View Full Version : Kinsarvik i Bergen!!

Hyper
16-10-06, 01:25
En butikk med mye rart for oss på lavkarbo...
Her er hjemmesiden deres:)

http://www.kinsarvik.no/visNettbutikk.aspx?gruppeID=1&katID=67&n1=24&n2=6

stinasol
16-10-06, 16:30
topp! jeg har sendt mail til de ang. vaffel mix fra atkins :)

Hyper
16-10-06, 20:32
Send rapport da!!

Jeg har mailet litt med de jeg og..
Hørte de skulle få inn Stevia......:)..

Så når jeg får penger på kontoen, blir det kinsarvik for (nesten) alle penga;)

stinasol
16-10-06, 21:22
hehe ja lett for,har brukt ganske mye penger på å hamstre inn ditt og datt jeg kommer over... skal gi beskjed med en gang jeg vet noe mer om vaffel(osv) mix her i bergen :)

Hyper
16-10-06, 21:24
Har du noen andre smart tips?...
Om ting du har kjøpt, hvilke butikker osv?

stinasol
16-10-06, 22:05
jeg bestemte meg egentlig for å ikke spise noe søtt før jeg var på 70 men har alikevell hamstret søtstoff hehe...splenda,flytende sukett,100% bakekakao,100% sjokkolade,atkins sjokkolader ,heistad syltetøy,sjokkoladepudding,gele osv..helt vill vet du!,kjøper alt jeg kommer over og så lagrer jeg det i skuffen(blir en stor søt stoff fest til slutt ja)men har vel ikke noe særlig tips å komme med nei,prøvde bakemixen til ketolyse men likte ikke den så jeg bruker soyamel i alt jeg baker/lager,heldigvis liker jeg smaken av det da :)nå er jeg skikkelig gira på dette vaffel/muffins/pannekake greiene,så håpe håpe... du da,noen tips? vet du om noe snop som går an å ha,for eks salt lakris..

Enid
16-10-06, 23:52
De har salt lakris (av merket De Bron) på Kinsarvik, men vær forsiktig, det er Maltitol i den...

Hyper
17-10-06, 00:21
jeg bestemte meg egentlig for å ikke spise noe søtt før jeg var på 70 men har alikevell hamstret søtstoff hehe...splenda,flytende sukett,100% bakekakao,100% sjokkolade,atkins sjokkolader ,heistad syltetøy,sjokkoladepudding,gele osv..helt vill vet du!,kjøper alt jeg kommer over og så lagrer jeg det i skuffen(blir en stor søt stoff fest til slutt ja)men har vel ikke noe særlig tips å komme med nei,prøvde bakemixen til ketolyse men likte ikke den så jeg bruker soyamel i alt jeg baker/lager,heldigvis liker jeg smaken av det da :)nå er jeg skikkelig gira på dette vaffel/muffins/pannekake greiene,så håpe håpe... du da,noen tips? vet du om noe snop som går an å ha,for eks salt lakris..

jeg har kjøpt salt lakris på nettet...de Bron har vet jeg..

www.dialife.dk (http://www.dialife.dk)
www.atkinsprodukter.se (http://www.atkinsprodukter.se)

Jeg har hatt posene mine leeenge...
og de har ligger i fred i mange uker nå...og det skal de fortsette med..jeg skal enda ned 8-10 kilo til:)...

Men liker å ha det der....jeg synes faktisk det er lettere å holde seg vekke da....
Og bedre å ta en sånn lakris, enn "vanlig"....

Ellers liker jeg den sjokoladen på Kinsarvik som er 86%kakao....

Også har Iset fortalt meg at de har godt krydder der...
Truccomare og et annet..herbamare eller no...

Får stikke innom en dag og sjekke tror jeg:)....

Tror de har sukkerfri is der og!...
Men den kan du lage hjemme selv...:)

stinasol
17-10-06, 18:16
hmm..angående maltitol,er det ikke det som er i atkins sjokkoladene? hvorfor skal jeg være forsiktig med det?

Enid
17-10-06, 18:22
hmm..angående maltitol,er det ikke det som er i atkins sjokkoladene? hvorfor skal jeg være forsiktig med det?
Fordi du kan utvikle en intoleranse mot det! Dersom du søker på "maltitol" her på forumet kan du lese om noen særs ubehagelige opplevelser - dersom man spiser for mye maltitol kan man få magesyke, grusomme luftsmerter osv. Så vær forsiktig, spis i små mengder!

stinasol
17-10-06, 21:23
oi..skummelt,ja har spist 2 atkins sjokkolader(1 om gangen da) ,det har gått fint,får prøve og kjøpe lakrisen og spise noen få om gangen,takk for tipset :)