View Full Version : Kan jeg lage Ziggy`s polarlapper med creme fresh?


Tette80
01-05-07, 18:39
Istedefor cottage cheese? Eller blir det helt feil?

Siljevanilje
01-05-07, 18:43
det blir nok litt feil ja. tror ikke jeg ville ha prøvd det :P

bluVelvet
01-05-07, 18:53
Det er derimot noen som har brukt philadelphia-ost med OK resultat har jeg hørt. Ha i litt splenda så blir de søte også :)

Ziggy
01-05-07, 18:55
Hei!

Bruk heller 150 gr. Tine Kremost Naturell, Philadelphia Kremost Naturell, eller annen kremost istedet. Det gjør jeg for å få opp fettandelen på Polarbrød lappene mine!!!

.

Tette80
01-05-07, 19:03
Hei!

Bruk heller 150 gr. Tine Kremost Naturell, Philadelphia Kremost Naturell, eller annen kremost istedet. Det gjør jeg for å få opp fettandelen på Polarbrød lappene mine!!!

.


Tusen takk for fine svar alle sammen!!!:D

luringen
21-03-08, 00:00
nå har jeg lett med lys og lykte etter oppskriften...hvor er den?? feilmld på linker etc...

Photobscura
21-03-08, 02:07
Her er den: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16982&highlight=lavkarbolapper

Jeg vil si at det er MED YTTERST fordel å lage lappene med kremost, etter at jeg prøvde det gikk jeg aldri tilbake til å lage dem med cottage cheese. Hundre ganger bedre:D

Jeg har i tillegg litt solsikke- og linfrø i, det hever smaken og tyggbarheten en del, og den mengden mer KH det blir er ikke særlig mye (lurer på om jeg regna ut at det ble 0,7 gram mer i hver lapp eller noe).

Smula
25-03-08, 11:18
Istedefor cottage cheese? Eller blir det helt feil?

Jeg har gjort det. Eller... jeg bruker stort sett Nannahs variant av lappene, med kruskakli og det fungerer helt fint.