View Full Version : Julebord koster!!!!


MonicaA
18-12-06, 18:12
Grøss og gru... Var på julebord fredag, og tok en "fridag" med julemat, øl, baileys og chips utpå natta. Som den selvpineren jeg er, gikk jeg på vekta lørdag morgen, 3 kilo opp!!!!!! :eek: :eek: :eek: Hadde min "offisielle" veiedag i dag, og resultatet var fortsatt like ille. Til å grine av... Nå er det påan igjen til julaften, da blir eneste utskeielsen julemiddagen. Kjøpte cavalier konfekt i går, og har laget lavkarbo julekaker, så da er jeg beredt for alle slags juleselskap. Uff, skulle ønske julen kunne vente i et par måneder til.

Summer
18-12-06, 20:23
Bare to uker til, så er julen over. :klem:

donjuanwannabe
18-12-06, 21:23
eneste utskeielsen julemiddagen.

Julemiddagen er ikke noen utskjeielse da, bare du spiser de riktige tingene og kutter ut de gale.

Og de kiloene du la på deg forsvinner igjen ganske raskt hvis du spiser Atkins igjen. Det var mye vann du la på deg.

Snikende Saccosekk
19-12-06, 13:20
Koste meg litt på julebordet selv, med julepølser (lov), 1 potet (tvilsom), 1 oreokake fra 7-11 (fysjameg!) og litt hagen daas-iskrem (RED ALERT!).

Vekta gikk litt opp men gikk kjapt ned igjen også, så ikke se så tungt på det enda! Som donjuanwannabe sa så er det nok mest vann som forsvinner før du vet ordet av det :-)

Fortell oss gjerne hvordan det gikk på neste veiing, hvis det blir noe før jul da.

Har min egen veiing i morgen, og håper på en kilo til. Fredag er det juleavslutning og start på en liten pause for min del. Deilig hvit sjokolademoussekake på jobb.. mmmm!

Fast-i-fisken
21-12-06, 13:59
Dette går bra. Du spiste jo ikke 3 kg mat, så dette er stort sett vann. Er nok borte i løpet av uka. Jeg var på julebord for en uke siden. Masse god mat. Spiste bare kjøtt og eggerøre jeg. Hvorfor fylle opp med poteter eller brød når det er så mye annet godt. så drakk jeg bare vin til. Gikk så fint så. Gjør det samme julaften. Er hos svigers. Jeg skipper poteten til ribba.

God jul