Har hørt at man kan bruke store, hvite neper i lasagne...i tynne tynne skiver istedenfor pastaplater...
Men HVOR HVOR HVOR får man kjøpt disse?...
Heter de hvite neper?...
Hvordan ser de ut?
Jeg har sett i mange butikker, men ikke funnet....Iallefall ikke som jeg vet om...:confused:
Altså.. vi har sånne neper i butikken jeg jobber i, å det er en liten coop marked butikk, så tror du skal kunne finne dem i en eller annen butikk der du bor :)
Åssen ser de ut da?..
http://www.matogdrikke.no/images/nepe2.jpg
Tusen takk!
Har enda ikke sett sånne her i byen..Får vel leite til jeg er heldig..;)
Har du sett i Coop Prix? De finnes iallefall her i vår butikk. Vi kaller disse nepene for maineper, men jeg ser at næringsmiddeltabellen omtaler dem bare som neper. De er kjempegode å spise rå!;) Håper du finner dem!:)
Jeg laget dette og det var faktisk ganske godt. Jeg kjøpte nepene på meny på bystasjonen.
og jeg har sett de på coop mega, men jeg tror noen butikker kun har de en liten periode hvert år...?
Ikke helt sikker...
og jeg har sett de på coop mega, men jeg tror noen butikker kun har de en liten periode hvert år...?
Ikke helt sikker...
:ja:
Ok..De hadde IKKE på ICA maxi i Åsane iallefall....Meny neste;)
De har hvite neper på kiwi der eg jobbe:) Men eg tror kanskje d e sesong for d nå, og at de e vanskeligere å få tak i på andre tider av året
Ja, det er vanskelig å få tak i disse nepene på vinteren, men hele sommeren og utover høsten burde de være lett å få tak i. De trenger kort voksetid og holder seg ikke så lenge.;)
ok..tusen takk for svar!
Da blir det lasagne på våren da...hehe
Vi har dem enda.. spørr på en coop butikk du visst du har en i nærheten
Takk, det skal jeg gjøre!!:)
Jeg kjøpte hvite neper på en grønnsaksforretning i dag.. tror de har de i disse innvandrerbutikkenen som har kombinert grønnsaker og alt mulig annet :)