View Full Version : Ketolyseforhandlere
Ketolyseforhandlere
Jeg skal snart legge ut informasjon om hvilke butikker som faktisk har ketolyseproduktene. Inntil da ¨må man benytte seg av nettbutikken på www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no)
Nedenstående KAN ha produktene ( de har i hvert tilfelle bestilt produkter fra Ketolyse det seneste året) ring og spør slik at du unngår bomtur.
Ketolyseproduktene ligger i det frivillige utvalg for MENY butikkene slik at butikkene kan ta inn produktene etter forsspørsel fra kundene.
Harald Slakter:
Produkter: Forskjellige Ketolysepølser med max 0,2 gram karbohydrat pr 100 gram
Adresse: Myreneveien 6, 4847 Arendal 37 02 34 60
LIFE Kirkenes: Kaisvingen 4 9900 Kirkenes Telefon: 78992610
LIFE Hammerfest: Sjøgata 6 9600 Hammerfest. Telefon: 78 42 65 00
LIFE Vadsø: Kirkegata 16 9800 Vadsø. Telefon: 78940020
NICO mat Kvinesdal: Nessgata 22, 4480 Kvinesdal . Telefon 38350120
Helsekroken , Kvassnesvegen 5, 5914 Isdalstø. Telefon: 56 35 82 00
Sunkost Oasen Bergen: Folke Bernadottesvei 50, 5147 Fyllingsdalen Telefon: 40001700
Sunkost Saltdal: Kirkegata 10 83250 Rognan. Telefon 75691917 www.abc-helsekost.no (http://www.abc-helsekost.no/)
Sunkost Amfi Alta telefon:78 44 26 00.
Sunkost Seljestad: Bårnakveien 1, 9406 Harstad. Telefon: 77066050
Sunkost Sortland: Sortland senter. 8400 Sortland. Telefon: 76121777
Sunkost Kanebogen: Skilleveien 5, 9411 Harstad 77 00 53 00
Price Lagerbutikk: Nybruveien 7, 3055 Krokstadelva. Telefon: 32 23 10 80
Meny Lade: Haakon VII`s gate 25,Trondheim Telefon: 73 90 75 00
Meny Kalbakken: Kalbakkveien 6, OSLO. Telefon: 22 80 20 80
Meny Stopp Tune: Lilletuneveien 2, Sarpsborg. Telefon: 69 10 18 00
Meny Arena :Vesterveien 4 Arendal.
Meny Stoa : Åsbiveien 2, Stoa Arendal. Telefon: 37 00 05 00
Meny Krøgenes : Tromøyveien 1 Arendal, Telefon:37 06 20 00
Meny Grimstad : Bark Silasvei, Telefon: 37 25 27 70
Meny Tvedestrand Industriveien 8, Tvedestrand. Telefon: 37 19 92 00
Meny Sørlandssenteret : Barstølveien 33. Telefon: 38 12 93 50
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Har du oversikt over om det er noen i Vestfold?? :spent:
hvor er kalbakken i oslo ? :o
Gule side viser vei!;)
http://www.gulesider.no/kartshare/kart4/71EAEB6547F3941E.gif
Hvis ikke du heller ser kartet her nå( jeg ser det nemlig ikke lenger), så får du heller klikke deg inn på Gulesider og Telefonkatalogen. Skriv inn adressen, og klikk på Søk, så har du kartet.
For noen uker siden sendte jeg mail til Meny Kolbotn om de ikke kunne ta inn varer, men har ikke fått svar.
Trixie
Groruddalen, ca midt i mellom Veitvet og Ammerud:)
Jippi! Da skal jeg rusle en tur bort på Kaldbakken i dag!:D
Strålende Torkil :) :) :)
Vet du om de har/kommer til å få ketolyse pølser også?
Charmtassen
11-06-07, 10:05
MENY Jessheim. Telefon: 63 98 69 20. Adresse: Furusethgt 5 2050 JESSHEIM
Jippi!!!! Kun 10 min. unna med bil! Gjett hvor jeg skal i morgen kveld! :D
Jeg er tilfeldigvis i Jessheim i dag, dette var kult! Da skal jeg handle bakemix i hvertfall!
Flott, jeg klistrer tråden jeg.
Æsj... Kalbakken som er helt på andre siden av byen, da.... *mumle*
Håper det kommer flere steder snart!
Photobscura
12-06-07, 07:43
Men jeg leste følgende på ketolyse sine nettsider:
MENY-kjeden har lagt inn alle ketolyseproduktene i det "frivillige utvalg". Det betyr at hvis kundene i en MENY-butikk ber innkjøpssjefen om å ta inn ketolyseproduktene, kan butikkene bestille produktene på telefon 92034875 eller ved å sende en E-post til Post@ketolyse.no
Til orientering.
Torkil
Ps ta med en utskrift av denne nyhet til DIN MENY-butikk, hvis du vil ha mulighetene for å kjøpe ketolyseproduktene der.Betyr det at jeg kan gå på Meny på Grønland (som er det nærmeste for meg) og be dem ta det inn for meg?
Vil det i tilfelle bare være utsalgsprisen, eller må jeg betale noe ekstra?
LilleRosin
12-06-07, 09:52
Så flott! Jeg kjører forbi Kaldbakken hver dag fra jobb. :D Jeg har fått en veninne fra Arendal til å kjøpe for meg. Hun kommer til Oslo i helgen. Men om jeg trenger mer, så vet jeg hvor jeg kan dra!
Jeg prøvde å få Meny på Skjetten til å ta inn disse produktene, men de var litt reserverte. De sjekket for meg, men de fikk litt lite informasjon, og syntes det var litt dyrt, så da turde de ikke ta det inn. Jeg lovet å komme bort å vise tingene mine når jeg fikk de, så kanskje de tar inn etterhvert der også! ;)
Vet noen om forhandlere i Stavanger???? Fant ikke noe på Meny i Hillevåg. Spurte ikke,men skal gjøre det neste gang dersom det ikke finnes andre:eek:
........Betyr det at jeg kan gå på Meny på Grønland (som er det nærmeste for meg) og be dem ta det inn for meg?
Vil det i tilfelle bare være utsalgsprisen, eller må jeg betale noe ekstra?
Ja, det betyr at du kan gå til din Meny butikk og be dem ta det inn, men den enkelte Meny butikk kan selv bestemme om de vil føre varene. Du skal ikke betale noe ekstra, men jeg er litt usikker på om Meny har samme prisnivå som nettbutikken på www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no).
Jeg prøvde å få Meny på Skjetten til å ta inn disse produktene, men de var litt reserverte. De sjekket for meg, men de fikk litt lite informasjon, og syntes det var litt dyrt, så da turde de ikke ta det inn. Jeg lovet å komme bort å vise tingene mine når jeg fikk de, så kanskje de tar inn etterhvert der også! ;)
Produktene er ikke dyre!;) Du kan hilse dem og si at om en skal kjøpe noe tilnærmet likt i heleskostforretninger, må en punge ut med adskillig mer! I tillegg er jo vitamin- og mineraltablettene "skreddersydd" for dem som er i ketose.:)
månestråle
26-06-07, 18:06
Ultra på Stovner Senter (utenfor Oslo) selger de Argentinske lammepølsene fra Gilde hvertfall :) kjøpte et par pakker der i går! :D
Ultra på Stovner Senter (utenfor Oslo) selger de Argentinske lammepølsene fra Gilde hvertfall :) kjøpte et par pakker der i går! :D
1.Jeg finner ikke ut hvor mange karber det er i de lammepølsene. Står ikke på oversikten til Gilde. Noen som vet det?
2.Noen som vet om de har ketolysepølser på Meny på Kalbakken (eller andre i Oslo-området), eller om de bare har tatt inn kosttilskudd? Jeg har så lyst å prøve de pølsene, men Arendal blir en litt drøy kjøretur for noen pølser... :rolleyes:
LilleRosin
09-07-07, 18:58
2.Noen som vet om de har ketolysepølser på Meny på Kalbakken (eller andre i Oslo-området), eller om de bare har tatt inn kosttilskudd? Jeg har så lyst å prøve de pølsene, men Arendal blir en litt drøy kjøretur for noen pølser... :rolleyes:
Jeg spurte de på Kaldbakken, og da sa de at de ikke fikk pølsene, siden slakteren i Arendal ikke sendte til Oslo. I hvertfall ikke foreløpig, håper han kanskje gjør det etterhvert.
Jeg har en veninne fra Arendal, og hun kommer til Oslo om ett par uker, og da skulle hun ta med seg pølser til meg. :D
Det var synd, men tusen takk for tilbakemelding.
Fint at du spør på butikken, det gjør vel mulighetene større for at de tar inn produktene på sikt. Butikken hadde tjent på å få de pølsene dit iom at vi hadde vært mange som hadde reist kilometervis får å handle dem (og dermed sikkert lagt igjen hundrevis av kroner hver på vanlige produkter i samme slengen).
1.Jeg finner ikke ut hvor mange karber det er i de lammepølsene. Står ikke på oversikten til Gilde. Noen som vet det?
Lammepølsene til Gilde har 2 kh pr 100 gram. Smakte helt ok, jeg kjøpte de på REMA. :)
LilleRosin
09-07-07, 21:08
Lammepølsene til Gilde har 2 kh pr 100 gram. Smakte helt ok, jeg kjøpte de på REMA. :)
Det hørtes veldig bra ut. Skal sjekkes. Jeg har funnet noen krydderpølser fra Gilde som er veldig gode. De har 3 kh pr 100 gram. De selges i hvertfall på Meny.
Suverent! :D Da skal både lammepølser og krydderpølser fra Gilde prøves. De får bli min ketolysepølseerstatning.
Jeg er jo så glad i pølser, så dette var gode nyheter. De fleste pølser har jo 6gr karbo og da er det ikke mye en kan spise.
Takk for svar :)
For noen uker siden sendte jeg mail til Meny Kolbotn om de ikke kunne ta inn varer, men har ikke fått svar.
Trixie
Jeg har sendt to henvendelser til Meny i Rygge, men har ikke hørt noe jeg heller.
Denne har jeg visst ikke sett... Finnes produktene på Jessheim? Å hellige fred, jippi, jippi!!! Godt jeg så det, var i ferd m å bestille. Samme pris som på ketolyse.no?
Charmtassen
27-09-07, 16:10
Jeg har handlet ketolyseprodukter på Jessheim. Noen av dem koster 2-3 kroner mer, mens andre koster det samme som på ketolyse.no. MEN: Du slipper jo å betale portoen da ;)
Produktene står nesten ved kassene - helt til høyre i butikken (når du står inne i butikken med nesa vendt mot kassene) - sammen med litt Atkins-barer osv.
Ultra på Stovner og i Skjetten selger lavkalori mat!
LilleRosin
08-10-07, 13:51
Ultra på Stovner og i Skjetten selger lavkalori mat!
Lavkalori mat? Eller lavkarbo mat? Lavkalori mat selges vel stort sett over alt. Finnes det en Ultra på Skjetten?? :confused:
Vet du Torkil eller noen andre om utslagssteder i Haugesund??
Meny Åmot i Modum,Buskerud tar nå inn ketolyse-produkter.. De var litt kritiske til å ta inn produktene da de måtte kjøpe større partier enn private kunder. Håper flere er ineresserte i disse produktene i nærområdet mitt, da jeg har mast meg til at de skulle ta de inn:)
Så bra at Meny på Stopp i Sarpsborg har produktene..Jeg bruker bakemixen til pizza o.l så da skal jeg ta meg en tur ned dit....
Jippi :ja:
Hei
Kan denne tråden endres til "Ketolyseforhandlere", så skal jeg legge inn mange flere
MVH
Torkil
Meny Høyden i Moss har alle produktene + pølser.
Hei
Kan denne tråden endres til "Ketolyseforhandlere", så skal jeg legge inn mange flere
MVH
Torkil
Det hadde vært bra :ja:
Hei
Nå er tråden oppdatert, håper jeg fikk med alle forhandlere.
VennligHilsen
Torkil
Legger post 1 inn omigjen her jeg (for oss som har vøag nyeste innlegg øverst !), siden den er oppdatert:
(også venter vi på Meny Hillevåg - Stavanger *håpe* *håpe*)
Hei
Jeg finner ikke tråden med ketolyseforhandlere. Men det har vært mange henvendelser angående forhandlereover hele landet. Her er de fleste.
Harald Slakter:
Adresse: Maxis Senter, Vesterveien 44, Telefon 37 02 34 60
LIFE Kirkenes: Diverse ketolyseprodkter. Kirkenes senter, kaisvingen 4 9900 kirkenes tlfnr 78992610
LIFE Hammerfest Nissen Hammerfest senter. Sjøgata 6 9600 Hammerfest. Telefon: 78 42 65 00
LIFE Vadsø Kirkegata 16 9800 Vadsø. Telefon: 78940020
LIFE Alta ketolyseprodukter. Markedsg. 21, 9510 Alta 78 43 90 00
LIFE Verdal (Krystallen Steinsenter Kulsli) Domus Senter7650 VerdalTelefon: 74 04 01 27
Naturli´vis Farsund : Storgaten 26, 4550 Farsund 38 39 45 94
NICO mat Kvinesdal Nessgata 22, 4480 Kvinesdal . Telefon 38350120
Sunkost Alta: Parksenteret 9510 Alta. Telefon: 78443444.
MENYBUTIKKER Ikke alle butikker har boken for salg. Reiser du langt for å handle, kan det være en fordel å ringe butikken på forhånd å be butikkpersonalet legge av de varerne du ønsker å kjøpe!
Meny Jessheim: Furusethgata 5, 2050 Jessheim 63 98 69 20
Meny Kalbakken: Kalbakkveien 6, 0953 Oslo 22 80 20 80
Meny Helgerudhallen: Rådmann Halmrasts vei 6, 1337 Sandvika Telefon: 67 52 00 90
Meny Sletten i Bergen: Slettebakkveien 104, 5093 Bergen tel: 55 59 89 00
Meny Stopp Tune: Lilletuneveien 2, 1711 Sarpsborg 69 10 18 00
Meny Arena :Vesterveien 4 4836 Arendal.
Meny Krøgenes : Tromøyveien 1, Telefon: 37 06 20 00
Meny (Saltrød Mat A/S) : Blautmyra, Telefon: 37 06 09 30
Meny Sørlandssenteret - Kristiansand S :Barstølveien 33 telefon ; 38 12 93 50
Meny Vennesla :Sentrumsveien 63, Alle.Telefon 38150300
Meny Fevik:Feviktoppen 1, 4870 Fevik Telefon:37 29 42 00
Meny Stange: Romedalsvegen 4, 2335 Stange 62 57 91 80
Menybutikkene har tatt inn varene alene på grunn av henvendelser fra kunder som spør etter varene.
Vennlig Hilsen
Hei kjære Nille
Hvis du velger å Håpe-Håpe, kan det ta tid. Litt masing og råd om å ringe f.eks MENY Stoa for å høre deres erfaringer kan være mer effektivt.
Vennlig Hilsen
Okidoki, da skal jeg mase på dem isteden !
Er innom der nesten hver dag, så da får jeg spørre HVER DAG også !
:p
Okidoki, da skal jeg mase på dem isteden !
Er innom der nesten hver dag, så da får jeg spørre HVER DAG også !
:p
Hei
På grunn av mange forespørsler ;) har
MENY Hillevåg : Gartnerveien 4 Stavanger har alle ketolyseprodukter tel: 51585480
Tatt inn alle ketolyseprodukter utenom DVD-kurset. De er vel i butikken 30/10.
Vennlig Hilsen
Er det noen som vet om forhandlere i Troms?? Sånn ca. i Harstad? :D Eller Tromsø? Hadde vært sååååå kjekt:D
lille_flode
04-11-07, 19:49
Noen som vet om det er forhandlere i enten Bærum/sandvika eller Drammen ooh. ?
Meny Helgerudhallen står med adresse Sandvika...
(hehe, dette er min første melding her inne. Spennende! Lykke til!)
Varene på plass i Hillevåg iallefall ! :D
lille_flode
04-11-07, 22:13
Meny Helgerudhallen står med adresse Sandvika...
(hehe, dette er min første melding her inne. Spennende! Lykke til!)
Jeg så det etter at jeg skrev innlegget i denne tråden ;)
Varene på plass i Hillevåg iallefall ! :D
ÅÅH? Meny? Pølser også? :hyper:
Hei
Enda en ny forhandler. Denne gangen :
LIFE Leknes (Kittys Helsekost) Storgata 58 8370 LEKNES 76 08 23 87
Vennlig Hilsen
ÅÅH? Meny? Pølser også? :hyper:
Fant bare boka, bakemiks, soyarotein og alle pillene. Men jeg så ikke etter pølser, -skal sjekke i morgen !
Hei
Jeg har jo ikke noe med salget av pølser å gjøre, men hører veldig gjerne om MENY Stoa har fått ordnet distribusjonen med kjølebil. Jeg tror det hadde vært veldig interessant for mange i dette forum.
Årh! Pølsene kommer vel hit den dagen høner flyr i flokk over Gandsfjorden. :sur:
Ingenting i Trondheim?
:(
Ingenting i Trondheim?
:(
Hei
Nei, men det er veldig mange der som går på ketolysekuren der. Hvis det er menybutikk i Trondheim allierer du deg med noen venner og dere skiftes til å mase på butikksjefen eller ferskvaresjefen. Å mase på de som sitter i kassen har ingen effekt. Hvis det ikke er meny kan SPAR ta inn varene. Lykke til
Vennlig Hilsen
Må bare fortelle en positiv historie. Eneste forhandler i Oslo som jeg har forstått er Meny på Kalbakken. Jeg kom meg endelig dit, nesten en time fra hvor jeg bor, så gledet meg da jeg freste inn i butikken med en diger vogn. NÅ skulle det handles ketolysevarer. Først møtte jeg slagteravdelingen. Spurte om de hadde Ketolysepølser, men de kunne opplyse at det kun var på Sørlandet de solgte de, at de ikke bestilte de. Jeg sa at de synes jeg sandelig de skulle gjøre. Slagteren så litt forbavset på meg, men stak så i et smil, så kanskje han overveier det. :D
Fikk opplysning om at de andre Ketolysevarene sto rett til venstre for kasse 1 (så vet dere det!). Jeg stormet opp i vill fart, og stor var min skuffelse da det var utsolgt for krom, selen og zink. Jeg spurte damen i kassen om det var utsolgt, eller om de hadde noen stående på lager. Hun så på meg og sa oppgitt; "åh nei, de har vi ikke. De går så fort så...". Jeg ble glad og litt stolt på Ketolyse AS sine vegne. Litt etter kom en som åpenbart tok seg av bestilling, og jeg sa til ham at nå måtte han bestille riiiiikelig, for jeg visste at produktene var populære. Det lovte han. De kommer på fredag eller mandag etter 12.00 :w00t:
Hei
Nei, men det er veldig mange der som går på ketolysekuren der. Hvis det er menybutikk i Trondheim allierer du deg med noen venner og dere skiftes til å mase på butikksjefen eller ferskvaresjefen. Å mase på de som sitter i kassen har ingen effekt. Hvis det ikke er meny kan SPAR ta inn varene. Lykke til
Vennlig Hilsen
Er Eurospar under Spar??? Har allerede fått dem til å handle inn Redlight og Schweppes slimline Tonic. Men skulle gjerne kunnet kjøpe DINE produkter der også....
Meny Høyden i Moss står ikke på lista. De har alle produktene + pølser.
Jammen usikker på om det i det hele tatt er Meny eller Spar i Trondheim... må ta en tur på gulesider kanskje, men har aldri sett noen her...
Hei
Så fikk Larvik sin ketolyseforhandler. De vurderer å ta inn ketolysepølsene, i tillegg til ketolyseproduktene, hvis etterspørselen er tilstede.
MENY Nanset Larvik (Nanset Stormarked AS) Besøksadresse: Yttersøveien 2, 3274 Larvik Telefon: 33 16 59 20 Til orientering for de som ikke går til første innlegg i tråden.
Vennlig Hilsen
Hei
Så fikk Larvik sin ketolyseforhandler. De vurderer å ta inn ketolysepølsene, i tillegg til ketolyseproduktene, hvis etterspørselen er tilstede.
MENY Nanset Larvik (Nanset Stormarked AS) Besøksadresse: Yttersøveien 2, 3274 Larvik Telefon: 33 16 59 20 Til orientering for de som ikke går til første innlegg i tråden.
Vennlig Hilsen
:heia: så bra - da skal jeg ta meg en kjøretur til uka:D
Jammen usikker på om det i det hele tatt er Meny eller Spar i Trondheim... må ta en tur på gulesider kanskje, men har aldri sett noen her...
er vel en spar-butikk på kyvann? (eller hvordan det skrives)
Hei Alle i Stavanger - Sandnes området.
Idag var jeg på Meny Hillevåg og det bugnet av ketolyse varer :)
Ketolysetablettene, stix, bok, soyaprotein, bakemix.
:)
Mvh Fedona
Hei Alle i Stavanger - Sandnes området.
Idag var jeg på Meny Hillevåg og det bugnet av ketolyse varer :)
Ketolysetablettene, stix, bok, soyaprotein, bakemix.
Mvh Fedona
Åååå, så bra :heia: Hvor ligger varene henne, er de vanskelige å finne??
Åååå, så bra :heia: Hvor ligger varene henne, er de vanskelige å finne??
De ligger til høyre bak i butikken, ved siden av andre vitaminer og sånt :)
:D
Vil bare opplyse at de er gått tom for Bakemiksen på Meny i Hillevåg.
Jeg ga beskjed i kassen, hvorpå de sa at de skulle bestille i kveld :)
De ligger til høyre bak i butikken, ved siden av andre vitaminer og sånt :)
:D
Og ved siden av grillkullet :D
Noen som vet om ketolyse forhandlere i Grenland?
Jeg kan ikke se den på lista her... men det er jo andre som har vært heldige tidligere å blitt overasket da de kommer til butikker.
neitakktilsukker
22-12-07, 21:57
det er jo ikke langt til Larvik da, nordbysenteret.... vet ikke om de har pølsene, men alt det andre har de.
Clinic Body and Soul (http://forum.lavkarbo.no/www.clinicbodyandsoul.no) på Stjørdal har Ketolyse-produkter (kosttilskudd, stixs, bok, bakemiks, osv)
Skulle ønske det var noen forhandlere i Sandnes også jeg. Helgø Butikkene skulle vi ha mast på.... Da hadde jo ketolyse produktene kommet helt til Jørpeland:):rolleyes:;)
Hvor kan jeg finne det skrivet som kan leveres til menybutikkene?
Jeh kommer med en god nyhet til alle i vestfold! Spesiellt de nord i fylket.
Arve gran har nå bestillt ketolyseprodukter! Meld ifra til alle dere kjenner!
Altså meny på Revetall.
Hva koster det å bestille fra utlandet da Torkil?
Sender du til utlandet forresten?
Jeg flyttet til Sverige for ikke så lenge siden. Heldigvis så har jeg fortsatt tabeletter igjen, men lurer på hva jeg må gjøre når jeg blir tom. :o
Ketolyseproduktene kommer nå også på meny i Holmestran og Tønsberg.
Mange som har svart på min mail. Nå blir det topp å bo i vestfold!
Så dere må kjøpe:D
Torkil, kan du legge inn de nye butikken på siden din?
Jo mer reklame jo bedre!
neitakktilsukker
17-01-08, 18:25
hvilken meny i tønsberg? farmandstredet??
jippi !!! ingen turer til larvik bare for vitaminer
Det stemmer, det er farmanstredet:D
Han snakket om at han regnet med at de hadde varene i alle fall i uke 5!
Dette blir topp! Endeli til vestfold i mange butikker!
Hei
Jeg finner ikke tråden med ketolyseforhandlere. Men det har vært mange henvendelser angående forhandlereover hele landet. Her er de fleste.
Harald Slakter:
LIFE Kirkenes: Diverse ketolyseprodkter. Kirkenes senter, kaisvingen 4 9900 kirkenes tlfnr 78992610
LIFE Hammerfest Nissen Hammerfest senter. Sjøgata 6 9600 Hammerfest. Telefon: 78 42 65 00
LIFE Verdal (Krystallen Steinsenter Kulsli) Domus Senter7650 VerdalTelefon: 74 04 01 27
MENYBUTIKKER Ikke alle butikker har boken for salg. Reiser du langt for å handle, kan det være en fordel å ringe butikken på forhånd å be butikkpersonalet legge av de varerne du ønsker å kjøpe!
Meny Nanset Yttersøveien 2, 3274 Larvik Telefon: 33 16 59 20
Meny Leira Valdres storsenter Markavegen 2, 2920 Telefon: 61 35 69 10
Meny Hillevåg : Gartnerveien 4, 4016 Stavanger tel: 51 82 64 00
Meny Helgerudhallen:Rådmann Halmrasts vei 6,Sandvika. Tel:67 52 00 90
Meny Holmestrand Hvittingfossveien 123, Holmestrand. tel:33 09 96 00
City Mat, Meny. Jernbanegaten 1 D, 3110 Tønsberg 33 01 86 00
Meny Høyden Moss. Ryggeveien 96, 1528 Moss 69 23 28 00
Meny Sletten :Slettebakkveien 104, 5093 Bergen tel: 55 59 89 00
Meny Sørlandssenteret :Barstølveien 33 telefon ; 38 12 93 50
Menybutikkene har tatt inn varene alene på grunn av henvendelser fra kunder som spør etter varene.
Vennlig Hilsen
Finnes det ingenting i Trondheimsområdet? Litt langt å stikke innom Verdal :)
Stjørdal - Torgkvartalet - clinic body and soul (3.etg)
Stjørdal - Torgkvartalet - clinic body and soul (3.etg)
På papiret stemmer det, men av de tre gangene jeg har vært innom har de bare hatt produkter en gang - den første. Og da hadde de bare sink-selen-tabletter (tror jeg det var). Så jeg har gitt dem opp. Det er nok lurt å ringe først i alle fall, så slipper man bomtur.
Hei
Denne butikk selger veldig lite og har vel kuttet ut ketolyseproduktene.
Vennlig Hilsen
Torkil
Ok, så bare at det stod på sidene deres enda.
Enklest å bestille over nett da
Ser Price club i krogstadelva her startet med ketolyseprodukter også.
Håper mange handler der så de fortsetter lenge og vell :)
ingen i trondheim by altså?
dette må du gjøre noe med torkil;)
vi er mange tjokkisar i trondheim vetthu:p
ingen i tromsø hller... :(
Nå har jeg mailet Meny i Ski ;). Og drøyer svaret så tar jeg turen innom å spør dem. Gleder meg!! :)
Har sendt forespørsel til Meny Vika i Oslo sentrum. :)
Carbokiller
26-03-08, 14:19
Nå har jeg mailet Meny i Ski ;). Og drøyer svaret så tar jeg turen innom å spør dem. Gleder meg!! :)
Hørt noe ennå? (*hopper utålmodig opp og ned*) Jeg ville satt veldig pris på jeg også hvis noen i Follo kunne ta inn ketolyse produktene. I dag var jeg innom Meny i Moss i håp om å få kjøpt ketolyseprodukter. Men akk og ve...:eek: der var det bare tabletter og soyaprotein. De hadde bestillt bakemix for veldig lenge siden men ikke fått sa de, samt at de hadde bestillt pølser også men visst heller ikke når det kom. Og ikke visste de noenting om hva ketolyse var for noe så jeg endte opp med å stå å undervise personalet om hva ketolyse var og hva godt det kunne gjøre med kroppen og viktigheten at de tok inn produktene.:D;)
Men det blir jo et stykke å kjøre så hvis noen i Ski kunne få inn dette så hadde det vært flott!!
Hørt noe ennå? (*hopper utålmodig opp og ned*) Jeg ville satt veldig pris på jeg også hvis noen i Follo kunne ta inn ketolyse produktene. I dag var jeg innom Meny i Moss i håp om å få kjøpt ketolyseprodukter. Men akk og ve...:eek: der var det bare tabletter og soyaprotein. De hadde bestillt bakemix for veldig lenge siden men ikke fått sa de, samt at de hadde bestillt pølser også men visst heller ikke når det kom. Og ikke visste de noenting om hva ketolyse var for noe så jeg endte opp med å stå å undervise personalet om hva ketolyse var og hva godt det kunne gjøre med kroppen og viktigheten at de tok inn produktene.:D;)
Men det blir jo et stykke å kjøre så hvis noen i Ski kunne få inn dette så hadde det vært flott!!
Hei!
Ja fikk svar :D.
Limer inn her:
Hei
Før vi kan gi deg noe svar på dette må vi forhøre oss med de butikker som
alt har produktet inne.
Vi avslår ikke muligheten umiddelbart, men da vi har svært liten plass til
det
sortimentet kjeden krever vi skal ha kan det bli vanskelig.
Du hører fra oss.
Med Vennlig Hilsen
(tok vekk navnet hans jeg. *Nea*)
Butikksjef
Meny Ski
Så jeg avventer svar :p.
Carbokiller
26-03-08, 18:42
Hei!
Ja fikk svar :D.
Limer inn her:
Hei
Før vi kan gi deg noe svar på dette må vi forhøre oss med de butikker som
alt har produktet inne.
Vi avslår ikke muligheten umiddelbart, men da vi har svært liten plass til
det
sortimentet kjeden krever vi skal ha kan det bli vanskelig.
Du hører fra oss.
Med Vennlig Hilsen
(tok vekk navnet hans jeg. *Nea*)
Butikksjef
Så jeg avventer svar :p.
Høres jo ikke i utgangspunktet som om han er så veldig overlykkelig over tipset om å ta inn nye varer. I så fall har man jo Meny på¨Langhus og MEny på Greverud.:D
Meny Ski
Har du oversikt over om det er noen i Vestfold?? :spent:
meny nanset larvik,,,og meny holmestrand er i vestfold
LadyMarmalade
26-04-08, 00:46
Hei!
Lurte på om noen kan hjelpe meg litt...
Jeg har nå gått på ketolyse siden februar, går kjempe fint med vekten, men begynner å slite litt med å finne variert mat. Man blir jo litt lei det man slår seg til ro meg å spise.
Jeg har letet over de fleste butikkene i bergen sentrum etter lavkarbo produkter,, meny butikkene også som det er et par av.. er veldig lite,,, har faktisk ikke funnet noe som tilfredstiller til det ant karbo jeg kan innta.. er jeg helt blind??
Noen som har handlet lavkarbo i bergen og fått tak i noe???
Finnes det noen forhandlere i Tromsø? Hadde vært veldig kjekt;)
Clinic Body and Soul (http://forum.lavkarbo.no/www.clinicbodyandsoul.no) på Stjørdal har Ketolyse-produkter (kosttilskudd, stixs, bok, bakemiks, osv)
Jeg spurte der i går, dama som jobbet der skjønte ikke hva jeg snakket om engang, så det stemmer iallfall ikke! :(
Finnes det noen forhandlere i Tromsø? Hadde vært veldig kjekt;)
hei
Prøv: Torill Johansen Dalhaug Telefon 91193841 torillj5@online.no
Vennlig Hilsen
Torkil
Er det bare Meny Kaldbakken i Oslo som har?
Ja. Jeg spurte på Meny Vika, men jeg tror de misforsto..
Jeg kjenner han jeg spurte om det serru, og det hender han bestiller inn bare for at
jeg vil ha ting. Tror han trodde det gjaldt her også, men jeg går jo ikke på kuren enda, hehe..
hei
Prøv: Torill Johansen Dalhaug Telefon 91193841 torillj5@online.no
Vennlig Hilsen
Torkil
Takk, skal høre! :)
Finnes det virkelig ikke flere ketolyseforhandlere i OSlo-område?Hei
Harald Slakter:
Meny Leira Valdres storsenter Markavegen 2, 2920 Telefon: 61 35 69 10
Meny Oasen Norheimstølen 10, 5542 Karmsund 52 81 12 00
Meny Hillevåg : Gartnerveien 4, 4016 Stavanger tel: 51 82 64 00
Meny Helgerudhallen:Rådmann Halmrasts vei 6,Sandvika. Tel:67 52 00 90
Meny Holmestrand Hvittingfossveien 123, Holmestrand. tel:33 09 96 00
City Mat, Meny. Jernbanegaten 1 D, 3110 Tønsberg 33 01 86 00
Meny Høyden Moss. Ryggeveien 96, 1528 Moss 69 23 28 00
Meny Sletten :Slettebakkveien 104, 5093 Bergen tel: 55 59 89 00
Meny Sørlandssenteret :Barstølveien 33 telefon ; 38 12 93 50
Vennlig Hilsen
Meny Vika prøvde å bestille i går, men kom ikke gjennom.
Var visst en del som hadde spurt, så nå kommer de til å ta inn boka, bakemix og kosttilskuddene. :)
...og da har Meny Vika i Oslo sentrum bestilt. :)
Er den lista på første siden oppdatert? Jeg skal til Konsvinger for å feire 17. mai, og må da komme meg til en som selger vitaminene. Er helt tom nå så jeg kjenner jeg stresser litt..
Eller kanskje noen vet hvilken forhandler som er nærmest Kongsvinger? Skal nok helt sikkert inn til Strømmen en tur også - er det noen forhandlere der?
Her mandag skrev jeg en mail til samtlige Meny-butikker i Oslo. Flg. butikker har inntil nå reagert:
Meny-Kalbakken - Har varene!
Meny-Vika - har nå varene i butikken
Meny Oppsal - har nå varene i butikken
Meny-Oslo City - er i gang med å tale med sin grossist
Meny-Carl Berner - regner med å ha varene i løpet av noen uker
Meny Røa - vil undersøke saken
Skal holde listen her oppdatert. Så altså Oslofolk, løøøp og kjøøøp!! :w00t:
Hei igjen
Har lenge hatt lyst til at Meny-butikkene i Oslo skulle selge ketolysevarene, men siden jeg er utrolig dårlig til å gå å mase på folk, og i tillegg å skulle gjøre det på ikke-pefekt-norsk, synes jeg situasjonen var vanskelig. Jeg fikk da ideen med å skrive et brev som jeg synes jeg fikk godt formulert. Hvis du også synes det er vanskelig å gå til din Meny-butikk personlig, eller ikke helt vet hvordan du skal formulere et brev, kan du få kopi av brevet/mailen jeg sendte til butikkene i Oslo. Send meg en PM hvis du er interessert. :)
Jepp, fikk mms med bilde av ketolyseproduktene fra Meny Vika i dag.. *knegg*
Jepp, fikk mms med bilde av ketolyseproduktene fra Meny Vika i dag.. *knegg*
Hahaa, så morsomt. De er sikkert litt stolte over å ha "gjort det"...
:w00t:
Er den lista på første siden oppdatert? Jeg skal til Konsvinger for å feire 17. mai, og må da komme meg til en som selger vitaminene. Er helt tom nå så jeg kjenner jeg stresser litt..
Eller kanskje noen vet hvilken forhandler som er nærmest Kongsvinger? Skal nok helt sikkert inn til Strømmen en tur også - er det noen forhandlere der?
Jeg tror nok Jessheim blir det nærmeste. Var der forrige lørdag, og de hadde massevis av alt. Kjører du den "nye" veien til Kløfta blir det jo ikke allverdens omvei. Har ikke sett det på Strømmen, er vel ikke Meny der i det hele tatt? Er Meny på Lillestrøm, men der har jeg ikke sett noe varer..
Jeg tror nok Jessheim blir det nærmeste. Var der forrige lørdag, og de hadde massevis av alt. Kjører du den "nye" veien til Kløfta blir det jo ikke allverdens omvei. Har ikke sett det på Strømmen, er vel ikke Meny der i det hele tatt? Er Meny på Lillestrøm, men der har jeg ikke sett noe varer..
Takk for svar! Skal i alle fall legge Jessheim på minnet. Er jo litt viktig at de har produktene inne når jeg kommer, ellers er jeg jo like langt.. Ender sikkert opp med å må kjøre innom Sarpsborg for å få det jeg trenger.. :rolleyes:
Hahaa, så morsomt. De er sikkert litt stolte over å ha "gjort det"...
:w00t:
Mja, hehe, en jeg kjenner da, så, eh.. :D
Hei
En "ketolytiker" I Oslo har sendt E-post til tre Meny-butikker og jommen har de tatt inn produktene. De står nå i listen over forhandlere. Oslodistriktet er nå ganske bra dekket.
De nye er:
Meny Carl Berner: Trondheimsveien 113, 0565 Oslo 22 87 10 20
Meny Oppsal: Haakon Tveters vei 90, 0686 Oslo 22 75 70 20
Vennlig Hilsen
Hei
En "ketolytiker" I Oslo har sendt E-post til tre Meny-butikker og jommen har de tatt inn produktene. De står nå i listen over forhandlere. Oslodistriktet er nå ganske bra dekket.
De nye er:
Meny Carl Berner: Trondheimsveien 113, 0565 Oslo 22 87 10 20
Meny Ski: Eikeliveien 1, 1400 Ski 64 87 80 90
Meny Oppsal: Haakon Tveters vei 90, 0686 Oslo 22 75 70 20
Vennlig Hilsen
Så flott! :heia:
:heia: Har ski butikken fått!!!!! :heia:
Dit skal jeg innom imorra
Hei
Jeg har gleden av å kunne annonsere en ny forhandler i Trondheim- sikkert etterlengtet av de mange ketolytikere som bor der.
De har varene sist i denne uke.
Gleden DA : Vegmesterstien 21, 7022 Trondheim
Jeg finner ikke noe telefonnummer
Vennlig Hilsen
Torkil:)
:heia: Har ski butikken fått!!!!! :heia:
Dit skal jeg innom imorra
Hei
Beklager, ved en feil blev Meny Ski oppført og det stemmer ikke - enda;)
Vennlig Hilsen
Torkil :o
Hei
Jeg har gleden av å kunne annonsere en ny forhandler i Trondheim- sikkert etterlengtet av de mange ketolytikere som bor der.
De har varene sist i denne uke.
Gleden DA : Vegmesterstien 21, 7022 Trondheim
Jeg finner ikke noe telefonnummer
Vennlig Hilsen
Det var bra! :D
jeg prøver å¨få Eide handel www.eidehandel.no (http://www.eidehandel.no) til å ta inn produktene i tromsø..
da er det bare å vente i spenning :spent:
hvorfor er vestlandet så hardnakket på at de ikke vil??? *gruble*
hvorfor er vestlandet så hardnakket på at de ikke vil??? *gruble*
De vil ikke gi opp potetene og raspeballene (komlene) sine *niks* :lol:
Meny Carl Berner var i gang med å stable opp Ketolysevarer i formiddag. Da får vi håpe at de tar inn pølsene også etterhvert...:D
Hei
Beklager, ved en feil blev Meny Ski oppført og det stemmer ikke - enda;)
Vennlig Hilsen
Torkil :o
Nei det fant jeg ut:( Får håpe det kommer snart da;)
Meny Carl Berner var i gang med å stable opp Ketolysevarer i formiddag. Da får vi håpe at de tar inn pølsene også etterhvert...:D
Er det i det hele tatt noen andre som har de pløsene???? Jeg har så sinnsykt lyst på pølser, men den gang ei!
Jeg har kjøpt alle mine Ketolysepordukter på Meny Vika, men der kunne jeg ikke finne pølsene... Spurte damen i kjøttdisken, men hun hadde ikke hørt om noen med kun 0,2 gr. karber.
Fint om noen kan hjelpe!
Tingen er vel at det er en lokal slakter som lager de, og han kan ikke levere mer enn til sørlandet?
Eller har jeg misforstått?
Er det i det hele tatt noen andre som har de pløsene???? Jeg har så sinnsykt lyst på pølser, men den gang ei!
Jeg har kjøpt alle mine Ketolysepordukter på Meny Vika, men der kunne jeg ikke finne pølsene... Spurte damen i kjøttdisken, men hun hadde ikke hørt om noen med kun 0,2 gr. karber.
Fint om noen kan hjelpe!
Bruker forhåndsbestille 10-15 pakker pølser hos Meny Høyden ved Moss, får de ferskest mulig da. Kombinerer ofte det med en 'harrytur' til søta bror. Fryser de ned og tærer på dem i månedsvis :p
Jeg ble så glad for at Meny på Litorvet i Skien har varene.. Juhuuu Nå skal jeg snart sette igang..
De vil ikke gi opp potetene og raspeballene (komlene) sine *niks* :lol:
å nei- det vil de ikke :lol:
bare ett sted i Trondheim??
Fikk føgende mail i dag.
Hei!
Jeg kan nå informere om at vi har bestilt inn syv ulike varianter av ketolyseproduktene som tilbys fra ketolyse.no. Vi regner med å ha disse tilgjengelig i butikken i løpet av kort tid, og jeg vil ta kontakt med deg når vi har fått varene.
Ha en fortsatt fin dag.
Med vennlig hilsen
Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City
Så da er altså Oslo City snart ny Ketolyseforandler. :p
da har jeg vært i kontakt med Eide handel i Tromsø, og de var veldig positive angående å prøve ut produktene for salg, har sendt ny mail til de i dag :spent:
Er det muligheter til å få inn ketolyseproduktene i andre butikker enn meny? Bor i Florø, som ligger i sogn og fjordane. Avstandene her i fylket er store og nærmeste menybutikk er da sikkert i bergen. Noe som blir altfor langt å kjøre.
Kan Mega være en mulig samarbeidspartner?
hei, fungirl!! det er bare å sende mail til din lokale butikk det.. med en link til ketolyse.no, så er det bare å vente i spenning ;)
Da skal jeg prøve det, har dere noen produkt som dere kan anbefale utenom bakemiks og den slags....?
ja, alle egentlig.. bøkene, ketolyse tabbisene og kansej sticks..
menne det var kanskej ikke det du spurte om?? :)
tenkte også litt på matvarer som kan være godt egnet til oss på lavkarbodietter. Hvis dere har noen forslag så bare fyr løs :)
Skal spørre om de kan ta inn bøkene, tabbene og sticks iallefall :)
Da ER varene på plass på Meny-Oslo city. :D
Nye forhandlere
Eide Handel på Kvaløysletta i Troms, er sammen med Meny Kongsvinger blitt nye forhandlere. Listen begynner å bli lang, den oppdateres fortløpende.
Det er DERE som har skaffet produktene i butikken, ved å spørre etter dem !!!:):)
Vennlig Hilsen
Torkil:D
Hei
Og Price Lagerbutikk i Krokstadelva har alle produktene inne, for de som bor i nærheten av Drammen.
Angående andre butikker: alle butikker i Norgesgruppen kan ta inn produktene, men LIFE og Sunkost har mange steder også tatt inn produktene. Det er ingen som vil få avslag på ønske om å bli forhandler av ketolyseproduktene, så det er bare å mase.
Vennlig Hilsen
Torkil:p
Fikk denne mailen fra Oslo City. Så de som er fra Oslo kan gjøre alle Oslobrukere en tjeneste ved å gå å kjøpe en pakke pølser eller to. :D
...........................................
Hei!
Kan informere om at vi nå også selger ketolysepølser. Vi har i øyeblikket tre varianter tilgjengelig: Grill, wiener og kjøttpølse. Dersom det er et marked for dette, vil vi begynne å selge disse produktene fast.
Med vennlig hilsen
Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City
Stenersgt. 1
0050 Oslo
Tlf: 23159300/02(dir.)
Fax: 22176091
Mob: 905 96 123
Fikk denne mailen fra Oslo City. Så de som er fra Oslo kan gjøre alle Oslobrukere en tjeneste ved å gå å kjøpe en pakke pølser eller to. :D
...........................................
Hei!
Kan informere om at vi nå også selger ketolysepølser. Vi har i øyeblikket tre varianter tilgjengelig: Grill, wiener og kjøttpølse. Dersom det er et marked for dette, vil vi begynne å selge disse produktene fast.
Med vennlig hilsen
Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City
Stenersgt. 1
0050 Oslo
Tlf: 23159300/02(dir.)
Fax: 22176091
Mob: 905 96 123
ÅÅÅ! nå ble jeg glad!! Disse må prøves ut, ja :)
Er de dyre, mon tro?
Hmm. Har de ketolysetablettene på Meny Oslo City, også? Jeg så dem ikke sist jeg vandret innom, men pølsene fant jeg. :D
Hmm. Har de ketolysetablettene på Meny Oslo City, også? Jeg så dem ikke sist jeg vandret innom, men pølsene fant jeg. :D
Jeg så både tabletter, soyaprotein, bakemiks og dvd sist jeg var der. De står på en hylle sammen med glutenfrie produkter og økologisk sjokolade etc., like før du kommer inn i pålegg/ost/melk-avdelingen deres.
Nå har Ultra Lade i Trondheim også tatt inn ketolyse pølser:D.
Så nå har vi en fullverdig forhandler her også:D.
Var på Oslo City sist uke og spurte etter pølsene. Slakteren svarte at de nesten ikke hadde solgt noe, og at de måtte kaste alt sammen. De kom ikke til å ta mer inn siden det var så dårlig salg på det. Det er jo full forstålig, men fryktelig synd!!:(
LilleRosin
30-08-08, 13:00
Var på Oslo City sist uke og spurte etter pølsene. Slakteren svarte at de nesten ikke hadde solgt noe, og at de måtte kaste alt sammen. De kom ikke til å ta mer inn siden det var så dårlig salg på det. Det er jo full forstålig, men fryktelig synd!!:(
Det var utrolig synd!
Jeg var innom Meny Mosseporten i går og der hadde de ikke hørt om ketolysepølser en gang, til tross for at jeg snakka med en innkjøper. Han sa jeg skulle skaffe info, så kunne han gjerne ta inn noe for å se om det solgte.
Fins det noen forhandlere i Møre og Romsdal?
Jeg vet ikke om noen i Ålesund ihvertfall. Men vi kan jo mase på Meny her også.
Fins det noen forhandlere i Møre og Romsdal?
Det lurer jeg også på.
Selv holder jeg til i Molde, og det blir nok litt langt å dra til Ålesund og kjøpe mat :)
Men hvis man visste om flere i området, så syns jeg det hadde vært lettere å argumentere overfor butikken. Kan ikke forvente at de skal ta inn et lass med pølser og greier, som jo er ferskvare, bare pga meg liksom. :o
Forøvrig så syns jeg denne kuren burde markedsføres bedre, over hele landet. Føler at jeg var skikkelig heldig som kom over annonsen liksom :p
Jeg er fra sandnes/stavanger. Er det noen som har funnet Red light beer?? Jeg har pokker meg vært i alle tenkelige dagligvarebutikker, og finner det ikke NOEN plass... Kan jo prøve butikker som spesialiserer seg i øl, men det er jo sinnsykt stress i lengden.. (må reise langt)
Jeg var innom Meny Mosseporten i går og der hadde de ikke hørt om ketolysepølser en gang, til tross for at jeg snakka med en innkjøper. Han sa jeg skulle skaffe info, så kunne han gjerne ta inn noe for å se om det solgte.
Meny Høyden har disse pølsene, er jo ikke langt fra Mosseporten (Ryggeveien 96).
Dersom noen savner ketolyseprodukter i Ringeriksregionen, har jeg sendt en forespørsel til Meny i Osloveien i Hønefoss. Derfra fikk jeg følgende svar idag:)
Hei .....
Jeg sender en mail til Ketolyse.no i dag og hører med dem om forholdene
rundt levering av varer til oss, og sender deg en mail så snart jeg vet hvor
raskt vi kan få inn produkter, og evt hvilke produkter.
Med vennlig hilsen
Morten Aannestad
Ass. Butikksjef
Meny Osloveien
Tlf: 32 17 14 92
Mob: 41 57 03 98
Håper jeg/vi i denne regionen snart kan få kjøpt ketolyseprodukter:))
Hei
Vennlig Hilsen
Haha. Jeg syns nesten det er litt komisk at lille Larvik har fått ketolyseforhandler:D
Men det forundrer meg ikke. Betjeningen der er veldig hyggelige og bestiller ting for deg med en gang hvis de skulle mangle noe:)
Jeg skulle ønske det var en i Risør også. Iom at jeg har egen butikk og jobber hver dag, så er jeg ikke så ofte i Arendal.
Hei. Jeg tenker at jeg skal sende en mail til Meny i Molde.
Sakset dette fra lenger opp i tråden:
Sitat:
MENY-kjeden har lagt inn alle ketolyseproduktene i det "frivillige utvalg". Det betyr at hvis kundene i en MENY-butikk ber innkjøpssjefen om å ta inn ketolyseproduktene, kan butikkene bestille produktene på telefon 92034875 eller ved å sende en E-post til Post@ketolyse.no
Til orientering.
Torkil
Ps ta med en utskrift av denne nyhet til DIN MENY-butikk, hvis du vil ha mulighetene for å kjøpe ketolyseproduktene der
Har dere gjort dette? Det er denne informasjonen butikken trenger for å komme i gang?
Var innom NICO mat Kvinesdal i helga og kjøpte vitaminer, mineraler og brødmix. Der hadde de også boka og video.
Pølser glemte jeg å se etter, for det hadde jeg kjøpt noen dager før på Meny Vågsbygd. Men der hadde de ikke kosttilskuddene eller boka.
:)Hei
Forhandlerlisten (første innlegg i denne tråd) er oppdatert. :)
Skal du reise langt for å kjøpe inn anbefaler jeg deg å ringe å sjekke om butikken har varene inne.
Vennlig Hilsen
Jeg var på Meny Skedsmokorset der var det ingenting, de sto 3 ansatte der og klødde seg i hodet.
karbokristina
21-01-09, 22:13
Vi fikk beskjed fra Meny i Skien før jul, at pølser o.l. var utsolgt fra produsent, men når vi har hørt igjen nå så har vi bare fått som svar at de ikke vet noe mer.
Hva skjer da? når kan vi få fantastiske pølser til skien igjen?
ine susann
22-01-09, 21:43
Er det ingen butikker i Tromsø som selger ketolyseprodukter?:confused:
Etter jul har det vært nesten umulig å få tak i ketolysepølser.:mad:
Har vært på Ultra i Sørlandsparken og Meny i Vågsbygd, men det er tomt over alt. Så nå har jeg bare begynt å ringe rundt, gidder ikke kjøre mange mil for ingenting.:mad:
På Ultra sa de at de hadde bestilt, men at de var utsolgt.
DET VÆRSTE (ELLER KANSKJE BESTE) JEG HAR HØRT:(
Jeg var innom Meny på Opsal i dag og spurte etter ketolyse-pølsene. En hyggelig mann sa at de ønsker å ta inn alle Ketolyse produktene, men at de ikke hadde fått tak i frysevarene. Det er visst utsolgt fra produsenten for tiden. Jeg synes dette var en strålende opplysning for da får jeg vel tak i ketolyse-pølsene etterhvert jeg også :) Hittil har jeg ikke fått tak i dem noe sted. Jeg håper de er like gode som alle sier.
1!!?? plass i trondheim?! trææææge trønderea:(
karbokristina
07-02-09, 23:14
ville bare si i fra at i Skien har de fått inn pølsene igjen!!
(vi bestilte egentlig før jul, men da var de utsolgt fra produsent.)
Men nå er de altså tilbake :))))
ps. kjøttpølsene er HELT fantastiske :D
:p*pølsefest*:p
Meny på Vea (på Karmøy) har også produktene for ketolyse.:p
Tenkte jeg måtte si det for de står ikke på lista her inne..
Ultra lade har de pølsene,men var utsolgt sist vi var der,men de skulle bestille mer:)
Summergirl
22-02-09, 15:14
Vet ikke om dere er klar over det, men ketolysetabletten vi tar, selen-sink, inneholder nøyaktig det samme som Bio-Selen + Zink som kan kjøpes på apoteket.
Bio-Selen + Zink produseres av Pharma Nord i Danmark, ser at ketolysetablettene også er produsert i Danmark for Ketolyse AS.
Så her har vi altså et nøyaktig likt produkt som selges under to forskjellige navn.
Så dere som har problemer med å skaffe tablettene, bare ta dere en tur på nærmeste apotek :)
Til opplysning så inneholder Bio-Selen + Zink 90 tabletter pr. pakke, ketolysetablettene 50 tabletter.
Er det noen som har hørt med Meny Lillestrøm? Er jo en ganske sentral butikk.. Kan gjerne spørre jeg, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg....
Hurra! Fant akkurat ut at meny på Åssiden her i Drammen har ketolysepølser inne. OG det er 5 min med bil hjemmefra :)
Da blir det ikke Oslotur i dag for å kjøpe pølser, men en liten tur ned veien :D
:heia:
Meny Elverum på Kremmertorget har ketolyse bakemiks og tar også imot bestilling på andre ketolyseprodukter. :)
Meny på Åssiden hadde ikke pølsene alikevel :( skikkelig nedtur. Men de skulle skjekke om de kunne ta de inn . Jeg lever i håpet :)
Meny i Sandvika hadde de ikke (der sa damen at slakteren ikke var godkjent. Merkelig siden Oslo city tar dem inn da...)
Er det kun Meny på Sletten som fører ketolyseprodukter i Bergen?? :confused:'
Var innom der i dag, men fant kun en DVD og en bok der, ingen andre produkter. Jeg som gledet meg sånn til pølsene.:(
PowerShot-x
05-05-09, 20:29
Er det noen flere forhandlere i Bergen/askøy som selger ketolyse?
Hallo! Er det noen som vet om steder å handle produktene i Bodø?
Hilsen M@rit
Meny Farmannstredet i Tønsberg selger også Ketolyse pølser:D
Fant ingen produkter på Meny på Gol:confused:??, eneste meny i butikk i mils omkrets,sukk
Jeg ville spurt butikksjefen om de kan ta inn :ja: Eller brukt nettbutikken på www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no)
Christina79
07-10-09, 22:33
Jeg har snakket med butikksjefen på Meny Ski, der kommer de ikke til å ta inn ketolyseprodukter, han hadde vært i kontakt med andre Meny-butikker og kom frem til at siden det ikke gikk nok av disse produktene og han ikke tjente nok på de så ville han heller ikke bestille dette. Det har visst vært litt henvendelser til butikken. Meny Greverud fører det heller ikke.
Så da dro jeg til Oppsal i Oslo, og de har!! Kjempekoselig han daglig leder jeg snakket med. Endelig fikk jeg målt ketosen (fikk tak i stix), fullt utslag etter 3 dager, er kjempefornøyd :)
Yes, dei ketose produktene på Meny på Gol, bare jeg som ser vannvittig dårlig, kanonbra:)
Jeg fant ingen produkter på Meny Carl Berner, lette rundt om kring... Noen som pleier å kjøpe der? Jeg spurte en dame og hun skjønte ingenting...
Så hvis noen kan si om det står inærheten av noe annet villle det vært fint:)
Er det virkelig berre ein forhandler i Bergen, eller ser eg dårlig? :confused:
Var på Meny på sletten forrige veke men dei hadde nesten ingenting inne, og eg får ikkje svar på når dei tar inn igjen. :(
Jeg fant ingen produkter på Meny Carl Berner, lette rundt om kring... Noen som pleier å kjøpe der? Jeg spurte en dame og hun skjønte ingenting...
Så hvis noen kan si om det står inærheten av noe annet villle det vært fint:)
Jeg har sett flere av tingene der, men huskr ikke helt hvor... Ikke så langt unna kassene tror jeg? Eller se oppå isdisken, der står de hvertfall på Meny Grønland :D
Jeg endte opp med å kjøpe boka på Meny på Oslo City. Der hadde de boka og soyamel hvertfall. Jeg får vel ta en tur til Carl Berner igjen en dag å se mer...eller spørre en litt mer hjelpsom ansatt!!
Hei,
Var innom Meny Oslo City i går, og da hadde de ingen av tablettene inne. Noen som vet om de har sluttet å selge dem? (det var så mye folk der, så jeg fikk ikke spurt noen av de som jobber der)
På Meny i Hønefoss, Osloveien, har de Ketolyse produktene! :)
På Kuben(Hønefoss) selger de Ketolyse boka i en bokhandler:)
får man kjøpt de stixene på meny på oslo city??
Stix får man i alle fall kjøpt på de fleste apotek.
Savner butikk utsalg på konsberg eller finnes det noe i nærheten
Sisteinnsats
30-04-10, 22:15
får man kjøpt de stixene på meny på oslo city??
Jepp! :)
De har vitaminene, boka, stixene og bakemixen. :)
Sweet Pink Kitty
08-05-10, 04:08
Vil bare si i fra at Ultra på Sørlandssenteret har et ganske godt utvalg med Ketolyseprodukter. Fant masse der da jeg var der i går! Veldig kjekt. :)
Ultra på Stadionparken i Stavanger har også godt utvalg!:)
Vil bare informere om at Meny i Hillevåg, Stavanger har sluttet å selge Ketolyse-produktene.. Vi spurte og fikk til svar at det hadde de sluttet å ta inn :(
du har vel ikke oversikt over noen flere i telemark?
Meny på Nordbyen i Larvik :-)
kan man ta "30 DAYS" når man går på ketolysekuren??
har gått på kuren i 5 dager nå,å er strålende fornøyd hittil :)
kan man ta "30 DAYS" når man går på ketolysekuren??
har gått på kuren i 5 dager nå,å er strålende fornøyd hittil :)
Du kan gjøre det, men det er liten vits. Selv ble jeg 2 kg tyngre på 4 uker med tablettene... ;)
Nå har de satt opp en egen stor hylle med ketolyseprodukter på Meny Ringnes Park - kosttilskuddene, stix, bøker, bakemiks og soyaprotein står der i alle fall :)
Noen som vet om og evt hvor det selges Ketolyseprodukter i København?
Noen som vet om og evt hvor det selges Ketolyseprodukter i København?
Det gjør det nok ikke... Men du kan bestille på www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no)
På Meny i Hønefoss, Osloveien, har de Ketolyse produktene! :)
På Kuben(Hønefoss) selger de Ketolyse boka i en bokhandler:)
Å så bra! Da må jeg innom der en dag :D jeg satt akkurat og lurte på dette nemlig.Har de bakemiks?
Ketolyseforhandlere
Følgende butikker selger produkter tilpasset Ketolysekuren
Harald Slakter:
Adresse: Myreneveien 6, 4847 Arendal 37 02 34 60
Naturlivis Harebakken Langsæveien 5 4846 Arendal. Telefon: 37013815
Mat & sånn Rustadbrygga 1 3187 Horten. tel 33041111/ 90931176. Ketolyseprodukter, pølser, farse mm
Stines Helseprodukter Østre Strandvei 4B, Tofte. Telefon: 32 79 45 90
LIFE Kirkenes: Kaisvingen 4 9900 Kirkenes Telefon: 78992610
LIFE Hammerfest: Sjøgata 6 9600 Hammerfest. Telefon: 78 42 65 00
LIFE Vadsø: Kirkegata 16 9800 Vadsø. Telefon: 78940020
LIFE Verdal (Krystallen Steinsenter Kulsli)Domus Senter7650 Verdal.Telefon: 74 04 01 27
Helsekroken , Kvassnesvegen 5, 5914 Isdalstø. Telefon: 56 35 82 00
NICO mat Kvinesdal: Nessgata 22, 4480 Kvinesdal . Telefon 38350120
Sunkost Lillehammer: Gudbrandsdalsvegen 188, Tlf: 61258771
Sunkost Saltdal: Kirkegata 10 83250 Rognan. Telefon 75691917 www.abc-helsekost.no (http://www.abc-helsekost.no/)
Sunkost Seljestad: Bårnakveien 1, 9406 Harstad. Telefon: 77066050
Sunkost Sortland: Sortland senter. 8400 Sortland. Telefon: 76121777
Sunkost Kanebogen: Skilleveien 5, 9411 Harstad 77 00 53 00
Sunkost Ulsteinvik: Blåhuset Vikemyra 1. Telefon: 70011780
Sunkost Narvik Kongensgate 66, 8514 Narvik 76 94 11 12
Sunkost Båtsfjord Hindberggata 30 Båtsfjord. Telefon: 78 98 41 36
Sunkost Sentrum Kirkebakken 1 /3, 6413 Molde. Telefon 71 25 18 46
Sunkost Roseby AS Lingedalsvegen 6, 6415 Molde 71 21 81 70
Gleden DA : Vegmesterstien 21, 7022 Trondheim. Telefon: 45410815
Eide Handel: Fjordvegen 16, 9100 Kvaløysletta. Telefon: 77 66 56 50
SPAR/Anton Giæver: Stasjonsbakken 2, 9060 Lyngseidet 77 71 01 88
Price Lagerbutikk: Nybruveien 7, 3055 Krokstadelva. Telefon: 32 23 10 80
Centra Høvik: O.H. Bangs vei 5, Høvik. Telefon: 67 10 24 00
Ultra Asker: Hagaløkkveien 7, 1383 Asker 66 76 69 00
Ultra Lade: Haakon VII`s gate 25,Trondheim Telefon: 73 90 75 00
Ultra Solsiden: Beddingen 10 7014 Trondheim. Telefon 73601000
Ultra Stavanger: Jåttåvågveien 7 Stavanger, Telefon: 52 87 05 00
Meny Karmsundgata 5529 Haugesund Telefon: 52804500
Meny Aksdal 5570 Aksdal Telefon: 52754949
Meny Leira Valdres storsenter Markavegen 2. Telefon: 613569 10
Meny Oasen Norheimstølen 10, Karmsund. Telefon: 52 81 12 00
Meny Hillevåg : Gartnerveien 4, Stavanger. Telefon: 51826400
Meny Slemmestad: Kirkealleen 1, Slemmestad. Telefon: 31 29 10 00
Meny Rasta: Gamleveien 45, Rasta. Telefon: 67 97 80 00
Meny Røa: Vækerøveien 205, 0751 Oslo23 29 69 00
Meny Ringnes Park Sannersgate 6 C 0554 Oslo. Telefon: 22387010
Meny Grønland: Smalgangen 49, 0188 Oslo. Telefon: 22 05 26 50
Meny Oslo City:Stenersgata 1, Oslo. Telefon: 23 15 93 00
Meny Collosseum: Sørkedalsveien 10, Oslo. Telefon: 22 93 16 30
Meny Carl Berner: Trondheimsveien 113, Oslo. Telefon: 22 87 10 20
Meny Kongsvinger: Brugata 29, Kongsvinger. Telefon: 62 80 85 70
Meny Oppsal: Haakon Tveters vei 90, Oslo. Telefon: 22 75 70 20
Meny Løren: Lørenveien 46, Oslo. Telefon: 23 05 86 00
Meny Åssiden: Ingeniør Rybergs gate 56 B, 3024 Drammen 32 25 41 50
Meny Hundvåg Hundvågveien, 4085 Hundvåg. Telefon: 51 59 49 00
Meny Jessheim: Furusethgata 5, Jessheim. Telefon: 63 98 69 20
Meny Kalbakken: Kalbakkveien 6, Oslo. Telefon: 22 80 20 80
Meny Skedsmokorset: Presthagaveien 20.Telefon 64 83 87 70
Meny Helgerudhallen:Rådmann Halmrasts vei 6,Sandvika.Telefon:67 52 00 90
Meny Namsos: Sandgata 4, 7800 Namsos 74 22 64 00
Meny Lerstad: Lerstadvegen 291, Ålesund. Telefon: 70 11 78 00
Meny Lietorvet; Liegata 10 /12, Skien. Telefon: 35 91 56 60
Meny Levanger: Krikegate 73 A/B Levanger tel: 74 08 58 00
Meny Gol: Furuvegen 6, Gol. Telefon: 32 02 97 90
Meny Holmestrand Hvittingfossveien 123. Telefon:33 09 96 00
City Mat, Meny. Jernbanegaten 1 D, Tønsberg. Telefon: 33 01 86 00
Meny Indre Havn Sandefjord. Kilgata 25, 3217 Sandefjord 33 48 27 50
Meny Høyden Moss. Ryggeveien 96, Moss. Telefon: 69 23 28 00
Meny Sletten :Slettebakkveien 104, Bergen. Telefon: 55 59 89 00
Meny Stopp Tune: Lilletuneveien 2, Sarpsborg. Telefon: 69 10 18 00
Meny Arena :Vesterveien 4 Arendal.
Meny Krøgenes : Tromøyveien 1 Arendal, Telefon:37 06 20 00
Meny Saltrød: Blautmyra, Telefon: 37 06 09 30
Meny Tvedestrand Industriveien 8, Tvedestrand. Telefon: 37 19 92 00
Meny Grim: Grim torv 2, Kristiansand. Telefon: 38 17 96 50
Meny Sørlandssenteret : Barstølveien 33. Telefon: 38 12 93 50
Meny Vågsbygd: Sagmyra 7, Kristiansand S. Telefon: 38 00 10 10
Meny Mandal: Kastellgata 12 D, 4514 Mandal 38 27 39 00
Meny Fevik:Feviktoppen 1, Fevik. Telefon: 37 29 42 00
Meny Stange: Romedalsvegen 4, Stange. Telefon: 62 57 91 80
Vennlig Hilsen
Meny i Namsos er nedlagt:(
Ferskenbeinet
25-09-10, 21:31
Ultra Stavanger har nå blitt til Meny, om du tenker å oppdatere! ;)
Heisann!
Finnes det noen ketolyseforhandlere i Hamarområdet? Før handlet jeg på meny i Stange, men nå er de i ferd med å bli Kivi så da er vel ketolyseprodukter tatt ut fra utvalget regner jeg med...:mad:
Er vel best oppdatert inne på ketolysesidene: http://www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017
Uff.. da ser det ikke så lovende ut:(
Uff.. da ser det ikke så lovende ut:(
Du kan selv påvirke butikken om å ta inn (viss du har en menybutikk i nærheten) Det gjorde jeg, og etter mye om og men, så tok de inn, og har fortsatt med det :)
Hei. ser dette er en gammel tråd med, spør alikevell: Ser at NICO mat Kvinesdal Står på listen av forhanldere. Men hva er det egentlig de har der som er ketolysevennlig?
Torkil?
Hei. ser dette er en gammel tråd med, spør alikevell: Ser at NICO mat Kvinesdal Står på listen av forhanldere. Men hva er det egentlig de har der som er ketolysevennlig?
Torkil?
De har ketolyseprodukta ;) Derfor er de forhandler :ja:
Har de? Nei så morro! Er to minutter unna skolen min, så da kan jeg jo gå der å handle :) Men, er det slik at de har dem inne hele tiden, eller der det noe jeg må ringe å bestille eller hvordan funker deT?
Har de? Nei så morro! Er to minutter unna skolen min, så da kan jeg jo gå der å handle :) Men, er det slik at de har dem inne hele tiden, eller der det noe jeg må ringe å bestille eller hvordan funker deT?
Er vel best oppdatert inne på ketolysesidene: http://www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017
Sitat fra ketolysesidene: MENYBUTIKKER Ikke alle butikker har boken for salg. Reiser du langt for å handle, kan det være en fordel å ringe butikken på forhånd å be butikkpersonalet legge av de varerne du ønsker å kjøpe!
Sitat fra ketolysesidene:
Såå.. Det vil si at jeg bør ringe? :P
Fjasnissen
29-10-10, 12:37
Hvis det var 2 minutter fra skolen din, så er vel ikke det å reise langt... eller? ;)
Såå.. Det vil si at jeg bør ringe? :P
det må du bestemme sjøl ;)
Hvis det var 2 minutter fra skolen din, så er vel ikke det å reise langt... eller? ;)
Nei, er jo ikke det :)
Så kanskje jeg bare skal ta meg en titt en dag. håper jeg finner ett eller annet i hylla så jeg slipper å spørre.. synes det er så flaut :S
Selger noen av menyene i Oslo ketolysepølsene enda? :)
Fjasnissen
29-10-10, 14:29
Veit ikke.... men de fleste Meny-butikker selger jo pølsene fra Jacobs, og de er jo både knallgode og har bare 0-1 karber. Litt dyre, men absolutt verdt det. Visstnok er det en av variantene som har litt høyere karboinnhold, men den har jeg ennå ikke støtt på.
Chorizo, Chili, løk, bratwurst.... det er de variantene jeg kan komme på nå.
Veit ikke.... men de fleste Meny-butikker selger jo pølsene fra Jacobs, og de er jo både knallgode og har bare 0-1 karber. Litt dyre, men absolutt verdt det. Visstnok er det en av variantene som har litt høyere karboinnhold, men den har jeg ennå ikke støtt på.
Chorizo, Chili, løk, bratwurst.... det er de variantene jeg kan komme på nå.
Sa du Chorizopølse? Ohhh my.... nå vet jeg hva jeg skal ha til middag.
Takk for tipset. Håper Meny på Oslo City har det inne:D
Fjasnissen
29-10-10, 14:44
Jeg var egentlig litt skuffa over Chorizo-pølsa. Trodde den skulle være litt mer spicy.... og så endte den opp med å være litt tørr.... men kan jo hende jeg var uheldig...har en kompis som har den som favoritt, så de er nok bra.
Hvilke er din favoritt da? :)
Fjasnissen
29-10-10, 15:25
Jeg liker Chilipølsa veldig godt. Løkpølsa var også god.
Og jeg kjøpte....baconpølse :P Fordi jeg elsker baconpølse til vanlig. Spennende om denne er god :)
Fjasnissen
30-10-10, 14:47
Stemmer det... den hadde jeg helt glemt.
Du får rapportere om den er god eller ikke :)
Den var veldig god etter min smak :)
Edith Bjeff
09-11-10, 19:45
Er det ingen forhandlere i Tromsø?
mamma.til.1:)
02-04-11, 17:45
Finnes det noen forhandlere i Trondheims området ???
Savagedlight
07-04-11, 00:01
mamma.til.1: Meny på leangen [i nærheten av IKEA] tror jeg selger lavkarbo-pølser. Dem heter ikke ketolyse-pølser, da. Det var ett eller annet svenskt merke... Jeg fant ut at karbo-innholdet gjorde jeg godt kunne spise 2-3 slike grillpølser sammen med grønnsaker & kotelett til middag.
Edit: Jeg skrev flatåsen... hvorfor i alle dager skrev jeg flatåsen? Det var jo helt feil!
hei :) vet ikke hvordan det er med andre meny butikker men meny seltten selger, ketolyse stix, soya protein, ketolysebakemix, ketolyse kosttilskuddene og boken :) også selger de jacobs pølser der de fleste inneholder 0 eller 0,1-4 gram carb per 100 gram :D
Sunkost Oasen fikk inn igår :)
Hva menes med produkter tilpasset Ketolysekur, egentlig?
Hva menes med produkter tilpasset Ketolysekur, egentlig?
Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg finner ikke et eneste Ketolyseprodukt, altså de i serien til Torkil på MENY en jeg går på.
Hva med Bergen noen forhandler her?
og sliter litt med å få i meg nok fett, spesielt fra fisk, Er ikke glad i fisk, og har problemer med å ta fisleolje/selolje tilskudd.. men føler jeg burde få i meg disse oljene også.. Hvordan er det bruke udos choice kapsler daglig i stedet?
Ville bare sei at Meny Sletten i Bergen har alle produktene til Ketolyse :) Såg ikkje boka, men den hadde eg, så leitte ikkje etter den :) Veldig fornøyd i alle fall !
Ville bare sei at Meny Sletten i Bergen har alle produktene til Ketolyse :) Såg ikkje boka, men den hadde eg, så leitte ikkje etter den :) Veldig fornøyd i alle fall !
De har boken ved bladene. I høyre hjørne når du står og ser mot kassene.
Jeg kjøpte boken for noen uker siden. Jeg fant ikke de andre produktene
i hyllene, men jeg gikk bare fort gjennom butikken så jeg har sikkert bare oversett de. Boken "Etter slankekuren" bestillte jeg på nettsiden.
Får man kjøpt ketolysetablettene hos disse forhandlerene også? :)
Noen som vet om det finnes forhandler i KristiansUnd i M&R??
Noen som vet Ketolyse forhandlere i Stavanger området per i dag?
Har sett i tråden, men kanten er kanskje ikke helt oppdatert i forhold til Stavanger :)
Var på Meny Hillevåg for å kjøpe Ketostix, men de var tomme og virket ikke veldig innstilt på å hjelpe meg :/
Hei
det samme her. Var på Meny, Apotek 1 og Sunkost i Stavanger for å se om jeg kunne finne Krom-Kalium mineraler og det var ingen som hadde.
så jeg prøver meg uten..
2,5 uker å ketolyse og
-1,6kg ...det går litt smått synes jeg.. men det er en start..
startvekt : 80
mål :68
vekt nå : 78,4
Noen som vet om det finnes forhandler i KristiansUnd i M&R??
Life butikken i Hauggata førte kosttilskuddene i fjor iallefall. Sunnkost på Futura har endel lavkarbovennlige produkter, som sukrin, johannesbrødkjernemel o.l
Meny på lade i Trondheim har sluttet å selg ketolysekuren. Noen som vet om en plass i Trondheim som selger?
Meny på lade i Trondheim har sluttet å selg ketolysekuren. Noen som vet om en plass i Trondheim som selger?
Dette lurer jeg også på!
Kanskje sjekke oversikten på ketolyse.no:
http://ketolyse.no/forhandlere
Helt klart Gerd, tenkte mer på hvem som har produktene i butikk eller om det må bestilles :) Skal ta meg en leterunde så finner jeg vel svaret jeg er ute etter
2 Meny-butikker i trondheim ( solsiden og Lade) oppført der, med tlfnr til butikkene :)
-Tingeling-
15-03-15, 09:34
Er det noen som vet om de fortsatt selger Ketolyseproduktene Price Lagerbutikken i Krokstadelva eller Ultra i Asker ?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.