Nåken som kan anbefale god sukkerfri melkesjokolade til fornuftig pris.
Lurer og på korleis maltitol reagerer på varme
Mulig denne ikke er sukkerfri, men det er iallefall lite karber i den...
Husker ikke heeeelt hva den heter, men er noe med Brut, og det er 86% kakao i den...
Jeg har brukt denne i cookies, og den smelter den, om det var det du mente:)..
Maltitol tåler varme veldig godt - har laget sukkerfrie drops med maltitolsirup, og der skulle temperaturen være høyere enn for drops med vanli sukker.
Får premium 86% på menyen. Tenker på sukkerfri søta med sukkeralkoholer eller anna.
Vet de har noen sukkerfrie sjokolader på Ica Maxi her i Bergen iallefall....
De har en egen hylle med sukkerfrie produkter(Les: snop):)...
vet ikke om du kan bruke den men atkin`s melkesjokkoladen er jo rååå god :)
ellers finnes jo cavalier sjokoladene både her og der :ja:
Cavalier er bedre enn atkins men begge er litt dyre.
Cavalier er bra hvis du liker å være dårlig i magen. :p Merk at maltitol kan ha større invirkning på blodsukkeret enn man tror. Derfor er ikke nødvendigvis sukkerfritt godteri passende på en lavkarbodiett. Er lett å lure seg selv.
Jeg blir så fryktelig sjokoladesyk hver gang jeg leser overskriften på denne tråden. Også leser vi Charlie og sjokoladefabrikken for poden også nå.
sukkerfitt.no eller noe sånt heter en sjokoldaetype og.. den er ganske god..
Jeg blir så fryktelig sjokoladesyk hver gang jeg leser overskriften på denne tråden. Også leser vi Charlie og sjokoladefabrikken for poden også nå.
Sorry:)
Skulle ønske noken kunne lage sjokolade med stevia, det hadde vore noke:)
Sorry:) Ikke noe å be om unnskyldning for.;) Det er ikke din skyld at jeg er gravid og snopesyk. :dulte:
Med stevia ja, litt rart det ikke finnes. Du kan jo lage din egen sjokoladebar av sjokoladeproteinpulver og moste walnøtter? :kreativ: