodsukkermålingDiabetikere får dem på blå resept, men nytt nå er at legen må skrive hvor mange teststrimler man trenger hver dag. Aner ikke om man får dem på blå resept om man har reaktiv hypoglycemica. De er steike dyre og betale for selv iallefall.
20-07-13, 17:55 | #28 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Bergen
Alder: 47
|
Sv: Blodsukkermåling
Kanskje du skal spise litt frukt eller noe for å se om det hjelper. Er nok andre her på forumet som kan mer om blodsukker enn meg og hva som er normalt eller ikke når man går på lavkarbo. |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Blodsukkermåling, ikke fastende? | raindew | Ketolysekuren | 13 | 06-09-10 22:50 |