så brød tråden men er det noen som vet om det fins lyst lavkarbo brød? hva er navnet på det :confused: takk for svar...:D
skal godt gjøres å få et naturlig lyst lavkarbo brød. men brød laget på proteinpulver eller rein bakemiks blir lyst.. men smaken kan jo diskuters.
Jeg vet at Atins har "loff", flere typer. Men de selges ikke i Norge. Om de smaker godt, er jeg litt i tvil om.
Tror ikke Atkins har "loff" lenger. De har kuttet ut en masse varer...
Og brød bare med bakemiks smaker *pfhøøøøy*
Det beste resultatet med best smak får du ved å prøve en av oppskriftene her. Prinsessebrød, Nabobrød eller Iset sitt brød .............
Okei, det står loff i flere av oppskriftene i Atkins-kokeboka, men den er jo så lite oppdatert at det er en skam uansett.
Ja, jeg ville nok bakt selv, og for å få lysere brød kan du vel bruke mindre frø og mer soya, men du får jo ikke i NÆRHETEN noe loff-smak, så egentlig er det bedre med alle frøene. :D
oki,da prøver jeg en av oppskriftene her inne =)
Okei, det står loff i flere av oppskriftene i Atkins-kokeboka, men den er jo så lite oppdatert at det er en skam uansett.
Ja, jeg ville nok bakt selv, og for å få lysere brød kan du vel bruke mindre frø og mer soya, men du får jo ikke i NÆRHETEN noe loff-smak, så egentlig er det bedre med alle frøene. :D
De selger ikke ferdig brød legne var det jeg mente. Og joda, det står LOFF i boka ja, men det smaker jo ikke loff i det hele tatt.....