View Full Version : Holmgang i kveld


janmesi
24-01-07, 10:13
Sirkuset fortsetter. Drevon, Skaldeman, Lindberg, Svihus (ja, igjen!), Gretha Støa Birktvedt ... i kveld, kl. 21.40

Skaldeman er i storform, hadde foredrag for LIONS i går, og vi har et arrangement på TANUM i dag klokken 17.00 (Karl Johan).

Giv akt! :D

cathrine
24-01-07, 11:55
..Da vet jeg hva jeg skal på dette tidspungtet i kveld :-)
Jeg trenger nemlig masse inspirasjon og fakta for å klare å velge det riktige for meg...:rolleyes:

Borealis
24-01-07, 12:53
Sirkuset fortsetter. Drevon, Skaldeman, Lindberg, Svihus (ja, igjen!), Gretha Støa Birktvedt ... i kveld, kl. 21.40

Skaldeman er i storform, hadde foredrag for LIONS i går, og vi har et arrangement på TANUM i dag klokken 17.00 (Karl Johan).

Giv akt! :D

Pokker!
Samtidig med House!:(

tnutt
24-01-07, 13:43
Jeg tror Skaldeman er i stand til å skape store problemer for den etablerte ekspertisen, og på den måten berge helsen til folk.

Skaldeman reddet i hvert fall min helse.

Aline
24-01-07, 14:06
Når kommer reprisen? :spent:

tnutt
24-01-07, 14:16
Reprisen går vel i morgen kl 12.35 på tv2.

Og så blir programmet veldig klikkbart på tv2 sumo, hvis man betaler eller kjenner noen som betaler abonnementsavgift.

janmesi
24-01-07, 14:54
Tv2 sumo?? Hva er det :confused:

Nettmøte i morgen på Nettavisen:
http://www.side2.no/helse/article874710.ece

stinasol
24-01-07, 15:09
hihi er det noe nytt eller er det tv2 zebra kansje? :o

tnutt
24-01-07, 15:59
www.tv2.no/sumo (http://www.tv2.no/sumo)

det er web-tven til tv2.no - ikke noe mer mystisk med det enn at de har fått nytt navn...

Fridolina
24-01-07, 17:23
Dette kan bli gøj..:jegvant: ..håper det blir en ordentlig diskusjon denne gang..

Kanutten
24-01-07, 17:45
Sirkuset fortsetter. Drevon, Skaldeman, Lindberg, Svihus (ja, igjen!), Gretha Støa Birktvedt ... i kveld, kl. 21.40

Skaldeman er i storform, hadde foredrag for LIONS i går, og vi har et arrangement på TANUM i dag klokken 17.00 (Karl Johan).

Giv akt! :D

Nå kjenner jeg til bare Skaldeman og Lindberg, de er jo sånn passelig enige med hverandre på mange områder, men hva mener de andre da?

Isalien
24-01-07, 18:16
Skal sees!

janmesi
25-01-07, 09:47
... det gikk vel ikke så verst, eller hva?

Charmtassen
25-01-07, 09:58
Nei, jeg synes det var bra, jeg!
Må si at jeg synes at Fedon Lindberg gjorde ganske god figur denne gangen også - snakket bra og forståelig og nikket av og til ivrig når Skaldeman snakket.
Skaldeman snakker et så godt og forståelig svensk og har så gode poeng at vi som "driver med" lavkarbo blir i godt humør av det!
Veldig bra!

Også litt morsomt å se Støa Birketvedt godt plassert mellom de to. Syntes nesten synd på henne gitt! :p

Snikende Saccosekk
25-01-07, 11:02
Jeg ser innslaget på sumo nå og klarer ikke å la være å le. Stress-akser?
Harmonisk balanse?

Håper ikke folk putter skaldeman i samme bås som det der.

tnutt
25-01-07, 11:28
Jeg tror det går an å putte Skaldeman i samme bås som de stress-aksene. Fordi:

Hele Skaldemans prinsipp består i å frigjøre fettforbrenningen via hormoner. Og det er ikke bare ett hormon som bremser fettforbrenningen - det er flere.

Å senke insulin-nivået har stor betydning for de med høyt insulin-nivå, akkurat som det å senke stress-hormoner virker inn på de med mye stress-hormoner. Man kan gå ned i vekt på begge måter.

Men det er ingen tvil om at hvilket hormon Skaldeman mener man bør angripe....

Hyper
25-01-07, 11:32
Skulle nesten telt hvor mange ganger den dama sa ordene stress akser, harmoni, hormoner og balanse.. Det var iallefall ALT jeg hørte....