View Full Version : Den Store Gullprodukt Tråden


KarboKiller
11-04-07, 12:42
Tenkte vi kunne lage en tråd der vi legger inn våre gullprodukter, under kategorier, slik at nykommere slipper å leite seg igjennom alt for å finne frem....

Sauser/Dressinger:

-Salatmesterns hvitløksdressing. God på smak, 0,7 gram karber. I kjøledisken hos rimi, ica og rema.


Tomatprodukter:

Idun ketchup med grønn kork - fås over alt, med 8 gram karber.

DeMele (tror jeg) hakkede tomater. Suveren på smak, og kun 2,6 gram karber. fås hos ica, men er noe dyre.

Eldorados smakstilsatte hakkede tomater: kun 3,4 g karbe, og billigere enn demelo, men ikke fullt så gode.

Sennep:

French's mustard. 1g karber, og bra på smak, fås over alt.

Tacoprodukter:

Mama rosas eller noe slikts tortillas, som kan kjøpes fra dialife.dk. Kun 3 gram karber pr stykk, og nydelige som pizzabunn til italiensk pizza.

First price tacosaus.

Snacks:

Bacongull fra maarud, 2,5 gram karber, og hele 60 gram proteiner.

Ferdige kjøttprodukter:

Her er det bare å komme med ting!!


Pålegg:

Kavli ishavskaviar, kun 8g karber, og god på smak.

jorang
11-04-07, 13:16
.....
-Salatmesterns hvitløksdressing. God på smak, 0,7 gram karber. I kjøledisken hos rimi, ica og rema.
....



På Rimi og ICA heter merket Matmesteren, men det er samme produsent og samme innhold ;)
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12202


Vil med det samme tilføye
- Hellman Real Mayo - 0 karbs og masse fett. Jeg kjøper den på Bunnpris, men du får den også på Meny og de litt større Coop'ene
- Heistad gele 0 karbs - et godt alternativ til et selskap. 9,90 pr pose - gir ca 7,5dl gele. Det er også en helt grei oppskrift på fromasj på pakken :)

Carisma
11-04-07, 13:52
Her er det mer: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3971&highlight=produkter

iadokka
11-04-07, 22:41
- Heistad gele 0 karbs - et godt alternativ til et selskap. 9,90 pr pose
HVOR finner du den så billig? :w00t:

jorang
12-04-07, 15:37
Bunnpris - kanskje stort sett lokalisert i Midt-Norge. Kjøpte i påska sist gang ;)

Tuppen
12-04-07, 15:41
what??
finner den ikke jeg heller- og det er maange her i trondheim.... hmm

jorang
12-04-07, 15:45
Vel - da må du kanskje prøve Meny - eller kanskje Coop Mega eller Obs!

Jeg synes den var meget god. Skulle gjerne funnet Heistad sin vaniljesaus. Den klarer ikke jeg å finne :|

Carisma
12-04-07, 15:47
Jeg synes den var meget god. Skulle gjerne funnet Heistad sin vaniljesaus. Den klarer ikke jeg å finne :|

Meny, Ica Maxi og utlra har har den stort sett.

Bunnpris finnes det masse av i oslo, visste faktisk ikke før for noen uker siden at de finnes andre plasser, trodde de var litt som Deli de Luca jeg. :rolleyes:

lilletrine
12-04-07, 18:09
Helgø matsenter har alle heistad produktene.

iadokka
12-04-07, 21:54
Bunnpris - kanskje stort sett lokalisert i Midt-Norge. Kjøpte i påska sist gang ;)Ååå, jeg visste jeg aldri burde flyttet fra Trheim! :hylgrine:De har den på Ultra og Meny her da, men den koster ca 20,- der. Det har jeg ikke råd til hver dag. :geip:

Pusemor
12-04-07, 21:59
Kavli Naturell ost med 0g Karbohydrat og 16g protein..

De har også kavli smøreost med bacon,skinke osv med 0 kabohydrat..

De er kjempe godt..

Valeriana
23-04-07, 12:00
Pålegg:
Kavli ishavskaviar, kun 8g karber, og god på smak.
Jeg liker godt kokt egg med kaviar, og har funnet en kaviar som har enda lavere karboinnhold enn den til Kavli.
Det er Mills Gjestekaviar som selges på glass og ikke i tube, de aller fleste dagligvareburikker har den. Den har bare 5g karbo pr 100g

mcfrogner
23-04-07, 12:53
Ååå, jeg visste jeg aldri burde flyttet fra Trheim! :hylgrine:De har den på Ultra og Meny her da, men den koster ca 20,- der. Det har jeg ikke råd til hver dag. :geip:

På Ultra kjøper jeg enten Heistad-gelé til ca. 20,- eller en annen type til 9.90 - husker ikke merket (har lyst til å si Cloetta, men vet jo at det ikke stemmer, men det ligner :D ).

Carisma
23-04-07, 12:53
På Ultra kjøper jeg enten Heistad-gelé til ca. 20,- eller en annen type til 9.90 - husker ikke merket (har lyst til å si Cloetta, men vet jo at det ikke stemmer, men det ligner :D ).
Confecta?

mcfrogner
23-04-07, 13:14
Yes!! Haha :D De har lett-gelé med jordbær- og ananassmak, og sikkert flere. Det blir bare 1 dl mindre gelé, og koster halvparten av det Heistad sin koster, like god.

Isalien
23-04-07, 13:53
Landlord sine hakkede tomater på boks har bare 1,5 g karbo.

Petronella
20-01-08, 10:35
Her fant jeg masse nyttig (selv om dette er postet for en stund siden).:) Denne burde vel være aktuell igjen nå, med så mange ferskinger?;) Er jo fint at folk legger inn sine gode tips her, så blir det lettere å søke også :D

Mitt tips er Euroshopper sitt bacongull som har veldig lite karber.

Selma
20-01-08, 11:59
Fader Martins selskapsdressing har 4,7 gr. karbohydrater pr. 100 gr. Og den er kjempegod. Coop Obs har den:D

nalana
20-01-08, 14:49
2,5 kg wokgrønnsaker i fryseren på OBS. Billig, men husker ikke pris.

Pølser med bare 1 g karbo pr 100 gram på Lidl. Flere typer, så les på pakningene. (Gode på smak også):)

Praktiske, gode og rimelige proteinpulver på nettstedet Proteinfabrikken. Varierer veldig på karbeinnhold, så følg godt med. Minste er 1 g pr 100 g pulver.