pernille1234
20-06-07, 15:52
Jeg blir helt surrete av alt dette vitaminsnakket. Hvor viktig er det å ta vitaminer eller kosttilskudd (hva er egentlig forskjellen...) på lavkarbo-diett (atkins). Er det noen som kan komme med et navn på en boks som jeg kan gå å kjøpe på helsekosten, og så slappe av, og ikke lenger trenge å gå å bekymre meg for dette...
Hjelp! Trenger bare et navn! (Bryr meg for å være helt ærlig ikke om hva som er i disse tablettene, bare jeg får i meg det jeg trenger...) Tror ikke jeg hadde hatt vondt av en liten energiboost!
Jeg blir helt surrete av alt dette vitaminsnakket. Hvor viktig er det å ta vitaminer eller kosttilskudd (hva er egentlig forskjellen...) på lavkarbo-diett (atkins). Er det noen som kan komme med et navn på en boks som jeg kan gå å kjøpe på helsekosten, og så slappe av, og ikke lenger trenge å gå å bekymre meg for dette...
Hjelp! Trenger bare et navn! (Bryr meg for å være helt ærlig ikke om hva som er i disse tablettene, bare jeg får i meg det jeg trenger...) Tror ikke jeg hadde hatt vondt av en liten energiboost!
Hei!
Gå på www.ketyolyse.no, gå i nettbutikken og kjøp det som anbefales der.
mvh
meg
pernille1234
20-06-07, 22:53
Tusen takk for glimrende tips! Den siden hadde jo masse spennede!
donjuanwannabe
21-06-07, 00:56
Jeg tar ingen tabletter eller kosttilskudd og det funker helt supert for meg ihvertfall. Du må avgjøre selv om du har bruk for det.
Da har jeg bestilt en av hver av tablettene på ketolyse.no! :D
Måtte legge meg et par bakemiks-bokser når jeg først bestilte og heheh.
Uff, ble dyrt dette. Lavkarbo koster endel. :)
Hei, Og velkommen hit.
Jeg er ikke så flink som mange av de andre, men ønsker deg fortsatt lykke til her.
Stå på. De fleste her klarer dette fint.
Jeg er ikke møe for prisene på Ketolyse.no.
Klart det blir dyrt,og neste gang jeg er i Norge kjøper jeg med sticks. Det er en 8 del av prisen. Tenk på det dere som reiser litt.