Trolla
14-06-07, 17:59
Hei jeg er ny her inne og har nå bestemt meg for å gå igang med en lavkarbo diet. har masse spørsmål jeg håper dere erfarne karbofolk kan hjelpe meg å svare på.
1. Jeg ser at de fleste av dere bruker en masse kosttilskudd, hva slags tilskudd bruker dere og hvorfor?. Hva trenger man liksom??
2. Hvordan merker man at man kommer inn i ketose, slik at man vet at man spiser riktig?
Så lurer jeg på om dere kan sjekke ut mine 2 første dagsmenyer å si om dette ser riktig ut?
igår;
Frokost;
3 Wasa sport knekkebrød m salami, vann
Lunsj;
2 mellomkokte egg, og ca 3 skiver Dansk salami, samt 2 mellomstore gulerøtter.Vann
Middag;
Egenlagd kjøttsaus innehållende kjøddeig, gul løk, sjampinjonger, vitløk og en boks med tomatpure med basilikum og oregano samt fløte.
Isteden for pasta bruker jeg kokt brokkoli. Vann
Kvelds;
et epple :confused:
Idag;
Frokost;
Ingen dessverre måtte styrte ut huset pga at jeg forsovet meg og skulle med hunden til veterinærn. Hivet i meg en skive Salami da :( .
Lunsj;
2 kokte egg sammen med lit rester fra gårsdagens middag.
Middag;
En halv kylling med wok grønnsaker, woket meden blanding med raps og sesamolje.
Kvelds;
Vel tar gjerne imot tips til kvelds :D
Hva trur dere?, har jeg det på gang eller? hvor fort kan jeg merke resultat?
Uff det ble mange spørsmål ,men håper noen kan svare.
1. Jeg ser at de fleste av dere bruker en masse kosttilskudd, hva slags tilskudd bruker dere og hvorfor?. Hva trenger man liksom??
2. Hvordan merker man at man kommer inn i ketose, slik at man vet at man spiser riktig?
Så lurer jeg på om dere kan sjekke ut mine 2 første dagsmenyer å si om dette ser riktig ut?
igår;
Frokost;
3 Wasa sport knekkebrød m salami, vann
Lunsj;
2 mellomkokte egg, og ca 3 skiver Dansk salami, samt 2 mellomstore gulerøtter.Vann
Middag;
Egenlagd kjøttsaus innehållende kjøddeig, gul løk, sjampinjonger, vitløk og en boks med tomatpure med basilikum og oregano samt fløte.
Isteden for pasta bruker jeg kokt brokkoli. Vann
Kvelds;
et epple :confused:
Idag;
Frokost;
Ingen dessverre måtte styrte ut huset pga at jeg forsovet meg og skulle med hunden til veterinærn. Hivet i meg en skive Salami da :( .
Lunsj;
2 kokte egg sammen med lit rester fra gårsdagens middag.
Middag;
En halv kylling med wok grønnsaker, woket meden blanding med raps og sesamolje.
Kvelds;
Vel tar gjerne imot tips til kvelds :D
Hva trur dere?, har jeg det på gang eller? hvor fort kan jeg merke resultat?
Uff det ble mange spørsmål ,men håper noen kan svare.